ووکامرس چند محصول را می تواند اداره کند؟

آیا می پرسید آیا ووکامرس می تواند افزایش یابد؟ پاسخ کوتاه بله است. اما ، باید بدانید که کدام مناطق باید برای شما مقیاس بندی شود تا حداکثر استفاده را از فروشگاه ووکامرس خود ببرید.

توجه به این نکته ضروری است که ووکامرس می تواند تعداد نامحدودی از محصولات را اداره کند. هنگام افزودن بسیاری از محصولات ، باید سرعت وب سایت ، زمان بارگذاری صفحه و نمایش داده های پایگاه داده را بهینه کنید.

ما همچنین توصیه می کنیم که یک شرکت میزبانی وب و برنامه میزبانی معتبر را انتخاب کنید زیرا مشکلات مقیاس پذیری اصلی از آنجا ناشی می شود. شما همچنین باید بر مناطق متداول مانند جدول متا پست ، استراتژی های ذخیره سازی ، صفحه حساب های من و مرور بعد از فروشگاه متمرکز شوید.

ووکامرس چند محصول را می تواند اداره کند؟

در این پست کوتاه ، یکی از سوالات متداول در مورد ووکامرس را مورد بحث قرار می دهیم. ادامه را بخوانید، زیرا ما همچنین برخی از عواملی را که ممکن است بر مقیاس بندی فروشگاه ووکامرس شما تأثیر بگذارند ، بر اساس تحقیقات انجام شده توسط تیم تحریریه ما به اشتراک می گذاریم.

اجازه دهید ما مستقیماً وارد آن شویم.

تیم ووکامرس در مورد مقیاس بندی چه می گوید؟

صفحه پرسش های متداول مقیاس بندی ووکامرس به وضوح بیان می کند که این یک افسانه است که ووکامرس و وردپرس مقیاس بندی نمی کنند. ووکامرس بر روی وردپرس اجرا می شود و تعداد زیادی از معاملات را به صورت روزانه انجام می دهد.

آسمان محدودیتی در مورد افزودن محصولات است. ما با فروشگاه هایی که بیش از 90،000 محصول دارند تعامل داشته ایم و آنها هنوز قادرند هزاران تراکنش را در یک روز انجام دهند.

با این حال ، این فروشگاه ها از میزبانی عالی پشتیبانی می کنند و یک تیم توسعه دهنده داخلی دائماً برای بهینه سازی فروشگاه کار می کند. برای بررسی سرعت سایت خود می توانید از نمایی مانند GTMetrix Score استفاده کنید.

عواملی که ممکن است مقیاس بندی ووکامرس را تحت تأثیر قرار دهند

در اینجا برخی از عواملی وجود دارد که می تواند عملکرد سایت شما را به طور منفی تغییر دهد:

  • سخت افزار سرور – شما همیشه باید به شرکت میزبانی مناسب که بسته میزبانی مناسب را به شما ارائه می دهد بسنده کنید. اینجاست که بیشتر مشکلات مقیاس پذیری آغاز می شود. اطمینان حاصل کنید که بسته میزبانی که خریداری می کنید بتواند حجم زیادی از ترافیک را مدیریت کند. این بسته همچنین باید در مواقع ضروری از شما پشتیبانی کند.
  • ترافیک – مهم است که اطمینان حاصل کنید که ترافیکی را که در فروشگاه ووکامرس دریافت می کنید توزیع می کنید.
  • به روز رسانی – مهم است که ووکامرس را به روز کنید. این به این دلیل است که به روزرسانی ها ممکن است شامل کد بهینه ای باشد که به فروشگاه شما کمک می کند تا به طور م workثر کار کند. با این حال ، توصیه می کنیم یک تم کودک ایجاد کنید. این امر باعث می شود که تغییرات شما در حین بروزرسانی از بین نرود.
  • افزونه ها – فروشگاه شما ممکن است به چندین افزونه غیر از ووکامرس وابسته باشد. توصیه می کنیم از افزونه هایی استفاده کنید که دارای کد بهینه سازی شده هستند. این به شما کمک می کند فروشگاه ووکامرس خود را بیشتر کنید.

نتیجه

در حال حاضر ، شما می دانید که ووکامرس می تواند محصولات نامحدود را اداره کند. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط تیم تحریریه ما ، می توان با خیال راحت گفت که تعداد محصولات لزوماً بر وب سایت تأثیر نمی گذارد.

سرعت وب سایت شما عمدتاً تحت تأثیر موضوعات مورد استفاده ، تصاویر بهینه نشده و تصاویری است که محتوای یکسانی از URL های مختلف ارائه می دهند.

به یاد داشته باشید که همیشه ووکامرس را در یک دوره ثابت به روز کنید تا ترافیک به طور مساوی توزیع شود. این به فروشگاه شما کمک می کند تا امتیاز سرعت صفحه بالایی داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم تا درباره ووکامرس چند محصول را می تواند اداره کند؟ صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۷
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۶
۰
۲ دی ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۴
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹