نحوه حذف متن و پیوندهای پاورقی فروشگاه با استفاده از یک افزونه

اگر به دنبال بهترین راه برای حذف متن یا پیوندهای پاورقی Storefront با استفاده از یک افزونه هستید، این راهنمای سریعی است که به شما کمک می کند افزونه رایگان را نصب کنید و از آن برای خلاص شدن از شر متن و پیوندهای پاورقی فروشگاه ووکامرس استفاده کنید.

تم ویترین

ووکامرس یکی از بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیک است که به شما امکان می دهد یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و هر محصولی را بفروشید. این راه حل تجارت الکترونیک به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است زیرا دارای ویژگی های بسیاری و گزینه های سفارشی سازی بی پایان است و بهترین از همه کاملاً رایگان است.

این بدان معناست که اگر این گزینه را برای فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید، می توانید آن را مطابق با الزامات مدل کسب و کار خود سفارشی کنید. علاوه بر این، کاربرانی که از فناوری آگاه نیستند نیز می‌توانند سفارشی‌سازی‌ها را در ووکامرس انجام دهند بدون اینکه از جنبه فنی چیزها اطلاع داشته باشند. این کار را می توان از طریق افزونه ها یا استفاده از تکه کدهای موجود انجام داد.

علاوه بر این، تم Storefront محبوب ترین تم مورد استفاده در اکثر سایت های ووکامرس است. این به این دلیل است که عملکردهای زیادی دارد که اکثر توسعه دهندگان می توانند برای سفارشی سازی از آنها استفاده کنند. با این حال، پاورقی ویترین فروشگاه عبارت «ساخته شده با فروشگاه و ووکامرس» و لینک به سایت رسمی ووکامرس است. این می تواند یک مشکل باشد و ممکن است برای اکثر کاربران آزار دهنده باشد. علاوه بر این، فروشگاه آنلاین شما غیرحرفه ای به نظر می رسد و مردم ممکن است به برند شما اعتماد نکنند.

حذف ساخته شده با متن ووکامرس فروشگاه

اگر شما یک توسعه دهنده وردپرس هستید، مطمئن هستم که حذف آن با مقداری کد نویسی PHP برای شما آسان خواهد بود. با این حال، در مورد مبتدیان وردپرس که با کد نویسی آشنایی ندارند، چطور؟ در این مقاله مختصر، اگر کدنویسی PHP را نمی‌دانید، چند مرحله ساده را با شما به اشتراک می‌گذارم تا به راحتی Built with Storefront & ووکامرس را حذف کنید. علاوه بر این، می توانید با استفاده از افزونه Storefront Footer Text فوتر خود را مطابق با مشخصات خود سفارشی کنید.

مراحل حذف پاورقی اصلی در تم فروشگاه

مرحله 1: وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.

مرحله 2: برای دانلود مستقیم آن در پنل مدیریت، به سادگی به Plugins > Add New بروید. پس از آن، باید یک جستجوی کلیدواژه برای افزونه «Storefront Footer Text» انجام دهید. باید آن را مانند تصویر نصب و فعال کنید:

مرحله 3: برای ایجاد تغییرات در فوتر، به Appearance رفته، وارد منوی فرعی Customize شوید.

مرحله 4: همانطور که در زیر نشان داده شده است، در سفارشی سازی به پاورقی بروید:

مرحله 5: پس از کلیک بر روی Footer، متن اعتبار پاورقی را مشاهده می کنید و در اینجا می توانید سفارشی سازی های خود را انجام دهید.

مرحله 6: متن را حذف کنید و اطلاعات کپی رایت سایت تجارت الکترونیک خود را وارد کنید و سپس آن را منتشر کنید. با این کار متن Built with Storefront & ووکامرس از سایت ووکامرس شما حذف می شود و متنی که وارد کرده اید اضافه می شود.

مرحله 7: برای دیدن نتیجه به سادگی به پایین صفحه بروید و باید این را ببینید:

نتیجه

در این پست کوتاه، من یک راه حل ساده برای تغییر متن Built with Storefront & ووکامرس از فوتر فروشگاه خود را با شما به اشتراک گذاشته ام. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که این افزونه فقط برای موضوع Storefront کار می کند و همانطور که در بالا به شما نشان دادم کار می کند. اگر یک جستجوی سریع در اینترنت انجام دهید، راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، مانند ویرایش کد PHP در فوتر موضوع فروشگاه. با این حال، این کار برای کاربرانی که با کدنویسی آشنایی ندارند توصیه نمی شود. یعنی باید از افزونه Storefront Footer Text برای مبتدیان وردپرس استفاده کنید تا سفارشی سازی پاورقی را آسان کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه حذف متن و پیوندهای پاورقی فروشگاه با استفاده از یک افزونه صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۶
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۴
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۸
۰
۲ دی ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹