چگونه Android 12 Beta را در دستگاه Google Pixel دریافت کنید؟

 یکی از ساده ترین راه ها برای دریافت Android 12 Beta در دستگاه Google Pixel ثبت نام دستگاه در برنامه Android Beta for Pixel است. پس از ثبت نام، دستگاه شما از طریق نسخه نهایی (و از جمله) آخرین نسخه Android نسخه 12 به طور منظم از طریق (OTA) به روزرسانی را دریافت می کند. ثبت نام یک پروسه ساده و سریع است و برای آن دسته از کاربران تازه کار و توسعه دهندگان بسیار توصیه می شود. در بیشتر موارد، برای انتقال به Android 12 Beta نیازی به بازنشانی کامل داده های خود ندارید، اما توصیه می شود قبل از ثبت دستگاه، از داده ها پشتیبان تهیه کنید.

نکته قابل توجه این که Android 12 Beta برای دستگاه های Pixel 5 ، Pixel 4a ، Pixel 4a (5G) ، Pixel 4 ، Pixel 3a ، Pixel 3a XL ، Pixel 3 و Pixel 3 XL در دسترس است.

همچنین می توانید جدیدترین نسخه Android 12 Beta را روی دستگاه Pixel خود فلش بزنید یا به صورت دستی نصب کنید. این روشها زمانی می توانند مفید واقع شوند که شما نیاز به کنترل بیشتری روی تست دارید، مانندزمانی که نیاز به آزمایش خودکار یا رگرسیون دارید.

تصویر سیستم را فلش کرده یا به صورت دستی نصب کنید:

روش توصیه شده برای فلش اندروید 12 به دستگاه Pixel استفاده از Android Flash Tool است.

اگر ترجیح می دهید دستگاه خود را به صورت دستی فلش کنید، می توانید در صفحه بارگیری Pixel یک تصویر سیستم Android 12 برای دستگاه خود دریافت کنید. برای نحوه فلش کردن تصویر سیستم بر روی دستگاه خود، به مقاله مربوط به دستورالعمل های کلی در صفحه دانلودها مراجعه کنید. این روش زمانی می تواند مفید باشد که شما به کنترل بیشتری روی آزمایش مانند آزمایش خودکار یا رگرسیون نیاز داشته باشید.

توجه: هنگامی که ساخت Beta را به دستگاه پشتیبانی شده Pixel وصل کردید، به طور خودکار در به روزرسانی های OTA برای تمام ساخت های بعدی Beta از طریق نسخه نهایی ثبت نام می کنید.

شبیه ساز Android را تنظیم کنید.

پیکربندی شبیه ساز اندروید برای اجرای Android 12 یک راه حل عالی برای جست وجو در ویژگی ها و API های جدید و آزمایش تغییرات رفتار Android 12 است. راه اندازی شبیه ساز سریع و راحت است و به شما این امکان را می دهد که از سایت های مختلف صفحه نمایش و ویژگی های دستگاه تقلید کنید.

با انجام موارد زیر می توانید یک شبیه ساز را از داخل Android Studio نصب کنید:

  1. آخرین نسخه پیش نمایش Android Studio را نصب کنید.
  2. در Android Studio ، روی Tools> SDK Manager کلیک کنید.
  3. در تب SDK Tools ، آخرین نسخه Android Emulator را انتخاب کرده و OK را کلیک کنید. با این اقدام آخرین نسخه ای که قبلا نصب نشده است را نصب می کنید.
  4. در Android Studio ، روی Tools> AVD Manager کلیک کنید و دستورالعمل ها را برای ایجاد دستگاه Android Virtual جدید (AVD) دنبال کنید.

دریافت تصویر عمومی سیستم (GSI)

نسخه های باینری Android Generic System Image (GSI) برای تست و اعتبارسنجی برنامه در دستگاه های سازگار با Treble در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است. می توانید از این تصاویر برای حل مشکلات سازگاری با Android 12 و همچنین کشف و گزارش مشکلات سیستم عامل و چارچوب قبل از انتشار رسمی Android 12 استفاده کنید.

Android 12 Beta را برای Android TV دریافت کنید

Android 12 Beta برای Android TV از طریق تصاویر سیستم برای Kit توسعه دهنده ADT-3 ارائه می شود.

ADT-3 Developer Kit یک دستگاه پخش کننده رسانه پخش جریانی برای Android TV برای توسعه دهندگان نرم افزار است تا برنامه های خود را در آخرین نسخه سیستم عامل تأیید کنند. این دستگاه اندروید 10 را اجرا می کند و دارای گواهینامه عبور از CTS ، GTS و VTS است. این دستگاه برای استفاده مصرف کننده در نظر گرفته نشده است و فقط باید توسط توسعه دهندگان استفاده شود.

در این مقاله قصد داریم تا درباره چگونه Android 12 Beta را در دستگاه Google Pixel دریافت کنید؟ صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

golaleh hoseini
مدرس دوره

golaleh hoseini

مدرس دوره های سِون کلونر

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۱
۰
۲ دی ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۱
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۸۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹