نحوه پیوست کردن فاکتور PDF به ایمیل ووکامرس

آیا به دنبال راهی برای پیوستن فاکتورهای PDF به ایمیل هایی هستید که برای مشتریان ارسال می کنید؟ ووکامرس همچنان قدرتمند بسیاری از فروشگاه های آنلاین در جهان است. این به این دلیل است که دارای ویژگی های زیادی است که به شما امکان می دهد هر چیزی را به صورت آنلاین بفروشید.

یکی از برجسته ترین ویژگی های ووکامرس این است که به شما امکان می دهد ایمیل های سفارش خود را برای مشتریان خود ارسال کنید. ممکن است بخواهید فاکتورهای PDF را به ایمیل ها وصل کنید.

با این حال ، ووکامرس راه حلی برای این کار ندارد. 2 راه برای انجام این کار وجود دارد. می توانید از افزونه یا کد سفارشی استفاده کنید.

توجه به این نکته ضروری است که افزونه ها ممکن است سایت شما را دچار مشکل کنند. امن ترین راه برای ایجاد تغییرات استفاده از کد سفارشی است.

اما توصیه می کنیم یک تم کودک ایجاد کنید تا تغییرات شما در حین بروزرسانی از بین نرود.

ووکامرس فاکتور PDF را به ایمیل وصل کنید

در این آموزش مختصر ، نحوه پیوست کردن PDF به ایمیل هایی که برای مشتریان ارسال می کنید را به شما نشان خواهیم داد. با این حال ، برای استفاده از این راه حل باید برخی از مهارت های برنامه نویسی را داشته باشید.

بگذارید ببینیم چگونه می توانید به این هدف برسید.

مراحل پیوست کردن فاکتور PDF به ایمیل در ووکامرس

از آنجا که ما یک فایل را ضمیمه می کنیم ، باید آن را در جایی در سایت بارگذاری کنیم. ما فایل PDF را از طریق بخش Media> Add New در داشبورد وردپرس بارگذاری می کنیم.

از طرف دیگر ، می توانید آن را در فایل موجود در پوشه تم کودک خود قرار دهید. این بدان معناست که شما باید با get_stylesheet_directory () کار کنید.

به منظور مثال ، ما فایلی به نام example.pdf بارگذاری کرده ایم و در زیر /wp-content/uploads/2021/05/example.pdf قرار داده شده است

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد ، روی منوی ظاهر> منوی ویرایشگر تم کلیک کنید. هنگامی که صفحه ویرایشگر تم باز می شود ، به دنبال فایل توابع موضوع بگردید که در آن تابع بارگذاری یک فایل PDF را به ایمیل های سفارش ووکامرس اضافه می کنیم.
  • کد زیر را به فایل php اضافه کنید:
/**
 
* @snippet       Attach PDF file in WooCommerce Emails
 
*/
 
add_filter( 'woocommerce_email_attachments', 'sevencloner_attach_pdf_to_emails', 10, 4 );
 
function sevencloner_attach_pdf_to_emails( $attachments, $email_id, $order, $email ) {
 
$email_ids = array( 'new_order', 'customer_processing_order' );
 
if ( in_array ( $email_id, $email_ids ) ) {
 
$upload_dir = wp_upload_dir();
 
$attachments[] = $upload_dir['basedir'] . "/2021/05/example.pdf";
 
}
 
return $attachments;
 
}
  • به یاد داشته باشید که فهرست صحیح را اضافه کرده و فایل را ذخیره کنید.

نتیجه

در این آموزش مختصر ، ما یک راه حل ساده برای پیوست کردن فایل های PDF در ایمیل های سفارشی که برای مشتریان ارسال می کنید ، به اشتراک گذاشته ایم.

اگر می خواهید عملکرد پیشرفته ای داشته باشید ، می توانید از یک افزونه برای رسیدن به این هدف استفاده کنید. توصیه می کنیم طرح زمینه کودک ایجاد کنید ، زیرا این امر باعث می شود تغییرات شما در حین بروزرسانی از بین نرود.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه پیوست کردن فاکتور PDF به ایمیل ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۸
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۹
۰
۲ دی ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۹۰
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹