چگونه می توان به صفحه پرداخت ووکامرس استایل داد

اگر با ووکامرس آشنا هستید ، می دانید که یکی از مهمترین مراحل فروشگاه ، فرآیند خرید است. بنابراین ، شما باید صفحه پرداخت را سفارشی کرده و آن را برای افزایش نرخ تبدیل بهینه کنید. این به این دلیل است که مشتریان تجربه خوبی در خرید خواهند داشت و دوباره به فروشگاه شما باز می گردند.

Style ووکامرس Checkout Page با استفاده از CSS

یکی از ساده ترین راه ها برای سفارشی کردن صفحه پرداخت فروشگاه ووکامرس ، ویرایش سبک CSS است. با این حال ، این به معنای بازسازی کل صفحه پرداخت از ابتدا نیست. حتی چند تغییر کوچک می تواند به شما در بهینه سازی صفحه پرداخت کمک کند.

به عنوان مثال ، اگر رنگ ها ، فونت ها ، حاشیه ها یا حاشیه ها را ویرایش کنید ، تغییرات قابل توجهی در نرخ تبدیل مشاهده خواهید کرد. هیچ راه حل مشخصی برای همه فروشگاه های آنلاین وجود ندارد. بنابراین ، شما باید سبک های مختلف را آزمایش کنید اما تعدادی از موارد را تنظیم کنید تا به شما در افزایش درآمد کمک کند

در این پست ، من نحوه تغییر سبک صفحه پرداخت با استفاده از CSS را به اشتراک می گذارم. علاوه بر این ، نحوه استفاده از اسکریپت های گسترده CSS را در صفحه پرداخت به اشتراک می گذارم.

مراحل تغییر سبک صفحه تسویه حساب

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید
  • از منوی داشبورد ، روی منوی ظاهر> منوی ویرایشگر تم کلیک کنید. وقتی صفحه ویرایشگر تم باز شد ، به دنبال فایل توابع موضوع با پسوند functions.php بگردید. این فایل توابع را باز کنید تا عملکرد را برای ویرایش پس زمینه صفحه پرداخت اضافه کنید.
  • کد زیر را به فایل functions.php اضافه کنید:
add_action('wp_head','sevencloner_checkout_style');

function njengah_checkout_style(){

if(is_checkout()==true){

echo '
  • می توانید این اسکریپت را به عنوان پایه در نظر بگیرید و قوانین CSS خود را درون تگ HTML اضافه کنید تا ظاهر و ظاهر کاملی به سایت خود بدهید. این یک هک سریع برای اعمال CSS در صفحه پرداخت است. وقتی می خواهید قطعات کوچک CSS را اضافه کنید بسیار مفید است.
  • این نتیجه است:

متناوبا ، اگر می خواهید اسکریپت های سبک گسترده تری داشته باشید ، باید سبک CSS را به روش وردپرس با استفاده از قلاب WP_enqueue_style () WP به شرح زیر دنبال کنید:

add_action( 'wp_enqueue_scripts', 'sevencloner_enqueue_css' );

function njengah_enqueue_css(){

wp_enqueue_style(  'checkout_style',

get_stylesheet_directory_uri() . '/checkout-style.css'

);

}

این راه حل به شما امکان می دهد همه CSS های سفارشی خود را در یک فایل جداگانه داشته باشید (در این مثال checkout-style.css) ، که در پوشه تم فرزند شما در همان سطح فایل اصلی style.css ذخیره می شود. توصیه می کنم برای افزودن یا ویرایش سایر جنبه های پرداخت خود بازی کنید.

نتیجه

ویرایش صفحه پرداخت می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و به شما کمک کند فروشگاه ووکامرس خود را به سطح بعدی برسانید. حتی تغییرات کوچک نیز می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند ، زیرا نرخ تبدیل را افزایش داده و فروش را افزایش خواهید داد. به یاد داشته باشید که فایل functions.php را به روز کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

اگر مهارت برنامه نویسی ندارید اما می خواهید یک راه حل آسان و در عین حال قابل اعتماد داشته باشید ، استفاده از افزونه سفارشی سازی پرداخت بهترین انتخاب شماست. متناوبا ، اگر با ویرایش کد راحت هستید ، می توانید این کار را به صورت برنامه نویسی انجام دهید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره چگونه می توان به صفحه پرداخت ووکامرس استایل داد صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۴
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۷
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۶
۰
۲ دی ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۴
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹