نحوه حذف متن پاورقی ایمیل "ساخته شده با ووکامرس"

فوتر ایمیل ووکامرس دارای یک پیام پیش فرض است – ساخت با ووکامرس که در تمام ایمیل های سفارش ظاهر می شود و ممکن است بخواهید آن را جایگزین کنید یا همه آن را با هم حذف کنید. در این نکته سریع، من به شما نشان خواهم داد که کجا را برای حذف ساخت با ووکامرس در پاورقی ایمیل تغییر می دهید.

اخیراً مقاله مرتبط دیگری در مورد نحوه حذف ساخت ووکامرس با پیامی در پاورقی موضوع Storefront نوشتم – می توانید موارد بیشتری را در اینجا ببینید.

متن پیش‌فرض پاورقی ایمیل ووکامرس

به‌طور پیش‌فرض ایمیل سفارش ووکامرس دارای متن پاورقی با پیوندهای اعتباری به ووکامرس است، چیزی که اکثر کاربران می‌خواهند آن را با یک پیام متنی سفارشی جایگزین کنند یا به طور خودکار همه آن را با هم حذف کنند.

اگر ایمیل سفارش پیش‌فرض را ندیده‌اید، متن فوتر مطابق تصویر زیر ظاهر می‌شود:

Built با ایمیل ووکامرس را حذف کنید

برای حذف متن فوتر ایمیل حذف خودکار ساخته شده با ووکامرس، به هیچ پلاگینی نیاز ندارید زیرا ووکامرس به طور پیش فرض به شما اجازه می دهد این متن را در صفحه تنظیمات ویرایش کنید. برای ویرایش مراحل زیر را دنبال کنید:

مراحل حذف متن پاورقی ایمیل ساخته شده با ووکامرس

مرحله 1: وارد سایت ووکامرس خود شوید و همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است به صفحه تنظیمات ووکامرس بروید. در زیر صفحه تنظیمات اصلی ووکامرس تنظیمات ایمیل را همانطور که با فلش نشان داده شده است (شماره 2) بررسی کنید:

مرحله 2: به پایین بروید و همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است (فلش 3) به دنبال قسمت متنی که متن پاورقی در آن قرار دارد بگردید. متن را تغییر دهید و تغییرات را ذخیره کنید و با موفقیت متن ایمیل ساخته شده با ووکامرس را از پاورقی سفارش حذف خواهید کرد.

می‌توانید آن را جایگزین کنید یا می‌توانید آن را حذف کنید و آن را خالی بگذارید و وقتی آن را خالی می‌گذارید، هیچ متن پاورقی روی سفارش ایمیل مشاهده نخواهید کرد.

نتیجه

همانطور که در دو مرحله مشاهده می کنید، برای تغییر یا حذف بیلد با پیام ووکامرس در ایمیل سفارش خود نیازی به افزونه ندارید زیرا ووکامرس یک گزینه پیش فرض برای تغییر این متن فوتر ایمیل ارائه می دهد.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه حذف متن پاورقی ایمیل "ساخته شده با ووکامرس" صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۹۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۸
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۷۱
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۶۷
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹