تم فروشگاه ووکامرس چیست؟

یک تم رایگان ووکامرس است که توسط Woo Themes توسعه داده شده است و تم پیش فرض رسمی ووکامرس است. این برای کار زیبا با ووکامرس ساخته شده است و طراحی بصری و انعطاف پذیری دارد. این برای کار زیبا با ووکامرس ساخته شده است و طراحی بصری و انعطاف پذیری دارد. اگر به دنبال یک تم شروع فروشگاه ووکامرس عالی برای پروژه بعدی ووکامرس خود هستید، تم Storefront راه حل نهایی برای شماست.

توسط نویسندگانی که ووکامرس را ایجاد کرده‌اند تمیز و کدگذاری شده است که آن را به تم ایده‌آل برای ایجاد فروشگاه ووکامرس تبدیل می‌کند، زیرا می‌توانید تضمین کنید که به‌روزرسانی‌ها صاف و بدون درز هستند.

از این واقعیت که چندین تم ممتاز ووکامرس وجود دارد، چشم پوشی نکنید، Storefront از نظر کد تمیز، طراحی مینیمالیستی و سهولت استفاده با استاندارد مطابقت دارد.

فقدان ویژگی‌های پیشرفته‌ای که در مضامین پریمیوم محبوب ووکامرس دیده می‌شود، نباید شما را از استفاده از آن منصرف کند زیرا بسیار قابل تنظیم است.

حل و فصل یک موضوع می تواند کار دشواری باشد زیرا ده ها هزار مورد برای انتخاب وجود دارد. با این حال، ووکامرس Storefront یکی از پرکاربردترین تم های موجود در بازار امروز است.

این به این دلیل است که با طراحی تمیز و مینیمال عرضه می شود که برای هر نوع سفارشی سازی باز است و توسعه دهندگان ووکامرس آن را ایجاد کرده اند. این نشان می دهد که با ووکامرس به زیبایی کار می کند.

در این مقاله کوتاه، بیشتر در مورد Storefront و اینکه چرا در مقایسه با سایر تم های شخص ثالث یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود، خواهید آموخت. در اینجا برخی از ویژگی ها به طور مفصل توضیح داده شده است:

1. ادغام کامل با ووکامرس

همان تیمی که ووکامرس را توسعه داد، تم Storefront را توسعه داد. این بدان معنی است که می توانید مطمئن باشید که ادغام یکپارچه خواهد بود و با هیچ مشکلی بین قالب خود و افزونه ووکامرس مواجه نخواهید شد.

با این حال، اشخاص ثالث بسیاری از تم های موجود را طراحی می کنند، زیرا ووکامرس منبع باز است. این بدان معنی است که توسعه دهندگان می توانند به کد دسترسی داشته باشند و تم ها یا پسوندهایی را ایجاد کنند که متناسب با آن طراحی شده باشند. برخی از آنها به طور یکپارچه با افزونه ووکامرس ادغام نمی شوند و ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

2. راه اندازی آسان

اگر با تم Storefront تعامل داشته باشید، این کار را حتی برای افرادی که عادت به کدنویسی ندارند با ارائه تنها مواردی که برای موفقیت فروشگاه خود نیاز دارید، آسان تر می کند. این بدان معنی است که شما با هیچ کد کوتاهی روبرو نخواهید شد که اگر توسعه دهنده نباشید همیشه با مشکل مواجه می شوید.

علاوه بر این، با بسیاری از صفحه سازهای مختلف سازگار است و به گونه ای طراحی شده است که به راحتی با افزونه های رایگان مانند WooSlider ادغام شود. علاوه بر این، اگر برای زنده کردن فروشگاه های خود به صفحه ساز نیاز ندارید، Storefront بهترین انتخاب است.

3. عملکرد بهتر

صرف نظر از اینکه چگونه فروشگاه خود را سفارشی می کنید، یکی از بزرگترین اهداف ایجاد فروشگاهی پاسخگو و انعطاف پذیر برای هر گونه تغییر آینده است. موضوع Storefront فوق‌العاده انعطاف‌پذیر است و به شما امکان می‌دهد بهینه‌سازی موتور جستجوی خود را از طریق شبکه‌های تودرتو و نشانه‌گذاری‌های طرحواره افزایش دهید.

اگر از این تم استفاده می کنید، می توانید مطمئن باشید که بازدیدکنندگان شما بدون اینکه با مشکلی مواجه شوند، از تجربه یکپارچه در رایانه، تبلت و تلفن لذت خواهند برد. این بدان معناست که عملکرد بهتری دارد و با تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری، بهتر تبدیل می شود.

4. گزینه پیش نمایش

برخی از تم های ارائه شده برای ووکامرس به سختی قابل تغییر هستند. این به این دلیل است که پیش نمایش تغییراتی که انجام داده اید کمی زمان می برد. با این حال، تم Storefront برای ووکامرس همه گزینه های نمایشی را که برای انجام کارها نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

این بدان معناست که شما می توانید تغییرات ایجاد کنید و تنها با چند کلیک می توانید تغییراتی را که ایجاد کرده اید به صورت لحظه ای پیش نمایش کنید. علاوه بر این، اگر احساس می‌کنید که این امر به شما کنترل کافی بر نحوه نمایش فروشگاه شما نمی‌دهد، می‌توانید از افزونه Storefront Designer استفاده کنید. این افزونه گزینه های پیشرفته تری را به شما ارائه می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید.

5. طراحی آسان یک صفحه سفارشی

شایان ذکر است که صفحه اصلی فروشگاه شما باید توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند تا بتوانند از فروشگاه شما خرید کنند. تم Storefront شامل یک الگوی صفحه اصلی است که چیزهایی را که مردم می خواهند ابتدا ببینند را نمایش می دهد. اینها می‌توانند محصولاتی باشند که شما انتخاب کرده‌اید، محصولات در حال فروش، دسته‌های پیشنهادی یا جدیدترین محصولاتی که به فروشگاه خود اضافه کرده‌اید.

علاوه بر این، این به تبدیل آن بازدیدکنندگان به مشتری کمک می کند زیرا آنها می توانند ببینند فروشگاه شما واقعاً در مورد چیست. علاوه بر این، طراحی ساده و تمیز حتی نرخ تبدیل را بیشتر افزایش می دهد.

6. برنامه های افزودنی برای قابلیت های اضافه شده

تم Storefront طراحی ساده و تمیزی دارد. جدای از سادگی، استفاده از آن رایگان است. علاوه بر این، افزونه‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای عملکردهای اضافی، هم رایگان و هم پولی استفاده کنید. این افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا تجربه فروشگاه خود را حتی بهتر کنید. برخی از آنها عبارتند از:

  • نظرات فروشگاه – این برنامه افزودنی به بازدیدکنندگان فروشگاه شما کمک می کند تا تجربیات خود را در فروشگاه شما مرور کنند، که می توانید آن را در هر نقطه از سایت خود قرار دهید.
  • Storefront Powerpack- این یک افزونه پولی است که به شما امکان می دهد تا ظاهر فروشگاه خود را بدون هیچ کدنویسی تغییر دهید.
  • جداول قیمت گذاری در فروشگاه: این افزونه به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا ویژگی ها را از محصولی به محصول دیگر مقایسه کنند.

نتیجه

در این مقاله، من به این سوال پاسخ داده‌ام که قالب فروشگاهی ووکامرس چیست و نشان دادم که چگونه تم فروشگاهی ووکامرس یک تم ساده و شگفت‌انگیز است که طراحی بصری دارد که به تبدیل آن بازدیدکنندگان به مشتری کمک می‌کند.علاوه بر این، خود طراحان ووکامرس آن را توسعه دادند، به این معنی که هیچ مشکل سازگاری ایجاد نخواهد شد.

هدف این تم این است که همه چیزهایی را که برای شروع نیاز دارید به شما بدهد تا شما را تحت تأثیر قرار ندهد. علاوه بر این، این آزادی را به شما می دهد تا برنامه های افزودنی را نصب کنید که عملکردی را به فروشگاه شما اضافه می کند تا کنترل و قابلیت سفارشی سازی شما را گسترش دهد. من همچنین برخی از ویژگی های مهمی را که ارائه می دهد مانند یک طرح بندی پاسخگو، نشانه گذاری دوستانه SEO و موارد دیگر را برجسته کرده ام!

 

در این مقاله قصد داریم تا درباره تم فروشگاه ووکامرس چیست؟ [جواب داد] صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۹
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۶۲
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۴
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹