نحوه پشتیبان گیری از پایگاه داده ووکامرس

آیا به دنبال راهی برای پشتیبان گیری دستی از فروشگاه ووکامرس خود هستید؟ در پایان این آموزش مختصر ، می توانید از فروشگاه ووکامرس خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و نسخه ای را در دستگاه محلی نگه دارید ، فقط برای احتیاط بیشتر.

اگر یک تجارت آنلاین را اداره می کنید ، می دانید که کلاهبرداری و کلاهبرداری در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری رایج شده است. حملات مخرب می توانند صفحات محصول را در یک پرداخت ناامن خراب کنند. این می تواند هزاران دلار برای شما و ارزش مشتری شما هزینه داشته باشد.

با در نظر گرفتن اقدامات امنیتی مناسب و پشتیبان گیری می توان این امر را کاهش داد. پشتیبان گیری به شما امکان می دهد به راحتی به نسخه پایدار فروشگاه آنلاین خود برگردید.

نحوه پشتیبان گیری از پایگاه داده ووکامرس

همانطور که به سرعت از این آموزش متوجه خواهید شد ، پشتیبان گیری دستی از فروشگاه ووکامرس بسیار آسان است. توجه به این نکته ضروری است که پشتیبان گیری برای وب سایت شما در صورت خرابی کلید است ، فقط می توانید یک کلید وارد کرده و وب سایت شما بالا بیاید.

ما همچنین می توانیم اشتباه کنیم ، برای مثال ، ممکن است بر روی دکمه به روز رسانی کلیک کنید و ناگهان وب سایت شما از کار بیفتد. برای جلوگیری از این همه نتیجه ، توصیه می کنیم یک نسخه پشتیبان کامل از ووکامرس تهیه کنید.

بگذارید ببینیم چگونه می توانید به این هدف برسید.

مراحل پشتیبان گیری از پایگاه داده ووکامرس

قبل از تهیه نسخه پشتیبان از پایگاه داده ، اجازه دهید ابتدا از فایل های وب پشتیبان تهیه کنیم.

در اینجا مراحل ساده ای است که باید دنبال کنید:

  • وارد CPanel خود شوید.
  • فایل های وردپرس خود را بارگیری و نصب کنید ، اما قبل از آن روی “نمایش اجباری فایل های مخفی” کلیک کنید.

  • مرحله بعدی این است که همه پرونده های خود را انتخاب کرده و آنها را در پوشه محلی خود که قبلاً ایجاد کرده اید بارگیری کنید.

  • تکمیل فرایند بارگیری کمی طول می کشد ، بنابراین باید صبور باشید.
  • گام بعدی این است که از پایگاه داده نسخه پشتیبان تهیه کنید زیرا حاوی هر یک از صفحات ، محتوا ، پست ، دسته ها و غیره است. برای انجام این کار ، به پنل مدیریت پایگاه داده پلت فرم میزبانی خود بروید. سپس ، به PHPMyAdmin بروید.

  • پایگاه داده ای را که در زمان توسعه وب سایت خود ایجاد کرده اید انتخاب کنید. اگر از نام پایگاه داده مطمئن نیستید ، همیشه می توانید آن را در فایل wp-config.php بررسی کنید.
  • پس از انتخاب پایگاه داده ، روی دکمه Export ، از داخل منو ، مطابق شکل زیر کلیک کنید:

نتیجه

این تنها کاری است که باید برای ایجاد پشتیبان از پایگاه داده به صورت دستی انجام دهید. توصیه می کنیم پشتیبان گیری مکرر داشته باشید. مهم نیست امنیت سرور میزبانی وب شما چقدر است.

این می تواند به شما کمک کند تا به راحتی به نسخه قبلی خود برگردید. یافتن و رفع یک وب سایت هک شده می تواند سخت و وقت گیر باشد.

یک راه حل جایگزین این است که افزونه ای را نصب کنید تا فرآیند را برای شما خودکار کند.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه پشتیبان گیری از پایگاه داده ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۱
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۲
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۱
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۵۶
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹