نحوه مهاجرت از Shopify به ووکامرس

آیا تعجب می کنید که چگونه می توانید از Shopify به ووکامرس مهاجرت کنید؟ همانطور که به سرعت از این آموزش متوجه خواهید شد ، تغییر سیستم عامل های تجارت الکترونیک آنقدر که فکر می کنید پیچیده است.

انتقال محصولات ، مشتریان و سفارشات شما به ووکامرس بسیار آسان است. برای این کار نیازی به مهارت های کد نویسی ندارید. ووکامرس و Shopify هر دو کاربر پسند هستند. آنها به شما امکان می دهند بدون لمس یک خط کد ، محصولات را به راحتی وارد و صادر کنید.

چرا باید به ووکامرس مهاجرت کرد؟

در اینجا برخی از دلایلی که ممکن است بخواهید از Shopify به ووکامرس مهاجرت کنید آورده شده است:

  • کنترل بیشتر بر فروشگاه خود – ووکامرس گزینه های سفارشی سازی بی پایان را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید که هر چیزی را بدون هیچ محدودیتی بفروشد. شما کنترل کامل SEO ، درگاه پرداخت و پشتیبان گیری را دارید.
  • انعطاف پذیری بی پایان-ووکامرس منبع باز است ، به این معنی که بسته به نیاز خود می توانید کد منبع را کپی ، اصلاح یا تغییر دهید. همچنین می توانید از تم ها و افزونه ها برای افزایش عملکرد استفاده کنید.
  • کنترل بیشتر بر قیمت – با ووکامرس ، فقط باید برای نام دامنه ، میزبانی وب و هر افزونه ای که می خواهید استفاده کنید ، هزینه کنید. این بدان معناست که می توانید هر ارائه دهنده ای را که دوست دارید یا برنامه افزودنی را برای افزایش عملکرد انتخاب کنید.
  • تغییرات نامحدود – بسته به محصولاتی که دارید ، تغییرات می توانند به سرعت افزایش یابند. Shopify تغییرات هر محصول را به 100 محدود می کند. با ووکامرس ، شما به تعداد تغییرات محصول محدود نمی شوید.

نحوه مهاجرت از Shopify به ووکامرس

در این بخش ، نحوه مهاجرت از Shopify به ووکامرس را به اشتراک می گذاریم. این امر باعث می شود که اطلاعات و سفارشات موجود مشتری را از دست ندهید.

شایان ذکر است که قبل از اقدام ، باید یک برنامه میزبانی را انتخاب کنید ، وردپرس را نصب کرده و ووکامرس را راه اندازی کنید. همچنین باید بدانید که این راه حل ، طراحی وب سایت و محتوای شما را بازسازی نمی کند.

با این حال ، تم های رایگان وجود دارد که می توانید مانند Storefront از آنها استفاده کنید. هم بصری و هم انعطاف پذیر است و به راحتی می توانید یک تم کودک ایجاد کنید.

اجازه دهید ما مستقیماً وارد آن شویم.

مراحل مهاجرت از Shopify به ووکامرس

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • داده های محصول خود را از Shopify صادر و بارگیری کنید.
  • پس از آن ، به مسیر بروید
  • در بالا گزینه Import را انتخاب کنید تا از وارد کننده CSV محصول داخلی برای سهولت کار شما استفاده کنید.

  • روی انتخاب فایل کلیک کنید و فایل CSV را که می خواهید وارد کنید انتخاب کنید.

  • روی ادامه کلیک کنید. اجازه دهید جادوگر راهنمای شما باشد.
  • صفحه نگاشت ستون به طور خودکار سعی می کند نام ستون فایل CSV Shopify شما را با زمینه های محصول ووکامرس مطابقت دهد. شاید لازم باشد برخی از آنها را ترسیم کنید.
  • Run the Importer را انتخاب کنید. تا پایان مراحل واردات صبور باشید

نتیجه

در حال حاضر ، شما باید بتوانید داده های محصول را از Shopify به ووکامرس منتقل کنید. ما برخی از دلایلی را که ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید به اشتراک گذاشته ایم.

اگر با این راه حل راحت نیستید ، می توانید یک متخصص را استخدام کنید یا از افزونه ای مانند Cart2Cart استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا فروشگاه خود را تنها با سه مرحله آسان به ووکامرس منتقل کنید.

امیدواریم این آموزش به شما در انتقال داده های محصول شما کمک کرده باشد.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه مهاجرت از Shopify به ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۱
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۴
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۴
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹