نحوه مخفی کردن قیمت ها از گوگل در ووکامرس

در بحث جستجوی محصولات ، گوگل یک سازمان قدرتمند است. گوگل در جستجوی محصول از آمازون پیشی می گیرد. علاوه بر این، لازم به ذکر است که بسیاری از خریدهای آنلاین با جستجو در گوگل آغاز می شود. گوگل از قطعات غنی استفاده می کند و به همین دلیل در جستجوی محصولات برتری دارد.

قطعات غنی به خریداران این امکان را می دهد تا محصولات مربوط به جستجوی خود را مشاهده کنند. علاوه بر این ، آنها می توانند نظرات را بخوانند و قیمت ها را از یک مکان مقایسه کنند. قطعات غنی به عنوان یک دایره المعارف کامل محصول عمل می کنند. بنابراین، فروشگاه آنلاین شما باید در گروه rich-snippet گوگل قرار بگیرد.

اگر تمایل دارید صاحب یک فروشگاه آنلاین باشید ، ووکامرس بهترین گزینه است. این به این دلیل است که افزونه ووکامرس با در نظر گرفتن SEO توسعه یافته است. این بدان معناست که نشانه گذاری طرح برای محصولات و سایر ریز داده های مفید برای موتورهای جستجو را به وب سایت شما ارائه می دهد.

ووکامرس قیمت ها را از Google مخفی می کند

به طور پیش فرض ، نشانه گذاری طرح قیمت محصول را در نتایج جستجوی Google نمایش می دهد. علاوه بر این، داده هایی مانند ستاره بررسی، وضعیت سهام و تعداد بررسی ها نمایش داده می شود.

با این حال ، ممکن است بخواهید در موارد خاص قیمت محصولات ووکامرس را از نتایج جستجوی Google پنهان کنید. در این آموزش ، نحوه پنهان کردن قیمت ها با استفاده از قطعه کد سفارشی PHP را خواهید دید. علاوه بر این ، این راه حل قیمت تمام موتورهای جستجو را پنهان می کند.

اگر می خواهید قیمت های خود را تا زمانی که مشتریان احتمالی به وب سایت شما مراجعه نکنند نمایش دهید ، این راه حل برای شما مفید خواهد بود. این امر باعث می شود که مشتریان بالقوه تنها درباره قیمت تصمیم نگیرند ، زیرا مزایای محصول را در توضیحات مشاهده خواهند کرد.

مراحل پنهان کردن قیمت ها از گوگل

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد ، روی منوی ظاهر> منوی ویرایشگر تم کلیک کنید. وقتی صفحه ویرایشگر تم باز شد ، به دنبال فایل توابع موضوع باشید تا قیمت های Google را مخفی کنید.
  • روی هرجایی از ویرایشگر متن کلیک کنید و به پایین فایل functions.php بروید. کد را در آخر قرار دهید:
/**

* @snippet       Hide Prices from search engines

*/

add_filter( 'woocommerce_structured_data_product_offer', '__return_empty_array' );
  • روی دکمه ذخیره تغییرات در پایین صفحه ویرایشگر متن کلیک کنید.
  • اکنون قطعه کد مورد نیاز برای مخفی کردن قیمت محصول از Google را با موفقیت اضافه کردید.

نتیجه

به طور خلاصه ، من یک قطعه کد PHP سفارشی را برای مخفی کردن قیمت محصولات در همه موتورهای جستجو به اشتراک گذاشته ام. با این حال، اگر عملکرد بیشتری می خواهید، توصیه می کنم از یک پلاگین Schema استفاده کنید. اگر از مدیریت کد راحت نیستید ، لطفاً با یک توسعه دهنده واجد شرایط وردپرس تماس بگیرید. این امر باعث می شود که سایت خود را خراب نکنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه مخفی کردن قیمت ها از گوگل در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۴۲
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۳۸
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۱۲
۰
۲ دی ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۲۸
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹