نحوه پنهان کردن نماد PayPal در صفحه پرداخت ووکامرس

به دنبال راهی برای پنهان کردن نماد PayPal در صفحه پرداخت فروشگاه WooCommerce خود هستید؟ سپس این مقاله به شما راه حلی برای این موضوع می دهد. اگر یک فروشگاه ووکامرس دارید، پس باید با درگاه پرداخت پی پال ووکامرس آشنا باشید.

برای تمامی فروشگاه های ووکامرس موجود است و فعال سازی و استفاده از آن برای دریافت پرداخت در فروشگاه ووکامرس شما بسیار آسان است.

اگر می خواهید به راحتی و به سرعت نمادهای پرداخت را در سایت ووکامرس خود تغییر دهید، می توانید از این افزونه که من با ویژگی های پیشرفته ساخته ام استفاده کنید تا به شما کمک کند آیکون های سفارشی اضافه کنید و آنها را مطابق با نیاز خود سفارشی کنید. این افزونه همچنین دارای قابلیت افزودن آیکون های پرداخت ووکامرس به فوتر است

نماد دروازه پی پال ووکامرس

یکی از بهترین درگاه های پرداخت ووکامرس که باید در فروشگاه خود قرار دهید، پی پال است. بسیاری از کاربران به دلیل سیاست های بازگشت به این دروازه اعتماد دارند. بنابراین، باید این روش پرداخت را به فروشگاه ووکامرس خود اضافه کنید تا تبدیل های خود را افزایش دهید.

یکی از کاستی های گیت وی ووکامرس پی پال آیکونی است که در قسمت جلو نمایش داده می شود. اکثر کاربران اغلب می خواهند از شر آن خلاص شوند زیرا با طراحی تم آنها مطابقت ندارد.

راستش را بخواهید، تنها چند مقاله در اینترنت سعی می کنند به شما نشان دهند که چگونه آیکون های درگاه پرداخت PayPal ووکامرس را با استفاده از قلاب ها و فیلترها مخفی کنید.

این مقاله سعی می‌کند به شما کمک کند نماد هر یک از درگاه‌های پرداخت پیش‌فرض ووکامرس را به هر چیزی که می‌خواهید تغییر دهید. نماد در کنار گزینه پرداخت مطابق شکل زیر قرار دارد:

به طور پیش فرض، ووکامرس یکی از بسیاری از آیکون های استاندارد PayPal را که ارائه می دهد نمایش می دهد. همانطور که قبلا نشان داده شد، می توان این موضوع را در موضوع Storefront مشاهده کرد. با این حال، بسیار رایج است که هر کسی بخواهد تصویر را به چیز دیگری تغییر دهد یا نمادها را حذف کند.

علاوه بر این، اگر یک جستجوی سریع در اینترنت انجام دهید، بسیاری از کاربران ووکامرس به دنبال راهی برای تغییر نماد پیش‌فرض PayPal هستند، اما نمی‌دانند کجا می‌توانند این تغییرات را انجام دهند.

با این حال، فیلترهایی وجود دارند که راه حلی برای این مشکل ارائه می دهند. زیر یک قلاب فیلتر است که می توانید از آن برای تغییر نماد ووکامرس PayPal در صفحه پرداخت استفاده کنید:

/**
* Change PayPal Icon in WooCommerce Checkout
*/ 


add_filter( 'woocommerce_paypal_icon', 'njengah_change_the_paypal_icon' );

function njengah_change_the_paypal_icon() {
return 'icon_url';//Example : https://example.com/icon.png
}

همانطور که در قطعه کد زیر نشان داده شده است، می‌توانید فیلتر را برای پنهان کردن نماد Paypal با بازگرداندن یک رشته خالی تغییر دهید:

/**
 * Hide PayPal Icon Filter
*/ 

add_filter( 'woocommerce_paypal_icon', 'njengah_hide_the_paypal_icon' );
  
function njengah_hide_the_paypal_icon() {
   return '';
}

 

آیا تنظیماتی در قالب فروشگاه ووکامرس برای سفارشی کردن یا حذف آیکون ها وجود دارد؟

تم ویترین گزینه ای برای حذف یا تغییر آیکون ها با استفاده از افزونه دروازه خود را ارائه نمی دهد و روش اجرای آن استفاده از کد سفارشی برای حذف نماد یا جایگزینی فایل آیکون PNG افزونه با یک PNG متفاوت است که می توانید ایجاد یا نصب کنید. از اینترنت.

علاوه بر این، این ویژگی اساسی باید در افزونه ووکامرس تعبیه شده باشد تا راه حلی غیر برنامه نویسی برای تغییر دروازه های پرداخت ووکامرس ارائه دهد، اما در اینجا ارائه نشده است.

چگونه می توانم نماد پی پال و پیوند “پی پال چیست” را در صفحه پرداخت حذف کنم؟

اگر یک صفحه پرداخت تمیز می خواهید که نماد دروازه پرداخت PayPal ووکامرس را نداشته باشد، باید خطوط کد زیر را در بخش CSS اضافی اضافه کنید.

برای دسترسی به این، ابتدا باید به Customize در نوار بالای سایت خود بروید. سپس بر روی قسمت Additional CSS کلیک کرده و کد زیر را اضافه کنید:

li.payment_method_paypal img, a.about_paypal {

  display: none !important;

}

با این حال، ابتدا باید صفحه پرداخت را باز کنید تا بتوانید تغییراتی را که انجام می دهید پیش نمایش کنید. این نتیجه خواهد بود:

در یک یادداشت ساده تر، من به هیچ کس توصیه نمی کنم نماد PayPal را حذف کند، زیرا آنها عنصر اعتماد هستند و به کاربران کمک می کنند تا بدانند حالت پرداخت شما ایمن است.

این به این دلیل است که نماد درگاه پرداخت پیش فرض PayPal کیفیت پایینی دارد. در تصویر کناری نمونه ای از صفحه پرداخت با نماد پی پال سفارشی است:

نتیجه

در این پست، نحوه مخفی کردن آیکون PayPal در صفحه پرداخت ووکامرس را برجسته کرده ایم. علاوه بر این، شما یاد گرفته‌اید که داشتن نماد PayPal در تسویه‌حساب بسیار مهم است، زیرا این روش خوبی است تا به کاربران خود اجازه دهید روش پرداخت را به راحتی انتخاب کنند و تبدیل فروشگاه شما را افزایش دهند.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه پنهان کردن نماد PayPal در صفحه پرداخت ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۴
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۶
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۹
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹