نحوه پنهان کردن مقدار موجودی در ووکامرس

ووکامرس مجهز به قابلیت کنترل موجودی مناسب است. با استفاده از برگه “موجودی” صفحه ویرایش محصول در قسمت مدیریت وردپرس ، می توانید این گزینه را در فروشگاه خود تغییر دهید.

این برگه بسیار مفید است ، زیرا می توانید مقدار محصولی را که در حال حاضر در انبار دارید تنظیم کنید. علاوه بر این ، می توانید تصمیم بگیرید که آیا اجازه خرید مجدد محصول موجود را بدهید. همچنین می توانید به ووکامرس بگویید که وقتی مقدار موجودی کالا به سطح خاصی رسید ، مستقیماً یک ایمیل برای شما ارسال کند.

مخفی کردن ووکامرس در انبار

پس از بررسی “مدیریت سهام؟” در جعبه روی یک محصول ، یک تنظیم پیش فرض برای افزودن پیام های موجود به صفحه هر محصول در فروشگاه خود مشاهده خواهید کرد.

این بسیار مفید است وقتی می خواهید به مشتریان بالقوه اطلاع دهید که تعداد اقلام موجود چقدر است. با این حال ، مواردی وجود دارد که شما همیشه نمی خواهید سطح موجودی خود را برای عموم پخش کنید.

اگر می خواهید پیام های موجود را از فروشگاه خود حذف کنید ، باید تغییراتی در قالب وردپرس خود ایجاد کنید یا از یک افزونه استفاده کنید.

مراحل مخفی کردن پیام های سهام ووکارس با کد

با ایجاد تغییرات مربوط به کد در موضوعی که برای فروشگاه ووکامرس خود استفاده می کنید ، می توانید پیام های موجود در محصولات خود را پنهان کنید. با این حال، از آنجایی که ما در حال ایجاد برخی تغییرات در کد هستیم، به شدت توصیه می کنم که یک نسخه پشتیبان کامل از فروشگاه ووکامرس خود تهیه کنید. این می تواند به شما کمک کند در صورت بروز مشکل در تغییر کد، به وضعیت قبلی خود بازگردید.

همچنین می‌توانید از یک تم کودک استفاده کنید. طرح زمینه فرزند ویژگی های طرح زمینه اصلی خود را به ارث می برد اما به شما امکان می دهد با خیال راحت تغییراتی را انجام دهید. این به شما کمک می کند تا از گم شدن تغییرات خود جلوگیری کنید. توجه به این نکته مهم است که تغییرات شما در طول به‌روزرسانی طرح زمینه بعدی که مستقیماً یک طرح زمینه اصلی را ویرایش می‌کنید، از بین می‌روند.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد، روی Appearance Menu > Theme Editor Menu کلیک کنید. هنگامی که صفحه ویرایشگر تم باز می شود ، به دنبال فایل توابع موضوع باشید تا عملکرد را برای مخفی کردن پیام های سهام ووکامرس اضافه کنید.
  • کد زیر را به فایل functions.php اضافه کنید:
/**

* Hide the "In stock" message on product page.

*

* @param string $html

* @param string $text

* @param WC_Product $product

* @return string

*/

function njengah_wc_hide_in_stock_message( $html, $text, $product ) {

$availability = $product->get_availability();

if ( isset( $availability['class'] ) && 'in-stock' === $availability['class'] ) {

return '';

}

return $html;

}

add_filter( 'woocommerce_stock_html', 'njengah_wc_hide_in_stock_message', 10, 3 );
  • برای مشاهده نتیجه، صفحه محصول را بازخوانی کنید و خواهید دید که پیام حذف شده است:

نتیجه

این تنها کاری است که باید برای پنهان کردن پیام “موجودی” در صفحه محصول انجام دهید. اگر از تم کودک استفاده کرده اید ، این تنظیم بدون توجه به به روزرسانی های تم در آینده ادامه خواهد داشت. با این حال ، اگر کاربر با تجربه ووکامرس نیستید ، می توانید از یک افزونه استفاده کنید تا دیگر نگران ویرایش مجدد فایل functions.php تم خود نباشید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه پنهان کردن مقدار موجودی در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۵۹۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۵۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۴۲
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۳۸
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹