نحوه نمایش محصولات ویژه در صفحه اصلی فروشگاه

اگر صاحب فروشگاه ووکامرس هستید، می دانید که به شما امکان نمایش محصولات ویژه را می دهد. این یک راه عالی برای جلب توجه به محصولات پرفروش، محصولات در حال فروش یا محصولاتی است که می خواهید تبلیغ کنید. تم ویترین به ویژه دارای بخشی در صفحه اصلی برای نمایش محصولات ویژه است.

فروشگاه ووکامرس محصولات ویژه را در صفحه اصلی نمایش می دهد

هنگامی که محصولات برجسته شما تنظیم شدند، می توانید آنها را در سراسر وب سایت خود با یک کد کوتاه یا با ویجت نمایش دهید. تم Storefront به شما امکان می دهد محصولات ویژه را در صفحه اصلی نمایش دهید. تنظیم محصولات به عنوان محصولات ویژه بسیار ساده است زیرا ووکامرس دارای برخی عملکردهای داخلی برای تحقق این امر است.

با این حال، قبل از شروع، اجازه دهید به سرعت به چند سناریو مختلف نگاه کنیم که ممکن است بخواهید محصولات ویژه را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید.

دلایلی که ممکن است بخواهید محصولات ویژه را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید

تنظیم محصولات ویژه در فروشگاه آنلاین به شما این امکان را می دهد که به راحتی دید محصول را در وب سایت خود افزایش دهید. این بدان معنی است که شما قادر خواهید بود انواع کمپین های بازاریابی را به طور موثر اجرا کنید و در نهایت فروش را افزایش دهید.

علاوه بر این، در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید محصولات ویژه را اضافه کنید:

  • برای تبلیغ محصولات با پیشنهادات ویژه مانند تخفیف.
  • برای فروش محصولات بسته.
  • برای خلاص شدن از شر سهام قدیمی..
  • برای نمایش محصولات با تبدیل بالا
  • برای نمایش محصولاتی که در زمان های مختلف سال مورد تقاضا هستند.

سناریوهای زیادی وجود دارد که ممکن است نیاز به تنظیم و افزودن محصولات ویژه به فروشگاه آنلاین خود داشته باشید.

با این گفته، اجازه دهید به جزئیات نحوه تنظیم و نمایش محصولات ویژه بپردازیم. برای این آموزش، من از تم Storefront استفاده خواهم کرد که به شما امکان می دهد آنها را در صفحه اصلی نمایش دهید.

مراحل افزودن یک محصول ویژه

افزودن محصولات ویژه بسیار ساده است که در این بخش به شما نشان خواهم داد. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد، روی محصولات > همه محصولات کلیک کنید. با این کار لیستی از تمام محصولات موجود در فروشگاه شما باز می شود.
  • محصولی را که می‌خواهید نشان دهید پیدا کنید و روی ستاره ویژه کلیک کنید. تمام محصولات برجسته دارای این نماد ستاره هستند.

  • علاوه بر این، می توانید ماوس را روی عنوان محصول نگه دارید و روی ویرایش سریع کلیک کنید

  • با کلیک بر روی ویرایش سریع، منوی جدیدی از گزینه ها باز می شود. گزینه featured را علامت بزنید و سپس روی دکمه آبی رنگ به روز رسانی مطابق شکل زیر کلیک کنید:

افزودن محصولات ویژه به صورت انبوه

با این حال، اگر می خواهید بسیاری از محصولات را به عنوان ویژگی اضافه کنید، ممکن است پیروی از تمام این مراحل برای هر محصول خسته کننده باشد. با این وجود، من قصد دارم با شما به اشتراک بگذارم که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

بهترین گزینه اضافه کردن محصولات به صورت عمده خواهد بود. ویرایش انبوه یک ویژگی عالی است و استفاده از آن بسیار آسان است. در ووکامرس تعبیه شده است و در وقت شما صرفه جویی می کند.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد، روی محصولات > همه محصولات کلیک کنید. با این کار لیستی از تمام محصولات موجود در فروشگاه شما باز می شود.
  • همه محصولاتی را که می خواهید به نمایش بگذارید بررسی کنید. چک باکس در کنار تصویر کوچک تصویر محصول قرار دارد
  • در قسمت Bulk Actions، Edit and Apply را انتخاب کنید.

  • هنگامی که روی App کلیک کنید، ویرایشگر تصویر زیر باز می شود. “بله” را از منوی کشویی ویژه انتخاب کنید.

  • برای ذخیره تغییراتی که ایجاد کرده اید، روی دکمه آبی به روز رسانی کلیک کنید.

نحوه نمایش محصولات ویژه

زیبایی استفاده از ووکامرس این است که با انواع کدهای کوتاه مفید ارائه می شود که امکان درج سریع و آسان محتوای مرتبط با ووکامرس را در پست ها یا صفحات فراهم می کند. شما می توانید محصولات برجسته خود را با استفاده از این نشان دهید:

[featured_products per_page=”8″ columns=”4″ orderby=”date” order=”desc”]

این کد کوتاه 8 مورد از محصولات برجسته شما را در یک شبکه (چهار ستون، دو ردیف) نشان می دهد که جدیدترین آنها ابتدا ظاهر می شود.

علاوه بر این، ووکامرس Featured Products یک ویجت در دسترس است که می توانید در وب سایت خود از آن استفاده کنید. هنگامی که به عنوان مدیر وارد فروشگاه خود شدید، در قسمت Appearance > Widgets، ویجت ووکامرس Featured Products را از قسمت ابزارک های موجود به نوار کناری سمت راست بکشید تا فعال شود. پس از آن، فقط یک عنوان به آن بدهید و تعداد محصولات را برای نمایش انتخاب کنید.

این نتیجه در فرانت اند خواهد بود:

نتیجه

در این پست، من به شما نشان دادم که چگونه می توانید یک محصول خاص را اضافه کنید. با این حال، استفاده از این روش برای افزودن چندین محصول می تواند بسیار خسته کننده باشد. به همین دلیل، من با شما به اشتراک گذاشته ام که چگونه می توانید محصولات ویژه را به صورت عمده اضافه کنید.

تنظیم محصولات ویژه کافی نیست، زیرا باید آنها را نمایش دهید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد. یک روش شامل استفاده از یک کد کوتاه و دیگری با استفاده از ویجت است که من در مقاله برجسته کرده ام.

نمایش محصولات برجسته به شما امکان می دهد به راحتی دید محصول را افزایش دهید و در نتیجه می توانید به طور موثر انواع کمپین های بازاریابی را اجرا کنید و در نهایت فروش را افزایش دهید. علاوه بر این، من برخی از سناریوهایی را که ممکن است بخواهید محصولات ویژه را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید، برجسته کرده ام.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه نمایش محصولات ویژه در صفحه اصلی فروشگاه صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۱
۰
۲ دی ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۲
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۸۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۴
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹