نحوه پنهان کردن برچسب مالیات در ووکامرس

آیا می خواهید “سابق” را حذف کنید. tax »که در جزئیات سفارش روی فاکتورها نشان داده می شود؟ در این آموزش مختصر ، نحوه پنهان کردن برچسب مالیات را به شما آموزش خواهم داد.

اگر فروشگاه ووکامرس شما اقلامی را بدون مالیات می فروشد ، نیازی به اخطار ندارید که قیمت بدون مالیات است ، به ویژه اگر فاکتور حاوی مورد خط مالیاتی باشد.

مخفی کردن برچسب مالیاتی ووکامرس

در ایالات متحده ، مجموع فرعی معمولاً بدون مالیات نمایش داده می شود. مالیات به عنوان یک مورد خط در فاکتورها گنجانده شده است. این بدان معناست که فروشگاه هایی که فقط در ایالات متحده می فروشند معمولاً در فاکتورهای ایمیل به این برچسب نیاز ندارند.

پنهان کردن برچسب مالیاتی ووکامرس ، یعنی “(مالیات سابق)” ، اگر با کد PHP آشنا هستید.

پنهان کردن برچسب مالیات در ووکامرس

اولین مورد این است که با تجزیه و تحلیل توابع مشخص کنید که برچسب “(مالیات سابق)” از کجا آمده است. مجموع سفارشات از عملکرد get_order_item_totals () در خود قالب ایمیل ایجاد می شود. بنابراین ، ما نمی توانیم این را از قالب حذف کنیم. این به این دلیل است که هم مقدار کل فرعی و هم برچسب را اضافه می کند.

علاوه بر این ، ما نمی توانیم برچسب مالیات ووکامرس را در اینجا تغییر دهیم. با این حال ، ما می توانیم عملکرد کد اصلی را بیابیم تا ببینیم آیا می توانیم آنچه را که برای برچسب برمی گرداند تغییر دهیم.

تابع get_order_item_totals () از چندین قسمت تشکیل شده است. شایان ذکر است که زیرمجموعه و برچسب آن در اینجا تولید نمی شود ، اما زیرمجموعه توسط تابع get_subtotal_to_display () نمایش داده می شود.

برچسب مالیات به عنوان بخشی از تابع get_subtotal_to_display () ایجاد می شود. این تابع مقدار زیرمجموعه را دریافت می کند و در صورت نمایش قیمت ها ، بدون مالیات ، زیرمجموعه با برچسب مالیات مستثنی قالب بندی می شود.

برچسب در این تابع از تابع دیگری به نام تابع ex_tax_or_vat () تولید می شود. مرحله بعدی ایجاد فیلتری است که می توانیم از آن برای تغییر برچسب برگشتی استفاده کنیم. ما می توانیم آن را تغییر دهیم تا برچسب مالیات پنهان شود.

فیلتر woocommerce_countries_ex_tax_or_vat برچسب مورد استفاده در نمایش کلی فرعی و بدون مالیات را ایجاد می کند. بنابراین ، در همه قالب های ایمیل استفاده می شود.

مراحل پنهان کردن برچسب مالیات در ووکامرس

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای پنهان کردن برچسب مالیات دنبال کنید.

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد ، روی منوی ظاهر> منوی ویرایشگر تم کلیک کنید. هنگامی که صفحه ویرایشگر تم باز می شود ، به دنبال فایل توابع موضوع باشید تا درصورت وجود مقدار فیلد ، عملکردی را برای مخفی کردن مالیات در صفحه پرداخت اضافه کنید.
  • کد زیر را به فایل functions.php اضافه کنید:
function sevencloner_change_email_tax_label( $label ) {

    $label = '';

    return $label;

}

add_filter( 'woocommerce_countries_ex_tax_or_vat', 'njengah_change_email_tax_label' );
  • اکنون جدول جزئیات سفارش فقط مقادیر بدون برچسب را نشان می دهد تا نشان دهد قیمتها بدون مالیات نمایش داده می شوند:

نتیجه

این پست به اشتراک می گذارد که چگونه می توانید برچسب “(مالیات سابق)” را که در جزئیات سفارش در فاکتورها ظاهر می شود به راحتی حذف کنید. علاوه بر این ، تجزیه توابع تضمین می کند که می توان آنها را به راحتی در زمینه های مختلف استفاده کرد. با این حال ، گاهی اوقات دیدن یک برچسب یا ارزش از کجا می آید کمی مشکل است. به طور معمول می توانید از این تکنیک با بسیاری از تغییرات ووکامرس استفاده کنید ، همانطور که در این مقاله نشان داده ام.

در این اموزش قصد داریم تا درباره نحوه پنهان کردن برچسب مالیات در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۲
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۷
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹