نحوه حذف دکمه تسویه حساب ووکامرس

مشتریان می توانند سفارش خود را قبل از رفتن به صفحه پرداخت برای پرداخت بررسی کنند. آنها همچنین می توانند یک مورد را از سبد مجازی خود حذف کرده یا مقدار موارد اضافه شده را افزایش دهند.

پس از نهایی شدن سفارش ، مشتری روی دکمه “ادامه به پرداخت” کلیک می کند تا به صفحه پرداخت بروید.

مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید مشتریان فروشگاه شما از صفحه پرداخت خارج شوند و در عوض مستقیماً به صفحه درگاه پرداخت مراجعه کنند ، جایی که پرداخت ها انجام می شود.

به عنوان مثال ، در فروشگاه هایی که پرداخت های PayPal را قبول می کنند ، مشتریان می توانند روی دکمه PayPal Check out در زیر دکمه Proceed to checkout کلیک کنند.

حذف Checkout Button ووکامرس

اگر فروشگاه شما پرداخت ها را فقط از طریق PayPal و بدون هیچ روش پرداخت دیگری می پذیرد ، دکمه “ادامه به پرداخت” برای مشتری سربار می شود. اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه می توانید آن را حذف کنید یا پنهان شدن.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید
  • از منوی داشبورد ، روی منوی ظاهر> منوی ویرایشگر تم کلیک کنید. وقتی صفحه ویرایشگر تم باز شد ، به دنبال فایل توابع موضوع با پسوند functions.php بگردید. این فایل توابع را باز کنید تا عملکرد را برای حذف دکمه “ادامه به پرداخت” اضافه کنید.
  • خط زیر را به فایل functions.php اضافه کنید:
remove_action( 'woocommerce_proceed_to_checkout','woocommerce_button_proceed_to_checkout', 20);
  • این نتیجه است:

کد چگونه کار می کند

woocommerce_button_proceed_to_checkout تابعی است که دکمه Checkout را خروجی می دهد. با حذف این مورد با استفاده از قلاب woocommerce_proceed_to_checkout ، دکمه ارائه نمی شود.

به این ترتیب ، مشتریان فروشگاه شما می توانند مستقیماً به صفحه درگاه پرداخت مراجعه کنند تا پرداخت را انجام دهند ، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است.

نتیجه

به طور خلاصه ، این پست نشان می دهد که چگونه به راحتی می توان دکمه “ادامه به پرداخت” را در ووکامرس حذف کرد. توصیه می کنم یک تم کودک ایجاد کنید تا تغییرات شما در حین ارتقا از بین نرود.

قطعه کد دکمه را با استفاده از یک قلاب حذف می کند ، بنابراین رندر نمی شود. اگر با ویرایش کد آشنایی ندارید ، لطفاً یک توسعه دهنده واجد شرایط وردپرس را استخدام کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه حذف دکمه تسویه حساب ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۹
۰
۲ دی ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۶۲
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۹
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۴
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹