نحوه تغییر اندازه لوگو فروشگاه ووکامرس

آیا باید اندازه لوگوی آپلود شده خود را در موضوع Storefront تغییر دهید؟ اگر خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است، به ادامه مطلب بروید.

در این پست قصد دارم نحوه تغییر لوگوی تم فروشگاه را به شما آموزش دهم. شایان ذکر است که لوگوها هویت سایت شما را آشکار می کنند.

اندازه لوگو فروشگاه ووکامرس

در گذشته، گاوچران ها برای نشان دادن مالکیت، گاوها را علامت گذاری می کردند. این بدان معناست که لوگوی شما باید همین کار را انجام دهد و کل برند شما را نشان دهد. به غیر از فروشگاه آنلاین خود، می توانید لوگوی خود را روی محصولات و کارت ویزیت خود حک کنید.

اندازه لوگوی شما اهمیت زیادی دارد زیرا یک لوگو با اندازه خوب می تواند کنجکاوی مشتریان بالقوه شما را برانگیزد و آنها را ترغیب کند که حداقل نگاه کنند و امیدوارم محصولات شما را خریداری کنند.

یک لوگوی کاملاً طراحی شده شما را از رقبا متمایز می کند. هر از گاهی، ممکن است تصمیم بگیرید که لوگوی فروشگاه خود را دوباره طراحی کنید و شاید ظاهر آن را به روز کنید یا برخی تغییرات شرکتی دیگر را منعکس کنید. گاهی اوقات، اندازه در نظر گرفته نمی شود و ممکن است مجبور شوید هر بار که لوگو را دوباره طراحی می کنید، اندازه تصویر را به طور مداوم تغییر دهید.

خوشبختانه می توانید از CSS برای تغییر اندازه لوگوی خود استفاده کنید. ابتدا باید بدانید که چگونه می توانید یک لوگو به سایت خود اضافه کنید.

مراحل اضافه کردن لوگو در تم فروشگاه

در اینجا مراحل ساده ای وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • برای دسترسی به داشبورد وردپرس وارد شوید.
  • در زیر ظاهر، منو روی منوی Appearance > Customize کلیک کنید تا Customizer باز شود.
  • خواهید دید که سفارشی ساز یک منوی جدولی در سمت چپ دارد. در اینجا، لیستی از گزینه های مختلف موجود برای سفارشی سازی را مشاهده خواهید کرد.
  • بر روی گزینه هویت سایت کلیک کنید. این گزینه های بیشتری را نشان می دهد که شامل اضافه کردن لوگوی فعلی، عنوان سایت، برچسب و نماد سایت می شود.

 

قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۷
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۹
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹