چگونه آیکون های رسانه های اجتماعی را به پوسته Footer Storefront اضافه کنیم

یک وب سایت کامل باید دارای آیکون های رسانه های اجتماعی باشد. این نمادهای اجتماعی باید به پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما پیوند داده شوند. رسانه های اجتماعی یکی از موثرترین راه ها برای بازاریابی فروشگاه ووکامرس شما هستند. این باعث می شود تبلیغات شفاهی ارزشمندی برای شما به ارمغان بیاورد، سئوی سایت شما را تقویت کند و به شما کمک کند رابطه نزدیک تری با مخاطبان خود ایجاد کنید.

آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی را به پوسته Footer Storefront اضافه کنید

اگر اینطور است، چرا ارتباط بازدیدکنندگان با شما در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و همه پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی دشوار است؟ با این حال، در این آموزش می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه می‌توانید با استفاده از تم Storefront، آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی را به پاورقی فروشگاه خود اضافه کرده و در مرکز آن قرار دهید.

تم Storefront این ویژگی ضروری را ارائه نمی دهد. علاوه بر این، باید دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی را اضافه کنید که با بقیه وب‌سایت شما تداخل نداشته باشند.

در پایان این آموزش، می‌دانید که چگونه ویژگی‌های ضروری رسانه‌های اجتماعی را به فروشگاه خود اضافه کنید و این کار باعث می‌شود بازدیدکنندگان به راحتی شما را در تمام شبکه‌های اجتماعی اصلی دنبال کنند. افزودن نمادها به پاورقی طرح زمینه فروشگاهی به بازدیدکنندگان امکان می دهد فروشگاه شما را در رسانه دیگری پیدا کنند.

مراحل افزودن آیکون های رسانه های اجتماعی به پاورقی تم فروشگاه

برای این آموزش مختصر قصد داریم از افزونه Simple Social Icons استفاده کنیم. استفاده از این افزونه بسیار آسان است و روشی قابل تنظیم برای نمایش آیکون هایی که بازدیدکنندگان را به پروفایل های اجتماعی مختلف شما پیوند می دهد به شما ارائه می دهد.

این به شما امکان می دهد تا انتخاب کنید که کدام پروفایل ها را پیوند دهید، رنگ و اندازه نمادهای خود را سفارشی کنید، و همچنین آنها را در سمت چپ، مرکز یا راست تراز کنید. با بیش از 200000 نصب فعال در انجمن وردپرس، این افزونه نیازی به صفحه تنظیمات ندارد، زیرا با ویجت ها کار می کند.

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • سپس، ما قصد داریم افزونه ای را که قبلاً نشان داده ایم را نصب کنیم. برای دانلود مستقیم آن در پنل مدیریت، به سادگی به Plugins > Add New بروید. پس از آن، باید یک جستجوی کلیدواژه برای افزونه “Simple Social Icons” انجام دهید. مطابق شکل زیر باید آن را نصب و فعال کنید:

  • پس از فعال سازی افزونه بر روی Appearance کلیک کنید. به صفحه ابزارک ها بروید، جایی که ویجت نماد اجتماعی را پیدا خواهید کرد.

  • باید نماد Social Widget را به ویجت Footer بکشید.

  • شما می توانید تمام تغییرات لازم را در ویجت انجام دهید.

  • تمام پیوندهایی را که نیاز دارید اضافه کنید و روی ذخیره کلیک کنید تا تغییرات در قسمت جلویی منعکس شود.

  • برای وسط نمادها، می توانید از تنظیمات تراز که سه گزینه دارد استفاده کنید. چپ، راست و مرکز

  • این نتیجه خواهد بود:

بسته بندی

در این آموزش کوتاه، من به شما نشان دادم که چگونه می‌توانید با استفاده از تم Storefront برای ووکامرس ، آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی را به پاورقی اضافه کرده و در مرکز آن قرار دهید. من از افزونه Simple Social Icons در اینجا به عنوان نمونه استفاده کرده ام. می توانید از هر کدام که دوست دارید استفاده کنید. بهترین افزونه‌های آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی که می‌توانید استفاده کنید عبارتند از Simple Social Icons، Social icons و Easy Social، که افزونه‌های شگفت‌انگیزی هستند که روی هر موضوعی عالی کار می‌کنند.

علاوه بر این، من بر اهمیت حفظ شبکه های اجتماعی و فروشگاه آنلاین شما در ارتباط با یکدیگر تاکید کرده ام. این یک استراتژی هوشمندانه از نظر پرورش دنبال کنندگان است. برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید حساب رسانه اجتماعی خود را در فروشگاه خود نشان دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند شما را در پلتفرم رسانه اجتماعی مورد علاقه خود دنبال کنند.

علاوه بر این، می توانید عنوان جذابی را اضافه کنید که اختیاری است. به عنوان مثال، می توانید عنوان «ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید! علاوه بر این، باید URL یکی از حساب های رسانه های اجتماعی خود را وارد کنید، مانند https://www.instagram.com/mywebsite یا https://www.pinterest.co.uk/example. این افزونه شبکه را بر اساس URL شناسایی می کند و نماد صحیح را به صورت خودکار نمایش می دهد. همچنین می توانید رنگ پیش فرض دکمه های رسانه های اجتماعی را بر اساس ظاهر و احساس وب سایت خود سفارشی کنید.

 

در این مقاله قصد داریم تا درباره چگونه آیکون های رسانه های اجتماعی را به پوسته Footer Storefront اضافه کنیم صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۲
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۱
۰
۲ دی ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۱
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹