نحوه پنهان کردن خطاها از بازدیدکنندگان ووکامرس

اگر با وردپرس آشنا هستید ، می دانید که دارای یک روش اشکال زدایی داخلی است که برای توسعه دهندگان به خوبی کار می کند. این روش یک پیغام هشداردهنده ارائه می دهد که در آن توضیح می دهد چه پرونده ای خطا دارد و کدام خط در کد باید بررسی شود. با این حال ، اگر این خطاها در فروشگاه ووکامرس شما ظاهر شود ، می تواند به راحتی بازدیدکنندگان را از بازگشت باز دارد. علاوه بر این ، هنگامی که آنها قابل مشاهده هستند بسیار غیرحرفه ای به نظر می رسند.

ووکامرس خطاها را از بازدیدکنندگان پنهان می کند

این آموزش مختصر نشان می دهد که چگونه خاموش کردن خطاهای PHP در فروشگاه ووکامرس شما بسیار آسان است.

چه عواملی باعث ایجاد پیام های خطای PHP می شود

افزونه ها و تم های قدیمی بیشتر باعث ایجاد پیام های خطای PHP می شوند. فایلهای اصلی اغلب با به روز رسانی وردپرس تغییر می کنند ، که برخی از قسمتهای کد را منسوخ می کند.

علاوه بر این ، تم ها و افزونه ها همچنین می توانند پیام های هشداردهنده PHP را هنگام استفاده با موارد ناسازگار نشان دهند. دو افزونه مختلف می توانند به تنهایی به خوبی کار کنند ، اما وقتی با هم جفت شوند مشکلی دارند. این به این دلیل است که همه توسعه دهندگان هنگام ایجاد فایل های وب سایت از نحو یکسانی استفاده نمی کنند.

با این حال ، برخی از این هشدارها لزوما به این معنا نیست که سایت شما خراب است. آنها برای بازدیدکنندگان مشکوک خوب به نظر نمی رسند. توسعه دهنده می تواند یک به روزرسانی برای رفع هشدار ایجاد کند ، اما زمان بیشتری طول می کشد.

پیام های اخطار PHP به این شکل است:

“/wp-content/plugins/siteplugin.php on line 60”

این هشدار به این معنا نیست که افزونه بد است ، بلکه به این معنی است که قسمتی از فایل با وردپرس ، موضوع یا افزونه دیگری که در حال استفاده است ناسازگار است.

با این حال ، می توانید کد را خودتان تنظیم کنید ، اما احتمالاً بهتر است پیام های هشدار را غیرفعال کنید. علاوه بر این ، اگر ابزار کاملاً خراب یا غیر قابل استفاده نباشد ، ممکن است هشدار به طور کامل در مورد شما اعمال نشود.

مخفی کردن هشدارهای PHP در ووکامرس

این بخش شامل سفارشی سازی فایل wp-config.php است. من اکیداً توصیه می کنم قبل از ایجاد هرگونه تغییر در کد ، از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. این یک اقدام پیشگیرانه در صورت بروز مشکل است. می توانید به سرعت سایت خود را بازیابی کنید.

در داخل فایل wp-config.php خود ، خط زیر را جستجو کنید:

define('WP_DEBUG', true);

با این حال ، در برخی موارد ممکن است روی false تنظیم شود:

define('WP_DEBUG', false);

در هر دو مورد ، باید این خط را با کد زیر جایگزین کنید:

ini_set('display_errors','Off');

ini_set('error_reporting', E_ALL );

define('WP_DEBUG', false);

define('WP_DEBUG_DISPLAY', false);

به یاد داشته باشید که تغییرات خود را ذخیره کرده و فایل wp-config.php خود را دوباره به سرور بارگذاری کنید.

گام بعدی این است که از قسمت جلویی بازدید کنید تا تأیید کنید که خطاها ، اخطارها و هشدارهای PHP از بین رفته است.

روشن کردن خطاهای PHP در ووکامرس

برای روشن کردن خطاهای PHP ، باید فایل wp-config.php خود را ویرایش کنید. اگر شما در حال کار بر روی وب سایت در یک سرور محلی یا منطقه ای هستید ، این مهم است. برای روشن کردن گزارش خطا ، کدی را که قبلاً اضافه کرده اید با کد زیر جایگزین کنید:

define('WP_DEBUG', true);

define('WP_DEBUG_DISPLAY', true);

دوباره خطاها ، هشدارها و اعلانات PHP را مشاهده خواهید کرد.

نتیجه

به طور خلاصه ، من نحوه خاموش کردن خطاهای ووکامرس را به اشتراک گذاشته ام. افزونه ها و تم های قدیمی عمدتا باعث ایجاد آنها می شوند. وقتی پیام های هشداردهنده PHP با موارد ناسازگار استفاده می شوند ، آنها را نشان می دهند. علاوه بر این ، من به شما نشان دادم که چگونه می توانید خطاها را روشن کنید. به یاد داشته باشید هنگام ویرایش کد در فایل wp-config.php دقت کنید.

 

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه پنهان کردن خطاها از بازدیدکنندگان ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۹
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۴
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹