دوره متخصص Svelte

بررسی ساختار حلقه for

در این ویدیو آموزشی در رابطه با حلقه for صحبت کرده ایم و نحوه پیاده سازی آنرا بیان کرده ایم.

برای دسترسی داشتن به این ویدیو آموزشی نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هر روزه برنامه های تحت وب زیادی در حال بوجود آمدن هستند تا بتوانند مشکلات برنامه نویسان را تا جای ممکن تحت پوشش قرار بدهند. یکی از جدیدترین فریم ورک ها بوجود آمده Svelte می باشد. برنامه نویسان از روی ساده بودن برنامه, کیفیت, سرعت و دیگر فاکتور ها یکی از آنها را انتخاب میکنند. در بیشتر موضوعات به چشم میخورد که اپلیکیشن های تک صفحه ای یا همان SPA بخشی بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده اند و بیشتر با استفاده از فریم ورک های مانند انگولار, Vue.js و react.js ساخته میشوند.

این فرم ورک های محبوب به توسعه دهندگان کمک می‌کنند تا بهترین تجربه‌ی کاربری ممکن را در پلتفرم‌های مختلف و در زمان کوتاهی ارائه دهند. Svelte یک رویکرد جدید برای ایجاد رابط کاربری است. شاید تصور کنید که Svelte وقتی هنوز به اندازه‌ی سایر فریم ورک‌ها محبوب نیست، شاید یادگیری آن کار بیهوده ی باشد. اما باید توجه داشته باشید که سایر فریم ورک‌های محبوب نیز در ابتدا ناشناخته بوده‌اند و به مرور زمان و با بهبود در ساختارشان به این مرحله رسیده‌اند و به یاد داشته باشید که هر چند که Svelte نسبت به سایر فرم ورک ها جدیدتر است اما سرعت رشد آن نسبت به سایر فریم ورک ها بسیار بالا است.

Svelte چیست؟

Svelte یک فریم ورک جاوا اسکریپت برای front-end می باشد. این فریم ورک از سال 2016 برای استفاده در اختیار طراحان وب قرار گرفت. لازم به ذکر است که برخی به آن Svelte.js نیز می‌گویند. Svelte مانند انگولار، React.js و Vue.js این امکان را فراهم می‌کند تا یک برنامه نویس به صورت بهینه کدنویسی کند و با دردسر کمتری کدهای خود را تغییر بدهد و با استفاده از یک رابط آسان‌تر برنامه‌ی خود را توسعه دهد.

کدها در Svelte ابتدا کامپایل می‌شوند و سپس به عنوان یک محصول نهایی در مرورگر کاربران اجرا می‌شود. این امر باعث می‌شود تا برنامه سریع‌تر اجرا شود و تجربه‌ی کاربری بهتری ایجاد کند. این روند کاملا عکس دیگر فریم ورک ها است که بخش زیاد کار را به مرورگر کاربران واگذار میکنند.

دوره تخصصی svelte

ساختار یک کامپوننت در Svelte چگونه است؟

در اکثر پروژه ها نیاز است تا از یک ساختار در صفحات مختلف استفاده کنیم. همانند سایر فریم ورک‌های جاوا اسکریپت، در Svelte نیز شما می‌توانید این بخش را به عنوان یک کامپوننت استفاده کنید. استفاده از کامپوننت باعث می‌شود تا پروژه‌ی شما ساختاریافته‌تر شود و کدهای تکراری ننویسید.

مزایای Svelte چیست؟

Svelte دارای نقاط قوت زیادی است که باعث میشود تا توسعه دهندگان زیادی به آن علاقه‌مند شوند. برخی از این نقاط مثبت عبارتند از:

  • Svelte از SSR یا Server Side Rendering پشتیبانی می‌کند. که باعث می‌شود تا اجرای برنامه به سرور منتقل شود و برای نمایش حالت قبلی یک صفحه نیاز به رندر کردن دوباره‌ی آن نباشد.
  • در بخش‌های قبل اشاره کردیم که Svelte کم‌ حجم و سریع است.
  • برنامه نویسان سایر فریم ورک‌ها مانند React در زمان کوتاهی به راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنند. پس برای تشکیل تیم مشکلی نخواهید داشت.
  • جامعه‌ی برنامه نویسانی که با آن کار می‌کنند فضای به شدت دوستانه و روبه‌رشدی دارد.
  • بخش‌های مختلف برنامه تا حدودی از هم جدا هستند، به راحتی می‌توانید به صورت تیمی روی یک پروژه فعالیت کنید و کدهای خود را به سرعت تجمیع کنید.

 

دوره‌ متخصص جامع Svelte با هدف تدریس تمامی مباحث و سرفصل‌های لازم برای تسلط و آمادگی دانشجویان جهت ورود به بازار کار ارائه میگردد. در این دوره‌‌ کامل ترین سرفصل های آموزشی Svelte به صورت غیرحضوری تدریس می‌شود. دانشجویان پس از مشاهده جلسات امکان پرسش و پاسخ، رفع اشکال، انجام تمرین، انجام آزمون‌های مقطعی و رتبه‌بندی خواهند داشت.

سوالات متداول

فریم ورک های مختلف و محبوبی برای طراحی وب ساخته شده اند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما باید بدانید هر روز فریم ورک های جدیدتر وارد دنیای برنامه نویسی میشوند که با الگو برداری از سایر فریم ورک ها تا جای ممکن نسبت به رفع آنها می پردازند. Svelte هم یکی از این فریم ورک ها است که معایب زیادی مانند سرعت, DOM مجزای و موارد دیگر را رفع نمونده و تا جای ممکن از ساختار سینتکس ساده تری برای توسعه استفاده کرده است.

این دوره اولین دوره تخصصی مربوط به فریم ورک Svelte به زبان فارسی می باشد. در این دوره ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم مباحث را به ساده شکل ممکن برای شما توضیح بدهیم تا بعد از پایان این دوره تبدیل به یک متخصص در این فریم ورک شوید.

این فریم ورک به زبان JavaScript توسعه داده شده است و به دلیل ساختار سینتکسی ساده آن به راحتی میتوان آن را یاد گرفت و به دلیل مزایای زیادی که نسبت به سایر فریم ورک ها دارد گزینه خوبی برای طراحی می باشد.

ضمانت بازگشت وجه

برای آنکه به شما اطمینان دهیم، که ما از محتوای دوره‌های خود ۱۰۰ درصد مطمئن هستیم،برای این دوره گارانتی بازگشت وجه قرار داده‌ایم و این به این معنی است که اگر شما محتوای این دوره را به شکل کامل مشاهده کنید، اما نتیجه‌ای که به شما قول دادیم را دریافت نکنید ۱۰۰ درصد مبلغ پرداختی شما را برگشت خواهیم زد.

ما در تلاشیم کیفیت کار خود را هر روز بهتر از روز قبل کنیم و آموزش‌های را در اختیار شما قرار دهیم که لایقشان هستید.

مراحل گارانتی بازگشت وجه
  • ۱
    تهیه دوره از سِون کلونر
  • ۲
    مشاهده کامل دوره و انجام دادن تمرین‌ها
  • ۳
    در صورت عدم رضایت در پایان تنها کافیه که با ما تماس بگیرید
  • ۴
    بازگشت وجه به شما

جلسات دوره

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

(مشترک)

1 سال 2 ماه قبل

سلام حداقل چند قسمت از این دوره را رایگان قرار بدید سطح کیفیت آموزش را قبل از خرید بررسی کنیم.

ناصر خالدی

ناصر خالدی (مدیر کل)

1 سال 2 ماه قبل

با سلام متشکرم از نظرتون در حال بروزرسانی سایت هستیم, بزودی ویدیو های این دوره اضافه خواهد شد.

(مشترک)

1 سال 3 ماه قبل

سلام
چندتا قسمت از آموزش رو بصورت رایگان کنید که ما ببینیم کیفیت آموزش در چه حدی هست بعد خریداری کنیم.

ناصر خالدی

ناصر خالدی (مدیر کل)

1 سال 3 ماه قبل

با سلام, متشکرم از نظرتون, بزودی ویدیوهایی از بخش های مختلف قرارخواهیم داد.

قیمت دوره
۱۵۰,۰۰۰
وضعیت دوره
در حال ضبط
زمان کل دوره
۱۲:۳۰:۰۰
تعداد قسمت ها
۴۱
نوع دسترسی
نقدی

این دوره در حال حاضر تنها به روش نقدی در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

مقالات پیشنهادی

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۵۹۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۳۸
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۵۱
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۲۸
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹