چگونه می توان نام شرکت را پنهان کرد صفحه ووکامرسCheckout

ووکامرس بیش از 5 میلیون نصب فعال در انجمن وردپرس دارد و این تعداد همچنان در حال افزایش است زیرا ووکامرس برای سفارشی سازی انعطاف پذیر است. در این پست خواهید دید که چگونه می توانید فیلد نام شرکت را از صفحه ووکامرس Checkout پنهان کنید.

ووکامرس مخفی کردن نام شرکت صفحه بررسی صفحه

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید قسمت نام شرکت را از ووکامرس Checkout پنهان کنید.

یکی از موقعیت هایی که ممکن است شما را مجبور به پنهان کردن این زمینه کند فروش به مصرف کنندگان است نه مشاغل. اگر صاحب یک فروشگاه ووکامرس با تمرکز بر مصرف کننده هستید ، داشتن فیلد نام شرکت فقط اصطکاکی در Checkout شما ایجاد می کند. اگر مطمئن نباشند که آیا نیاز به پر کردن دارد یا خیر ، این امر می تواند به طور بالقوه گیج کننده باشد.

از دیدگاه یک متخصص ، باید صفحه Checkout خود را بهینه کنید. می توانید این کار را با حذف فیلدهای غیر ضروری در این صفحه انجام دهید. این بدان معناست که کاربران زمان زیادی برای نهایی کردن سفارش ندارند.

مراحل پنهان کردن نام شرکت در صفحه پرداخت

با این حال ، پنهان کردن نام شرکت در ووکامرس Checkout بسیار آسان است. در این بخش ، ما از یک اسکریپت PHP سفارشی که من ایجاد کرده ام استفاده می کنیم. علاوه بر این ، من نشان خواهم داد که چگونه می توانید این راه حل را در فروشگاه ووکامرس خود با استفاده از تم Storefront پیاده سازی کنید.

در اینجا نحوه نمایش نام شرکت در صفحه پرداخت نشان داده شده است:

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد ، روی منوی ظاهر> منوی ویرایشگر تم کلیک کنید. وقتی صفحه ویرایشگر تم باز شد ، به دنبال فایل توابع موضوع باشید تا برگه آدرس را در صفحه حساب های من تغییر نام دهید.
  • روی هرجایی از ویرایشگر متن کلیک کنید و به پایین فایل functions.php بروید. کد را در انتها بچسبانید:
/**

* @ snippet         Hide the Company Name Field from the Checkout Page

*/

add_filter( 'woocommerce_checkout_fields' , 'remove_company_name' );

function remove_company_name( $fields ) {

     unset($fields['billing']['billing_company']);

     return $fields;

}
  • روی دکمه ذخیره تغییرات در پایین صفحه ویرایشگر متن کلیک کنید.
  • شما قطعه کد مورد نیاز برای پنهان کردن نام شرکت را در صفحه Checkout با موفقیت اضافه کرده اید. این نتیجه در قسمت جلو خواهد بود:

کد چگونه کار می کند

ووکامرس سفارشی کردن Checkout را با استفاده از قلاب ها و فیلترها آسان می کند. برای پنهان کردن نام شرکت ، از قلاب woocommerce_checkout_fields استفاده کردم و سپس فیلتر را برای حذف تنظیمات [billing] [billing_company] از آرایه بازگشتی اعمال کردم.

نتیجه

به طور خلاصه ، این پست نحوه اشتراک گذاری نام شرکت در صفحه ووکامرس Checkout را به اشتراک می گذارد. با این حال ، من به شدت توصیه می کنم از یک تم کودک برای پیروی از مراحلی که به اشتراک گذاشته ام استفاده کنید. اگر تم کودک ندارید ، لطفاً یک تم ایجاد کنید.

قبل از ایجاد تغییرات در فایل PHP خود ، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر می دانید چگونه این کار را انجام دهید ، می توانید محتویات را در یک سند دفترچه خالی کپی و جایگذاری کنید یا یک کپی را از مدیریت فایل cPanel بارگیری کنید. اگر با کد مدیریت آشنا نیستید ، توصیه می کنم از افراد واجد شرایط استفاده کنید

در این مقاله قصد داریم تا درباره چگونه می توان نام شرکت را پنهان کرد صفحه ووکامرسCheckout صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۹
۰
۲ دی ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۸
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۷
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹