نحوه تغییر سریع آدرس صفحه فروشگاه در ووکامرس

در ووکامرس ممکن است بخواهید URL صفحه فروشگاه را از /shop/ پیش فرض به یک URL سفارشی تغییر دهید. در این پست، می‌خواهم یک نکته سریع درباره نحوه تغییر URL فروشگاه با استفاده از تنظیمات افزونه ووکامرس یا استفاده از فیلتری که می‌توانید به فایل functions.phptheme خود اضافه کنید، با شما به اشتراک بگذارم.

افزودن فیلتر گزینه خوبی برای توسعه دهنده تم WooCommerce یا توسعه دهنده وردپرس است که می خواهد URL فروشگاه را بدون انجام تنظیمات تغییر دهد. من در این آموزش به هر دو گزینه می پردازم تا بتوانید گزینه ای را انتخاب کنید که برای سایت ووکامرس شما مناسب است.

URL فروشگاه را در تنظیمات ووکامرس تغییر دهید

مراحل زیر برای تغییر URL صفحه فروشگاه در داشبورد وردپرس خود باید دنبال کنید:

  • وارد داشبورد وردپرس خود شوید
  • به ووکامرس > Settings بروید
  • در قسمت تنظیمات ووکامرس روی برگه محصولات کلیک کنید
  • در برگه محصولات، گزینه صفحه فروشگاه را بررسی کنید.
  • صفحه فروشگاه جدید مورد نیاز خود را از منوی کشویی انتخاب کنید.
  • تنظیمات را با استفاده از دکمه ذخیره که در پایین صفحه است ذخیره کنید.
  • برای بررسی اینکه آیا URL فروشگاه را با موفقیت تغییر داده اید، به فروشگاه خود بازگردید.

اکنون اجازه دهید هر یک از این مراحل را با یک تصویر مناسب توضیح دهیم تا انجام مرحله به مرحله برای شما آسانتر شود:

وارد داشبورد وردپرس خود شوید

هنگامی که وارد داشبورد وردپرس خود می شوید باید با منوی اصلی سمت چپ آشنا شوید.

تنظیمات ووکامرس

منوی ووکامرس را از منوی اصلی بررسی کنید و در زیر منوی ووکامرس یک زیر منوی تنظیمات وجود دارد که در تصویر زیر نشان داده شده است:

همانطور که با فلش های شماره گذاری شده در تصویر بالا نشان داده شده است، روی منوی تنظیمات و سپس صفحه محصولات را کلیک کنید.

صفحه فروشگاه جدید ووکامرس را انتخاب کنید

صفحه جدید را از منوی کشویی مانند این مورد انتخاب کنید. من صفحه نمونه را به عنوان صفحه ای که فروشگاه را در آن نمایش می دهیم انتخاب کرده ام:

تنظیمات را ذخیره کنید و از قسمت جلویی بازدید کنید تا ببینید آیا URL فروشگاه را با موفقیت از فروشگاه پیش فرض تغییر داده اید یا خیر.

در این صورت باید محصولات نمایش داده شده در صفحه فروشگاهی را که انتخاب کرده اید مشاهده کنید. همچنین همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، URL صفحه فروشگاه را با موفقیت تغییر خواهید داد:

آدرس صفحه فروشگاه ووکامرس را با استفاده از فیلتر تغییر دهید

شما می توانید با استفاده از قلاب woocommerce_return_to_shop کاربر را به آدرس اینترنتی مورد نظر خود هدایت کنید. می توانید قلاب فیلتر را ایجاد کنید و در تابع callback می توانید تغییر مسیر را به صفحه مورد نظر خود اضافه کنید:

add_filter( 'woocommerce_return_to_shop_redirect', 'change_shop_url_with_redirect' );

function change_shop_url_with_redirect(){

    return site_url() . '/custom-url/';

}

در کد بالا باید URL سفارشی را با URL فروشگاه جدید جایگزین کنید تا تغییر ایجاد شود. این نکته به ویژه زمانی مفید است که شما یک محصول واحد در فروشگاه خود دارید.

بسته بندی

اگر به دنبال راه حلی سریع و آسان برای تغییر URL فروشگاه به صفحه جدید هستید، نباید مانند اکثر کاربران برای تغییر پیوندهای ثابت تلاش کنید. فقط باید از صفحه تنظیمات ووکامرس برای تغییر URL فروشگاه در چند دقیقه استفاده کنید.

چندین افزونه دیگر نیز وجود دارد که این را به عنوان یکی از گزینه‌ها در ویژگی‌های پرمیوم خود ارائه می‌دهند، اما برای تغییر URL فروشگاه ووکامرس به هیچ راه‌حل ممتازی نیاز ندارید زیرا به طور پیش‌فرض این گزینه ارائه شده است.

اگر با مشکلات ووکامرس گیر کرده اید و می خواهید از یک توسعه دهنده حرفه ای ووکامرس کمک بگیرید، لطفا با من در تماس باشید. همچنین باید برای به‌روزرسانی‌های منظم در خبرنامه من مشترک شوید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه تغییر سریع آدرس صفحه فروشگاه در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۹
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۶
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۸
۰
۲ دی ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹