نحوه تعمیر کد پستی صورتحساب کد پستی معتبر نیست

اگر به دنبال راهی سریع برای رفع این خطای رایج پرداخت ووکامرس هستید – Billing Postcode یک کدپستی / ZIP معتبر نیست ، این آموزش سریع به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از شر این اعتبار کد پستی خلاص شوید.

این خطا ممکن است باعث ناامیدی مشتریان شما شود و منجر به کاهش تبدیل بازدیدکنندگان شما به مشتریان شود.

در حالت ایده آل ، شما باید روند پرداخت را برای همه مشتریان خود روان کنید. در صورت امکان ، باید از افزونه ای استفاده کنید که روند پرداخت را بهبود می بخشد. شما باید در مورد نحوه سفارشی کردن صفحه پرداخت ووکامرس برای بهبود تجربه مشتری بیشتر بیاموزید.

شما فقط باید بدانید که چگونه می توانید تأیید اعتبار کد پستی را غیرفعال کنید و این خطا که هنگام تلاش برای تسویه حساب بدون افزودن کد پستی معتبر به قسمت ورودی کد پستی پست شما ظاهر می شود ، برطرف می شود.

غیرفعال کردن اعتبار پستی / پستی: رفع خطا – کد پستی صورتحساب کد پستی معتبر نیست

بهترین راه برای نشان دادن نحوه غیرفعال کردن اعتبار پستی/کد پستی این است که با یک مثال واضح نحوه رخ دادن این امر را توضیح دهید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، من یک Zip/کد پستی را پر کرده ام که معتبر نیست و خطا در بالای صفحه پرداخت نشان داده شده است:

راه حل رفع این مشکل این است که به سادگی اعتبارسنجی را حذف کرده یا قسمت کدپستی/کد پستی را به طور کلی حذف کنید تا مشتریان شما بدون وقوع این خطا بررسی کنند.

گزینه شماره 1) اعتبار پستی/کد پستی را در صفحه پرداخت ووکامرس غیرفعال کنید

اولین گزینه غیرفعال کردن اعتبار فیلد zip/postal code است و ما می توانیم با استفاده از قطعه کد زیر به این هدف برسیم:

 

// اعتبار سنجی پستی/پستی را غیرفعال کنید

add_filter( 'woocommerce_default_address_fields' , 'sevencloner_disable_postcode_validation' );
 
function sevencloner_disable_postcode_validation( $address_fields ) {
  $address_fields['postcode']['required'] = false;
  return $address_fields;
}

شما باید این کد را به functions.php تم خود اضافه کنید. این کد اعتبار سنجی را حذف می کند ، اما زمینه را ترک می کند تا کاربران بتوانند بدون خطا ZIP / کد پستی را که ترجیح می دهند پر کنند – کد پستی صورتحساب یک کدپستی / ZIP معتبر نیست.

گزینه شماره 2) تأیید کد پستی/ZIP را در صفحه پرداخت ووکامرس غیرفعال کنید

گزینه دوم این است که از قسمت zip/ post code خلاص شوید تا کاربران مجبور نباشند فیلد را پر کنند و به سادگی دیگر فیلدها را بدون این کد پستی/ پستی پر کنند. با استفاده از قطعه کد زیر می توانید قسمت کد پستی/ پستی را حذف یا غیرفعال کنید:

 

// قسمت Zip/کد پستی را حذف کنید

add_filter( 'woocommerce_checkout_fields' , 'sevencloner_remove_the_postcode_field' );
 
function sevencloner_remove_the_postcode_field( $fields ) {
$fields['billing']['billing_postcode']['required'] = false;
$fields['shipping']['shipping_postcode']['required'] = false;
return $fields;
}

این قطعه کد باید به functions.php تم فعال شما اضافه شود و با موفقیت قسمت کد پستی/ پستی را از صفحه پرداخت ووکامرس شما حذف می کند.

همانطور که در مثال زیر مشاهده می کنید ، من قطعه کد را در functions.php تم فعال – تم ویترین اضافه کرده ام و قسمت کد پستی/پستی را در صفحه پرداخت ووکامرس با موفقیت غیرفعال کرده ام.

و من با موفقیت قسمت پستی/کد پستی را در صفحه پرداخت ووکامرس غیرفعال کرده ام.

اگر از تم Storefront استفاده می کنید و می خواهید ایده های سفارشی سازی بیشتری داشته باشید ، من راهنمای نهایی سفارشی سازی قالب Storefront را به اشتراک گذاشتم که به هزاران خواننده من کمک کرده است تا فروشگاههای ووکامرس خود را به سرعت راه اندازی کرده و هر ویژگی را که دوست ندارند سفارشی کنند.

اگر می خواهید هر چیزی را در سایت ووکامرس خود پنهان کنید ، من یک راهنمای عالی در مورد نحوه پنهان کردن ویژگی های ووکامرس – راهنمای مخفی ووکامرس را به اشتراک گذاشتم.

نتیجه

در این پست ، من دو راه حل خطا را برجسته و نشان داده ام – صورتحساب کد پستی یک کد پستی / ZIP معتبر در صفحه پرداخت ووکامرس شما نیست. شما به سادگی می توانید اعتبارسنجی میدان را حذف کرده یا فیلد را حذف کنید تا مشتریان شما مجبور نباشند آن زمینه را وارد کنند.

اگر هنوز می خواهید فرایند پرداخت ووکامرس خود را بیشتر سفارشی کنید ، می توانید از یکی از بهترین افزونه های پرداخت ووکامرس ما استفاده کنید – تغییر مسیر ووکامرس پس از پرداخت. همچنین می توانید متخصص وردپرس را استخدام کنید تا به شما در سفارشی سازی سریع فروشگاه ووکامرس کمک کند.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه تعمیر کد پستی صورتحساب کد پستی معتبر نیست صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۷
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۴
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۲
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹