در صورت وجود ارزش فیلد در ووکامرس ، چگونه می توان مالیات بر تسویه حساب را پنهان کرد

چه شما محصولات دیجیتالی می فروشید یا کالاهای فیزیکی ، باید از سیستم مالیاتی داخلی ووکامرس استفاده کنید مگر اینکه در برخورد با پروتکل های مالیات بر فروش آنلاین مهارت کافی داشته باشید. تعیین دستی نرخ مالیات مناسب چالش برانگیز است.

در صورت وجود ارزش فیلد ، ووکامرس مالیات را در هنگام پرداخت مخفی کنید

سیستم مالیاتی داخلی ووکامرس که در داشبورد ووکامرس شما قرار دارد ، این فرایند اساسی حسابداری را خودکار می کند. با رفتن به داشبورد ووکامرس > تنظیمات> مالیات می توانید به این گزینه دسترسی داشته باشید. با این حال ، به یاد داشته باشید که این گزینه را با کلیک روی “فعال کردن مالیات و محاسبات مالیات” موجود در برگه عمومی فعال کنید.

در صفحه تنظیمات ، می توانید گزینه های قیمت گذاری را انتخاب کنید که برای روش حسابداری شما مناسب تر است. مالیات اختصاصی به این معنی است که قیمت پایه نمایش داده شده برای یک محصول شامل مالیات نمی شود. مالیات فراگیر به این معنی است که قیمت پایه شامل مالیات در قیمت پایه نمایش داده شده است. علاوه بر این ، من به شدت توصیه می کنم که گزارش مالیات ووکامرس خود را به صورت فصلی بررسی کنید.

پنهان کردن مالیات در صفحه پرداخت در صورت وجود ارزش فیلد.

یک تابع ووکامرس وجود دارد که به شما امکان می دهد شخصی را از محاسبه مالیات/مالیات بر ارزش افزوده معاف کنید. به عنوان مثال ، می توانید معافیت را هنگامی که یک شماره مالیات/مالیات بر ارزش افزوده وارد می کنند ، فعال کنید یا شاید اگر یک کد پستی معین را مشخص کرده باشند. این تابع set_is_vat_exempt () نامیده می شود ، و همراه با یک ترفند کوچک برای “گرفتن” یک قسمت پرداخت در حال حرکت.

نحوه نمایش مالیات در صفحه پرداخت:

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد ، روی منوی ظاهر> منوی ویرایشگر تم کلیک کنید. هنگامی که صفحه ویرایشگر تم باز می شود ، به دنبال فایل توابع موضوع باشید تا درصورت وجود مقدار فیلد ، عملکردی را برای مخفی کردن مالیات در صفحه پرداخت اضافه کنید.
  • کد زیر را به فایل functions.php اضافه کنید:
/**

 *        Remove Tax if Field Value Exists - WooCommerce Checkout

*/

  add_action( 'woocommerce_checkout_update_order_review', 'njengah_taxexempt_checkout_based_on_zip' );




function njengah_taxexempt_checkout_based_on_zip( $post_data ) {

        WC()->customer->set_is_vat_exempt( false );

        parse_str( $post_data, $output );

        if ( $output['billing_postcode'] === '32444' ) WC()->customer->set_is_vat_exempt( true );

}
  • این نتیجه است:

نتیجه

در این پست ، من تاکید کرده ام که یکی از مراحل اساسی که هنگام راه اندازی یک فروشگاه آنلاین انجام می دهید ، تعیین مالیات است. علاوه بر این ، من به شما نشان دادم که در صورت وجود مقدار فیلد ، چگونه مالیات را در صفحه پرداخت پنهان کنید. با این حال ، شایان ذکر است که ووکامرس سعی می کند تا آنجا که ممکن است تنظیمات را برای سهولت فرآیند ارائه دهد.

در این مقاله قصد داریم تا درباره در صورت وجود ارزش فیلد در ووکامرس ، چگونه می توان مالیات بر تسویه حساب را پنهان کرد صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۶
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۹
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹