نحوه تغییر لینک بازگشت به فروشگاه در ووکامرس

پس از تکمیل تنظیمات WooCommerce یکی از رایج‌ترین مواردی که می‌خواهید تغییر دهید یا حذف کنید، تغییر مسیر پیوند «بازگشت به فروشگاه» است. یافتن راه حل سریع برای این مشکل برای مبتدیان ووکامرس می تواند دشوار باشد، اما پس از خواندن این پست متوجه خواهید شد که این یک مسئله بسیار ساده است که می توانید بدون نیاز به توسعه دهنده ووکامرس آن را حل کنید.

برای آن دسته از کاربران کنجکاوی که نمی خواهند فقط کد را در function.php پیست کنند، اما می خواهند بفهمند چه کاری انجام می دهد، جزئیات را توضیح خواهم داد. اگر شما یک توسعه دهنده وردپرس WooCommerce هستید، ممکن است بخواهید این آموزش دیگر در مورد تغییر مسیر کاربران WooCommerce بر اساس نقش پس از ثبت نام را نیز بررسی کنید.

بازگشت به لینک فروشگاه

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، هنگامی که سبد خرید خالی است، لینک بازگشت به فروشگاه قابل مشاهده است. پیوند بازگشت به فروشگاه بسته به موضوعی که استفاده می کنید می تواند یک دکمه یا پیوند باشد. به طور پیش فرض، این فقط یک پیوند است که با کلیک کردن به فروشگاه هدایت می شود.

برای تغییر این پیوند «بازگشت به فروشگاه»، باید از یک قلاب فیلتر استفاده کنیم که محتوای نمایش داده شده در صفحه را فیلتر می کند و محتوا را طوری تغییر می دهد تا آنچه را که ما می خواهیم بازدیدکنندگان ببینند، نمایش دهد. وردپرس با قلاب هایی کار می کند که به رویدادهای مختلف وردپرس متصل می شوند و زمانی که آن رویدادها رخ می دهند فعال می شوند.

دو نوع قلاب وردپرس وجود دارد، فیلترها و قلاب های اکشن. از فیلترها برای فیلتر کردن محتوا و اصلاح آن قبل از بازگرداندن آن برای نمایش استفاده می شود.

تغییر پیوند بازگشت به فروشگاه

رایج ترین تغییر برای پیوند «بازگشت به فروشگاه» صفحه ای است که در آن هدایت می شود. خوشبختانه ووکامرس دارای فیلتری است که به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت صفحه تغییر مسیر داده شده را تغییر دهند. فیلتر woocommerce_return_to_shop_redirect اضافه کردن یک صفحه فرود جدید را آسان می کند که کاربران با کلیک روی این صفحه به آنجا هدایت شوند.

برای استفاده از فیلتر به تابع ()add_filter با یک تابع callback که تغییر مسیر را اجرا می کند نیاز داریم. بنابراین ما باید <strong>add_filter()</strong> را در functions.phpfile وارد کنیم و اولین پارامتر فیلتر woocommerce_return_to_shop_redirect و پارامتر دوم تابع callback است که در کد زیر نشان داده شده است:

add_filter( 'woocommerce_return_to_shop_redirect', ‘custom_empty_cart_redirect_url' );

اکنون باید تابع callback را با URL ایجاد کنیم که وقتی کاربران روی پیوند کلیک می کنند، آنها را هدایت می کنیم:

function custom_empty_cart_redirect_url(){

return 'http://yoursite.com/page-example/';

}

این تابع callback پیوند را به صفحه جدیدی که در داخل این تابع قرار دارد هدایت می کند.

تغییر مسیر بازگشت به فروشگاه پیوند به صفحه قبلی

همچنین می‌توانید با جایگزین کردن مقدار بازگشتی در کد بالا با $_SERVER[‘HTTP_REFERER’] کاربر را به صفحه قبلی هدایت کنید.

function custom_empty_cart_redirect_url(){

return $_SERVER['HTTP_REFERER'];

}

تغییر مسیر بازگشت به فروشگاه پیوند به صفحه اصلی

اگر می‌خواهید پیوند بازگشت به فروشگاه را به صفحه اصلی هدایت کنید، می‌توانید مقدار بازگشت تابع را به home_url() تغییر دهید و کد تابع callback مانند شکل زیر خواهد بود:

function custom_empty_cart_redirect_url(){

return home_url();

}

نتیجه

این قطعه‌ها باید در فایل theme function.php کپی شوند و کد کامل باید هم تابع ()add_filter و هم تابع callback را داشته باشد، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

add_filter( 'woocommerce_return_to_shop_redirect', ‘custom_empty_cart_redirect_url' );

function custom_empty_cart_redirect_url(){

return 'http://yoursite.com/page-example/';

}

فراموش نکنید که مقدار برگشتی تابع callback را به مقصدی که می خواهید کاربران به آن هدایت شوند تغییر دهید. امیدوارم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد و همچنین بتوانید برای راهنمایی بیشتر در مورد ووکامرس و توسعه وردپرس با من در تماس باشید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه تغییر لینک بازگشت به فروشگاه در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۴
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۹
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۹
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۶۲
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹