نحوه تغییر آیکون های درگاه پرداخت ووکامرس

اگر می خواهید سریع و آسان آیکون درگاه پرداخت ووکامرس یا چندین آیکون را تغییر دهید، من دو راه حل سریع برای شما دارم. می‌توانید functions.php را ویرایش کنید و کدی را که من در اینجا به اشتراک گذاشته‌ام اضافه کنید یا به سادگی می‌توانید از افزونه WC PayIcons استفاده کنید که به به‌روزرسانی سریع نمادهای پرداخت کمک می‌کند.

اگر فروشگاه ووکامرس دارید، باید با نمادهای پرداخت پیش‌فرض ووکامرس آشنا باشید. این نمادها در صفحه پرداخت در کنار هر گزینه پرداخت قرار دارند.

اگر به دنبال راهی برای تغییر آیکون های درگاه پرداخت ووکامرس در سایت یا تم ووکامرس خود هستید، این مقاله شما را راهنمایی می کند که چگونه آیکون های درگاه پرداخت پرداخت را تغییر دهید.

نمادهای درگاه پرداخت ووکامرس

این نمادهای درگاه پرداخت ووکامرس مهم هستند زیرا به شما در ایجاد اعتماد کمک می کنند، زیرا مردم هنگام خرید آنلاین دقت بیشتری می کنند.

بنابراین، این بدان معناست که اگر از تصاویر روش‌های پرداختی استفاده می‌کنید که کاربر با آن‌ها آشنا است، به عنوان مثال، VISA، MasterCard، PayPal و AMEX، فروشگاه شما به‌طور خودکار ارائه‌ای مطمئن‌تر و قابل اعتمادتر ایجاد می‌کند و توجه بازدیدکنندگانی را که برای اولین‌بار بازدید می‌کنند جلب می‌کند. .

به عنوان مثال، ظاهر نمادهای مارک های پرداخت قابل اعتماد مانند این باعث می شود مشتریان در استفاده از دروازه ها احساس اطمینان کنند.

با این حال، ووکامرس دارای انواع درگاه های پرداخت پیش فرض است، به عنوان مثال، PayPal®، COD، چک، پیش نویس بانکی و سایر درگاه ها.

آیکون های درگاه پرداخت ووکامرس را تغییر دهید

آیکون‌هایی که ظاهر می‌شوند پیش‌فرض یا ثابت هستند، تنظیماتی وجود دارد که مدیر می‌تواند از آنها برای تغییر این آیکون‌ها یا انجام برخی ویرایش‌ها در این نمادها استفاده کند، همانطور که در این مقاله توضیح دادم – نحوه پنهان کردن نماد PayPal در صفحه پرداخت ووکامرس و همچنین این پست نحوه تغییر آیکون دروازه پی پال ووکامرس در هنگام پرداخت.

این می تواند چالش بزرگی باشد که یک یا چند کارت اعتباری نشان داده شده در نماد پذیرفته نمی شود، زیرا هیچ گزینه افزونه ای برای حذف نمادهای پشتیبانی نشده وجود ندارد.

فقط چند مقاله در وب سعی می کنند به شما نشان دهند که چگونه آیکون های درگاه پرداخت ووکامرس را با استفاده از قلاب ها و فیلترها تغییر دهید.

اگر به یک راه حل سریع برای مدیریت آیکون های پرداخت ووکامرس نیاز دارید، من یک افزونه بسیار مفید ایجاد کردم که به صدها کاربر و توسعه دهندگان تم کمک می کند تا به سرعت آیکون های پرداخت را به فوتر یا هر جای دیگری در هر قالب وردپرس یا سایت ووکامرس اضافه کنند و همچنین سفارشی را آپلود کنند. نماد درگاه پرداخت در پرواز! همانطور که در تصویر زیر می بینید. می توانید افزونه را دریافت کنید

این مقاله سعی می‌کند به شما کمک کند نماد هر یک از درگاه‌های پرداخت پیش‌فرض ووکامرس را به هر نماد سفارشی که می‌خواهید در درگاه‌های پرداخت صفحه پرداخت نمایش دهید، تغییر دهید.

برخی از فروشگاه‌های ووکامرس فقط پرداخت‌های ویزا و مسترکارت را می‌پذیرند و نمی‌خواهند آیکون‌هایی را برای سایر درگاه‌های پرداخت ووکامرس مانند American Express نمایش دهند تا مشتری را سردرگم نکنند.

آیا تم Storefront تنظیماتی برای تغییر آیکون های دروازه پرداخت ووکامرس دارد؟

طرح زمینه فروشگاهی گزینه ای برای تغییر آیکون ها با استفاده از افزونه دروازه ارائه نمی دهد و روشی که می توانید این را پیاده سازی کنید استفاده از کد زیر برای جایگزینی فایل آیکون PNG افزونه با یک PNG متفاوت است که می توانید از اینترنت ایجاد یا نصب کنید.

علاوه بر این، این ویژگی اساسی باید مانند این افزونه در افزونه ووکامرس تعبیه شود تا یک راه حل غیر برنامه نویسی برای تغییر دروازه های پرداخت ووکامرس ارائه دهد. این کد باید در فایل functions.php برای تم شما اضافه شود:

// به عنوان مثال یک نماد برای درگاه پرداخت COD را تغییر دهید

function njengah_woocommerce_cod_icon( $icon, $id ) {

     if ( $id === 'cod' ){ 

       return $icon_url; 
    } 
    else { 

    return $icon; } 

} 


add_filter( 'woocommerce_gateway_icon', 'njengah_woocommerce_cod_icon', 10, 2 );

با این حال، باید نام $icon_url را با مسیر مربوط به نمادی که می‌خواهید در درگاه پرداخت استفاده کنید، جایگزین کنید.

هنگامی که این کار را انجام دادید، باید بتوانید نماد pays.png را به جای نماد پیش‌فرض افزونه هنگام بارگیری صفحه پرداخت مشاهده کنید.

علاوه بر این، اگر کد را در فایل functions.php تم فرزند قرار دهید، نسخه‌های جدید ووکامرس بر تغییراتی که روی آیکون‌های خود ایجاد می‌کنید تأثیری نخواهد گذاشت.

در زیر نمونه ای از افزودن نماد پی پال سفارشی با استفاده از کدی است که در بالا به اشتراک گذاشتم، اما متغیرها را به ترتیب از COD به PayPal جایگزین کرده ام.

نتیجه

در این پست کوتاه، نحوه تغییر آیکون های درگاه پرداخت ووکامرس را با استفاده از دو مرحله ساده توضیح داده اید، به یاد داشته باشید که کد را در انتهای فایل functions.php اضافه کنید تا این قابلیت را به وب سایت خود اضافه کنید. امیدوارم این آموزش مختصر به شما در تغییر آیکون های درگاه پرداخت ووکامرس کمک کرده باشد.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه تغییر آیکون های درگاه پرداخت ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۶
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹