هزینه اضافی برای تسویه حساب ووکامرس

آیا به دنبال راهی آسان برای افزودن هزینه های اضافی به پرداخت در فروشگاه ووکامرس خود هستید؟ در آموزش امروز ، ما به شما نحوه اضافه کردن هزینه به صورت برنامه نویسی ووکامرس را نشان می دهیم تا به شما کمک کند حداکثر درآمد خود را افزایش دهید.

مواقعی وجود دارد که ممکن است به مشتریان در هنگام پرداخت نیاز به پرداخت هزینه اضافی داشته باشید. خبر خوب این است که ووکامرس انعطاف پذیری زیادی را برای سفارشی سازی و افزودن هزینه ها به چرخه سفارش در اختیار شما قرار می دهد.

چه موقع هزینه هایی را به ووکامرس وارسی اضافه کنیم؟

در اینجا برخی از شرایط متداول است که در هنگام پرداخت باید هزینه اضافه کنید:

  • پرداخت هزینه ها – این هزینه اضافی است که شما باید هنگام تحویل محصولاتی که شکننده هستند تحویل دهید. اینها محصولاتی هستند که به راحتی آسیب می بینند و باید با احتیاط بیشتر و بسته بندی خاص حمل شوند.
  • دروازه های پرداخت – ممکن است بخواهید بسته به روش های پرداختی که در فروشگاه خود قبول می کنید ، هزینه های معامله را به مشتریان خود منتقل کنید.
  • مبلغ مشمول مالیات – اگر نمی خواهید مالیات را در قیمت محصول لحاظ کنید ، می توانید آن را به عنوان هزینه اضافی در هنگام پرداخت اضافه کنید.

شایان ذکر است که استفاده از قطعات کد برای سفارشی کردن فروشگاه شما همیشه آسان نیست. با این حال ، به شما کنترل زیادی بر سفارشی سازی شما نسبت به افزونه ها می دهد. این بدان معناست که این راه حل برای کسانی است که مهارت های برنامه نویسی دارند. اما ما سعی می کنیم هر مرحله را با جزئیات توضیح دهیم.

برای دستیابی به این هدف ، ما باید فایلهای اصلی ووکامرس را تغییر دهیم. ویرایش این فایل ها یک فرآیند ظریف است. در صورت هرگونه اشتباه ، خطایی در سایت شما نمایش داده می شود. بنابراین ، توصیه می کنیم از تم کودک استفاده کنید.

اجازه دهید ما مستقیماً وارد آن شویم.

مراحل اضافه کردن هزینه به ووکامرس وارسی

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • ابتدا وارد حساب کاربری سایت وردپرس خود شوید و به پنل مدیریت کل بروید.
  • از منوی داشبورد ، روی آن کلیک کنید منوی ظاهر> منوی ویرایشگر تم به وقتی صفحه ویرایشگر تم باز شد ، به دنبال فایل توابع موضوع باشید تا عملکرد را به آن اضافه کنید اضافه کردن هزینه اضافی در صفحه پرداخت ووکامرس
  • کد زیر را اضافه کنید به php فایل :
add_action('woocommerce_cart_calculate_fees', function() {
if (is_admin() && !defined('DOING_AJAX')) {
return;
}
WC()->cart->add_fee(__('Additional Charge', 'txtdomain'), 10);
});
  • قطعه کد بالا هزینه ای معادل 10 دلار به نام هزینه اضافی اضافه می کند. به طور خودکار به کل صفحه پرداخت مشتریان اضافه می شود.

متناوبا ، می توانید درصد کارمزد اضافه کنید. اگر می خواهید این قابلیت را محاسبه کنید ، کد زیر را اضافه کنید:

add_action('woocommerce_cart_calculate_fees', function() {
if (is_admin() && !defined('DOING_AJAX')) {
return;
}
$percentage = 0.04;
$percentage_fee = (WC()->cart->get_cart_contents_total() + WC()->cart->get_shipping_total()) * $percentage;
 WC()->cart->add_fee(__('Tax', 'txtdomain'), $percentage_fee);

نتیجه

در پست امروز ، ما دو قطعه کد را برای اضافه کردن هزینه اضافی در صفحه پرداخت به اشتراک گذاشته ایم. علاوه بر این ، ما برخی از دلایل اضافه کردن هزینه اضافی به پرداخت را نیز مشخص کرده ایم.

مهم است که هزینه اضافی را برچسب گذاری کنید تا از واگذاری سبد خرید به روشنی جلوگیری شود. ما توصیه می کنیم که در مورد هزینه های خود شفاف باشید. روش دیگر ، می توانید از افزونه برای سفارشی کردن صفحه پرداخت استفاده کنید.

امیدواریم این پست به شما کمک کرده باشد تا بیشتر با نحوه عملکرد صفحه پرداخت آشنا شوید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره ووکامرس هزینه اضافی برای ووکامرس وارسی صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۲
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۴
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۵۶
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۰
۰
۲ دی ۱۳۹۹