ویترین فروشگاه ووکامرس نمایش همه دسته ها در صفحه اصلی

بعد از نصب افزونه ووکامرس و تم Storefront، مورد بعدی اضافه کردن محصولات به فروشگاه شما است. شاید قصد دارید لباس هایی مانند پیراهن و شلوار بفروشید. بهتر است همه چیز را مرتب نگه دارید. مشابه پست های وردپرس، می توانید محصولات خود را در دسته ها و برچسب ها سازماندهی کنید.

اگر محصولات متنوعی دارید، اضافه کردن دسته‌ها برای محصولاتتان راه بسیار خوبی برای سازماندهی فروشگاه است. علاوه بر این، استفاده از دسته بندی محصولات، یافتن محصولاتی را که در یک گروه خاص قرار می گیرند، برای مشتریان شما آسان می کند.

ویترین فروشگاه ووکامرس نمایش همه دسته ها در صفحه اصلی

بنابراین، شما باید دسترسی مشتریان به این طبقه بندی ها را آسان کنید تا دنیای متفاوتی را برای مشتریان ایجاد کنید. شما باید دسته بندی ها را در صفحه اصلی خود نمایش دهید تا محصولات مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

اضافه کردن دسته بندی محصولات در ووکامرس بسیار آسان است. می توانید این کار را در صفحه محصول و از داخل صفحه دسته بندی محصولات انجام دهید.

هنگام ایجاد محصولات جدید یا ویرایش محصولات موجود، می توانید دسته بندی های محصول جدید یا موجود را از صفحه محصول فردی انتخاب کنید. هنگامی که دسته بندی محصول مورد نظر خود را انتخاب کردید، روی update کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

مکان دوم برای انجام این کار این است که ماوس را روی محصولات نگه دارید و دسته‌ها را انتخاب کنید. در اینجا می توانید دسته بندی محصولات موجود را مشاهده کنید و می توانید یک دسته بندی محصول جدید اضافه کنید.

از اسکرین شات، می توانید ببینید که حتی می توانید گروه های دسته بندی تودرتو داشته باشید. وجود گروه‌های دسته‌بندی تودرتو می‌تواند به ارائه جزئیات بیشتر به کاربران نهایی در هنگام مرور فروشگاه شما کمک کند.

اکنون که می دانید چگونه دسته بندی محصولات را اضافه کنید، چگونه می توانید آنها را در بخش صفحه اصلی نمایش دهید؟ در این راهنما، من قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

مراحل اضافه کردن دسته ها در صفحه اصلی

ووکامرس کدهای کوتاه زیادی دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. وقتی صحبت از محصولات و دسته بندی محصولات می شود، سه کد کوتاه بسیار مفید وجود دارد. آنها [product_categories]، [product_category] و [products] هستند.

کد کوتاه [product_categories] برای نمایش همه دسته‌های محصولات استفاده می‌شود.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد، روی Open the Homepage کلیک کنید و کد کوتاه را مانند شکل زیر اضافه کنید:

  • این نتیجه در صفحه اصلی خواهد بود:

نتیجه

در این آموزش مختصر، من به شما نشان داده‌ام که چگونه می‌توانید همه دسته‌های محصول را در صفحه اصلی اضافه کنید. با این حال، شما باید بدانید که چگونه دسته بندی محصولات را در فروشگاه ووکامرس خود اضافه کنید.

علاوه بر این، من تاکید کرده‌ام که دسته‌های محصول راه بسیار خوبی برای سازماندهی در صورت داشتن محصولات متنوع ارائه می‌دهند. این به این دلیل است که یافتن محصولاتی که در یک گروه خاص قرار می گیرند را برای مشتریان شما آسان می کند.

همانطور که در این آموزش نشان داده شده است، می توانید دسته بندی محصولات را در صفحه محصول و از داخل صفحه دسته بندی محصولات اضافه کنید.

علاوه بر این، می توانید کد کوتاه را با پارامترهای مختلف تغییر دهید تا بتوانید دسته بندی ها را بر اساس نیاز خود نمایش دهید. برای مثال، می‌توانید از پارامتر hide_empty=0 برای نشان دادن دسته‌هایی که محصولات ندارند استفاده کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره ویترین فروشگاه ووکامرس نمایش همه دسته ها در صفحه اصلی صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۶
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۴
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹