نحوه ایجاد صفحه اکانت من در ووکامرس

اگر تازه وارد ووکامرس هستید و می خواهید صفحه حساب کاربری من را در فروشگاه ووکامرس ایجاد کنید، آنقدرها که به نظر می رسد پیچیده نیست. این یک فرآیند بسیار ساده است که برای ایجاد صفحه حساب من ووکامرس بیش از یک دقیقه طول نمی کشد همانطور که در این راهنمای سریع مشاهده می کنید.

ایجاد صفحه حساب من ووکامرس

به طور پیش فرض هنگام نصب ووکامرس، صفحات پیش فرض اضافه می شوند و صفحه حساب من نیز ایجاد می شود.

اگر به دلایلی صفحه حساب من در مراحل نصب ووکامرس ایجاد نشد، ممکن است بخواهید صفحه حساب من را به صورت دستی با استفاده از یک کد کوتاه ایجاد کنید.

  • برای ایجاد صفحه کافی است یک صفحه معمولی وردپرس ایجاد کنید و کد کوتاه حساب من را اضافه کنید که عملکرد صفحه را ایجاد می کند.
  • کد کوتاه حساب من [woocommerce_my_account] – حاوی جزئیات حساب شخصی مشتری است و اطلاعات هر مشتری مربوط به حساب، سفارشات و غیره را نشان می دهد.
  • به سادگی یک صفحه ایجاد کنید و کد کوتاه [woocommerce_my_account] را اضافه کنید سپس صفحه را منتشر کنید. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، صفحه حساب من را با موفقیت در فروشگاه WooCommerce خود ایجاد خواهید کرد:

نتیجه

همانطور که در مراحل بالا می بینید، برای ایجاد صفحه حساب من در ووکامرس پیچیده نیست، فقط باید یک صفحه ایجاد کنید و کد کوتاه [woocommerce_my_account] را اضافه کنید.صفحه حساب من ایجاد شده با کد کوتاه با تمام جزئیاتی که شامل داشبورد حساب من و آیتم های منو به همراه فرم ورود به سیستم برای کاربرانی است که وارد نشده اند قابل مشاهده خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه ایجاد صفحه اکانت من در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۴
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۸
۰
۲ دی ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۶
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹