نحوه وادار کردن به بررسی امن در ووکامرس

اعتماد همیشه پایه و اساس تجارت بوده است. بنابراین ، مشتریان برای انجام معاملات باید به اطلاعات شخصی فروشگاه شما اعتماد کنند. برای افزایش نرخ تبدیل ، فروشگاه شما باید یک چک مطمئن داشته باشد.

اگر مشتریان به فروشگاه شما اعتماد کنند ، اشتیاق بیشتری برای خرید دارند. این به این دلیل است که آنها می دانند اطلاعات آنها ایمن است.

شما باید به مواردی مانند شرایط و ضوابط فروشگاه یا یک سیاست بازگشتی واضح توجه کنید. اینها برخی از عوامل اساسی هستند که بر تصمیم مشتری در خرید یا عدم خرید از شما تأثیر می گذارد.

ووکامرس Force Secure Checkout

علاوه بر این ، یک چیز در تجارت الکترونیک وجود دارد که بسیاری از فروشندگان آن را فراموش می کنند. این گواهی SSL است. این گواهی مهم است و نقش مهمی در پرداخت امن ووکامرس ایفا می کند.

ساده ترین راه برای درک لایه سوکت امن این است که آن را به عنوان یک مکانیسم در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد داده ها را بین کاربران و سرورها با خیال راحت ارسال کنید. داده ها به صورت اطلاعات رمزگذاری شده ارسال می شوند. گواهی SSL رمزگذاری و امنیت را تضمین می کند. بنابراین ، فقط کاربر و سرور می توانند اطلاعات ارسال شده را مشاهده کنند.

در این پست ، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید یک پرداخت امن را در فروشگاه ووکامرس خود مجبور کنید.

مراحل اجباری شدن بررسی امن

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید
  • به ووکامرس > Settings بروید.
  • روی برگه Advanced کلیک کنید.

  • گزینه Secure Checkout را بررسی کنید:

اگر وب سایت شما قبلاً از طریق HTTPS بارگیری می شود ، این تنظیم پنهان می شود. اگر گواهی SSL به درستی نصب شده باشد اما غیرفعال باشد ، صفحه پرداخت شما ایمن نخواهد بود.

برای فعال کردن آن ، مطمئن شوید نسخه پشتیبان تهیه شده دارید! این به این دلیل است که صفحه ای که من به اشتراک می گذارم به ورودی های مهم پایگاه داده دسترسی دارد. یک اشتباه تایپی ساده می تواند مشکلات عمده ای ایجاد کند.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • به https://yourwebsite.com/wp-admin/options.php بروید.
  • به دنبال خط “woocommerce_force_ssl_checkout” باشید.
  • تنظیم را از “نه” به “بله” تغییر دهید.
  • پایین بروید و ذخیره کنید.

همچنین یک “woocommerce_unforce_ssl_checkout” وجود دارد که باید روی “نه” باقی بماند. مطمئن شوید که این دو تنظیم را با هم قاطی نکرده اید!

نتیجه

در این پست ، شما در مورد داشتن یک پرداخت امن مطمئن شده اید. من همچنین تاکید کردم که مشتریان برای خرید باید به فروشگاه ووکامرس شما اعتماد کنند. از نصب گواهی SSL اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که فعال است. اگر با مشکلاتی روبرو شدید ، توصیه می کنم با توسعه دهنده وردپرس تماس بگیرید تا مطمئن شوید سایت خود را خراب نکنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه وادار کردن به بررسی امن در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۶
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹