نحوه ویرایش پاورقی ویرایش فروشگاه ووکامرس 

هنگام ایجاد یک سایت جدید با افزونه ووکامرس  ، می توانید تم Storefront ووکامرس  را نصب کنید که چیز خوبی است. با این حال، اگر می خواهید از این تم استفاده کنید، باید آن را سفارشی کنید. یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید پاورقی Storefront است.

اگر نمی‌خواهید فایل functions.php را ویرایش کنید یا قطعه‌هایی را اضافه کنید و ترجیح می‌دهید از یک افزونه استفاده کنید، من یک افزونه برای شما ایجاد کرده‌ام تا فوتر Storefront را ویرایش کنید، می‌توانید افزونه را از اینجا پیدا کنید.

پاورقی ویرایش فروشگاه ووکامرس

در این پست، نحوه تغییر ظاهر و ظاهر پاورقی تم Storefront را به اشتراک خواهم گذاشت. علاوه بر این، می‌توانید آن را برای اهداف زیبایی‌شناختی و کاربردی، از جمله جایگزین کردن متن حق چاپ با مارک فروشگاه فروشگاه تغییر دهید. فراتر از ویرایش متن کپی رایت مارک دار، تغییر رنگ فوتر ممکن است شما را به ویرایش پاورقی ترغیب کند.

پاورقی چیست

سایت های وردپرس دارای چهار بخش هستند:

  • سرتیتر
  • بدن
  • پاورقی

فوتر شباهت های زیادی با هدر دارد. آنها هر دو بخش های ثابتی هستند که در صفحات سایت شما نمایش داده می شوند و حاوی اطلاعات مهمی هستند. با این حال، تفاوت اصلی این است که فوتر در پایین سایت قرار دارد. هدر در بالای سایت قرار دارد.

می‌توانید یک نقشه سایت در پاورقی موضوع فروشگاه، پیوندهایی به سلب مسئولیت‌های قانونی، اطلاعات شرکت و عناصر «رسمی» مشابه قرار دهید. علاوه بر این، می توانید اضافه کنید:

  • اطلاعات حق چاپ و تاریخ
  • بخش های منابع
  • جزئیات تماس
  • سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط خدمات
  • برنامه های وابسته

اگر به دنبال محتوای فوتر وب سایت خود هستید، (به طور منطقی) در فایل footer.php موضوع Storefront ذخیره می شود.

مراحل تغییر رنگ پاورقی

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • به عنوان ادمین وارد داشبورد وردپرس خود شوید.
  • از منوی پیمایش، روی Appearance > Customize کلیک کنید.
  • این عمل Customizer تم Storefront را باز می کند. مطابق شکل روی لینک Footer کلیک کنید:

  • پس از باز شدن پیوند پاورقی، می‌توانید رنگ پس‌زمینه پاورقی را با کلیک بر روی Select Color تغییر دهید. در مثالم، رنگ پس‌زمینه فوتر را به بنفش تغییر داده‌ام.

  • اگر می خواهید رنگ عنوان فوتر را تغییر دهید، روی دکمه انتخاب رنگ کلیک کنید و رنگ خود را انتخاب کنید. تغییرات شما بلافاصله نشان داده می شود.

  • اگر می توانید رنگ متن پاورقی را تغییر دهید، روی دکمه Color کلیک کنید، سپس رنگ را انتخاب کنید. تغییرات شما نشان داده می شود. در مثال، رنگ متن فوتر را به سیاه تغییر داده ام.

  • برای تغییر رنگ پیوند پاورقی، روی دکمه Select Color کلیک کنید و رنگ خود را انتخاب کنید. تغییرات شما بلافاصله نشان داده می شود. در مثالم، رنگ پیوند فوتر را به سیاه تغییر داده ام.

  • هنگامی که رنگ فوتر خود را به روز کردید، روی دکمه انتشار کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

نتیجه

در این پست به شما نشان دادم که چگونه می توانید فوتر را با استفاده از customizer ویرایش کنید. سفارشی ساز به شما امکان می دهد رنگ پس زمینه، رنگ عنوان، رنگ متن و رنگ پیوند را تغییر دهید. فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی انتشار کلیک کنید.

علاوه بر این، من بخش‌های یک وب‌سایت و مواردی را که می‌توانید در پاورقی قرار دهید برجسته کرده‌ام. اگر مشکلات دیگری در توسعه ووکامرس  دارید، همیشه می توانید برای مشاوره و راهنمایی بیشتر در تماس باشید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه ویرایش پاورقی ویرایش فروشگاه ووکامرس  صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۱
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۸۴
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۲
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۲
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹