چگونه می توان در ووکامرس دید خارج از سهام را پنهان کرد

بزرگترین چالشی که هنگام راه اندازی یک فروشگاه آنلاین و یک فروشگاه فیزیکی یا چندین فروشگاه فیزیکی با آن مواجه خواهید شد ، مدیریت موجودی و موجودی سهام است. این امر به این دلیل است که شما همیشه باید محصولات مورد علاقه مشتریان را پیگیری کنید ، تقاضای مصرف کننده را پیش بینی کنید ، رفتار خرید را تجزیه و تحلیل کنید و در مورد گزینه های موجودی تصمیم بگیرید.

پنهان شدن ووکامرس خارج از سهام

بنابراین ، سیستم موجودی شما باید محکم با بستر تجارت الکترونیکی شما ادغام شود و شما باید در مدیریت موجودی خود مشارکت داشته باشید. با این حال ، اگر از ووکامرس استفاده می کنید ، مشکلی نخواهید داشت ، زیرا این پلت فرم تمام نیازهای موجودی شما را برطرف می کند.

چالش های مدیریت موجودی

اکثر مشاغل بر افزایش فروش تمرکز می کنند و مدیریت موجودی را فراموش می کنند. این می تواند اشتباه باشد و ممکن است در طولانی مدت منجر به ضرر شود. در اینجا برخی از چالش هایی که اکثر صاحبان فروشگاه ها هنگام مدیریت موجودی دریافت می کنند ، آورده شده است:

  • عدم پیگیری تقاضای محصول یا موجودی اضافی. این امر منجر به گردش کم محصول و مشکلات ذخیره سازی می شود و در نتیجه ضرر سرمایه ای برای مشاغل ایجاد می کند
  • عدم پیگیری موارد کم یا موجود در انبار منجر به از دست رفتن فروش و فرصت ها می شود.

مدیریت موجودی سخت است ، اما هرگز نباید از آن غافل شد. با این حال ، ووکامرس بهینه شده است و در وقت و تلاش مورد نیاز برای به روزرسانی سهام خود صرفه جویی می کند. علاوه بر این ، همانطور که در این آموزش مختصر مشاهده می کنید ، گزینه هایی برای مقابله با محصولات موجود وجود دارد.

پنهان شدن ووکامرس خارج از سهام

اگر محصولات زیادی در فروشگاه خود دارید ، مشاهده پیام موجود یا موجود نبودن محصول می تواند خریداران بالقوه را ناامید کند. خریداران احتمالی ممکن است اعتماد خود را به نام تجاری خود از دست بدهند و به سمت رقبا بروند. بهترین راه حل در اینجا این است که محصولات موجودی خود را پنهان کنید یا گزینه ای را در اختیار خریداران علاقمند قرار دهید تا در صورت بازگشت محصول در انبار به آنها اطلاع داده شود.

در این آموزش مختصر ، من با شما به اشتراک می گذارم که چگونه می توانید اقلام موجود در فهرست را از فهرست مخفی کنید. این بدان معناست که مشتریان فقط محصولات موجود را مشاهده خواهند کرد. این به کاهش ناامیدی مشتریان کمک می کند و مشتریان همچنان به فروشگاه شما اعتماد می کنند.

مراحل پنهان کردن محصولات موجود در انبار

پنهان کردن محصولات موجود بسیار آسان است ، زیرا ووکامرس دارای یک گزینه داخلی برای مخفی کردن محصولات موجود در صفحه فروشگاه شما است. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد ، روی ووکامرس > Settings کلیک کرده و به برگه محصولات بروید.
  • انتخاب کنید
  • گزینه “Out of Stock Visibility” را بررسی کنید تا موارد موجود در فهرست خود را مانند تصویر زیر پنهان کنید:

نتیجه

در این پست کوتاه ، مشاهده کرده اید که چگونه به راحتی می توانید محصولات موجود در فروشگاه ووکامرس خود را مخفی کنید. با این وجود ، می توانید با تعیین زمان در دسترس بودن محصولاتی که موجودی آنها محدود است را مدیریت کنید.

می توانید مدت زمانی را تعیین کنید که در طی آن محصول برای خرید در دسترس باشد و به خریداران اطلاع دهید که چه زمانی کار در دسترس نخواهد بود. توجه به این نکته ضروری است که ووکامرس گزینه ای برای برنامه ریزی خرید محصولات ندارد ، اما می توانید از افزونه زمانبند برای ووکامرس استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که تغییرات کوچک می توانند تأثیر قابل توجهی داشته باشند. مخفی شدن محصولات موجود می تواند به شما کمک کند موجودی خود را مدیریت کرده و همه مشتریان را راضی نگه دارید.

در این مقاله قصد داریم تا چگونه می توان در ووکامرس دید خارج از سهام را پنهان کرد صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹