نحوه افزودن تسویه حساب سریع پی پال به ووکامرس

آیا به دنبال راهی برای افزودن PayPal Express Checkout به فروشگاه ووکامرس خود هستید؟ در این پست می خواهم به شما نشان دهم که چگونه مرحله به مرحله پرداخت سریع PayPal را به ووکامرس اضافه کنید.

PayPal یکی از رایج ترین روش های پرداخت در بسیاری از فروشگاه های آنلاین است. این روش پرداخت در بسیاری از کشورها در دسترس است و این یکی از بهترین گزینه های پرداختی است که باید در فروشگاه خود داشته باشید.

این بدان معناست که شانس بیشتری برای تبدیل وجود دارد. این به این دلیل است که شانس بیشتری برای خرید مشتریان شما وجود دارد. پس از همه ، اکثر آنها در حال حاضر یک حساب PayPal موجود دارند.

مهم است که PayPal Express Checkout را در فروشگاه خود قرار دهید ، زیرا روند پرداخت را ساده می کند. دلیل این امر این است که خریداران نیازی به وارد کردن آدرس صورتحساب و ارسال کالا ندارند. آنها نیازی به وارد کردن جزئیات معامله ندارند.

همچنین راه اندازی PayPal Express رایگان است. با شروع دریافت سفارشات و پذیرش پرداخت ها ، تنها باید مبلغ کمی پرداخت کنید.

نحوه افزودن پی پال بیان وارسی به ووکامرس

در این آموزش مختصر ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید PayPal Express Checkout را در فروشگاه خود ادغام کنید. برای این کار از افزونه رایگان ارائه شده توسط ووکامرس استفاده می کنیم. اطلاعات حساب PayPal مشتری را در قسمت های پرداخت تکمیل می کند.

این امر به نوبه خود به تسویه سریعتر و بدون دردسر کمک می کند.

اجازه دهید ما مستقیماً وارد آن شویم.

مراحل افزودن پی پال بیان وارسی به ووکامرس

در این بخش ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید PayPal Express Checkout توسط ووکامرس را بارگیری کنید. برای پذیرش پرداخت از حساب PayPal مشتریان و همچنین کارت های اعتباری و بدهی عمده ، به صورت یکپارچه با فروشگاه شما ادغام می شود.

این برنامه بیش از 800،000 نصب دارد و در مخزن وردپرس بیشترین مرور را دارد.

همانطور که به سرعت متوجه خواهید شد ، این یک راه اندازی و پیکربندی ساده و مستقیم است. در اینجا مراحل ساده ای است که باید دنبال کنید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • برای بارگیری مستقیم آن در پنل مدیریت ، کافی است به مسیر افزونه ها> افزودن جدید بروید. پس از آن ، باید کلمه کلیدی افزونه “PayPal Express Checkout by ووکامرس ” را جستجو کنید. مطابق شکل زیر باید آن را نصب و فعال کنید:

  • پس از نصب افزونه ، وقت آن است که با رفتن به ووکامرس > Settings> Payments ، تنظیمات را پیکربندی کنید.
  • در گزینه PayPal Checkout روی Manage کلیک کنید:

  • با این کار صفحه تنظیمات PayPal Checkout باز می شود ، جایی که می توانید چندین جنبه از پرداخت خود را در اینجا پیکربندی کنید. جنبه ها شامل نام تجاری ، لوگو ، اندازه دکمه پرداخت ، سبک صفحه و غیره است. می توانید اسناد را در اینجا بررسی کنید. تو می توانی:
  • PayPal Express Checkout را فعال کنید
  • محیط آزمایش را با اعتبار نامه PayPal Sandbox تنظیم کنید
  • علامت PayPal را فعال کنید
  • نام کاربری API زنده خود را جایگذاری کنید
  • گذرواژه Live API خود را جایگذاری کنید
  • در امضای API زنده خود جایگذاری کنید
  • فروش یا مجاز کردن را انتخاب کنید
  • گزینه های اضافی را مرور کنید

نتیجه

در این آموزش ، نحوه نصب و راه اندازی PayPal Express Checkout را در فروشگاه WooCommerce خود آموخته اید. مهم است که جزئیات حساب Sandbox یا Live را برای این کار اضافه کنید.

اگر حساب ندارید ، توصیه می کنیم یک حساب تجاری باز کنید.

این گزینه پرداخت امکان پرداخت بدون خروج از وب سایت شما را برای انواع دستگاه های مورد استفاده مشتریان فراهم می کند. همچنین تجربه مشتری و نرخ تبدیل را بهبود می بخشد.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه افزودن پی پال بیان وارسی به ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۷
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۹
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹