نحوه مخفی کردن توضیحات محصول عنوان ووکامرس

آیا به دنبال راهی برای مخفی کردن عنوان برگه توضیحات در صفحه محصول فروشگاه ووکامرس خود هستید؟ در این آموزش ، با نحوه نادیده گرفتن قالب متای یک محصول برای مخفی کردن عنوان برگه توضیحات با استفاده از یک اسکریپت PHP سفارشی آشنا خواهید شد. علاوه بر این ، من نحوه اشتراک گذاری عنوان جدید را در اینجا به اشتراک می گذارم.

ووکامرس مخفی کردن عنوان سربرگ

بیش از 5 میلیون نصب فعال به ووکامرس در جامعه وردپرس اعتماد دارند و هر صاحب فروشگاه ووکامرس همیشه می خواهد فروشگاه خود منحصر به فرد و مقیاس پذیر باشد. با این حال ، ووکامرس انعطاف پذیر و مقیاس پذیر است و به همین دلیل است که تعداد آنها همچنان در حال افزایش است. ووکامرس برای سفارشی سازی انعطاف پذیر است.

با این حال ، قبل از شروع ، توصیه می کنم یک تم کودک ایجاد کنید. وقتی یکی را ایجاد می‌کنید، توصیه می‌کنم یک functions.php را نیز درون آن تم فرزند ایجاد کنید. این تضمین می کند که هیچ تغییری که ایجاد می کنید در طول به روز رسانی از بین نخواهد رفت.

افزودن شرح طولانی بسیار آسان است:

به این ترتیب توضیحات در صفحه محصول نمایش داده می شود:

مراحل حذف عنوان برگه توضیحات ووکامرس

اگر می‌خواهید عنوان تب توضیحات را در فروشگاه ووکامرس خود مخفی کنید، می‌توانید این قطعه کد را در افزونه سایت سفارشی خود یا theme’s functions.php اضافه کنید:

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد ، روی منوی ظاهر> منوی ویرایشگر تم کلیک کنید. هنگامی که صفحه ویرایشگر تم باز می شود ، به دنبال فایل توابع موضوع باشید تا عملکرد را برای مخفی کردن عنوان برگه توضیحات اضافه کنید.
  • کد زیر را به فایل functions.php اضافه کنید:
/**

 * @snippet       Remove "Description" Title @ WooCommerce Single Product Tabs

  */

add_filter( 'woocommerce_product_description_heading', '__return_null' );
  • اینم نتیجه:

  • علاوه بر این ، می توانید تصمیم بگیرید عنوان عنوان محصول را تغییر دهید. برای این کار کد زیر را در فایل functions.php اضافه کنید:
// عنوان توضیحات محصول را تغییر دهید

add_filter('woocommerce_product_description_heading', 'change_product_description_heading'); function change_product_description_heading() {  return __('NEW TITLE HERE', 'woocommerce'); }
  • این نتیجه خواهد بود:

نتیجه

این پست نحوه پنهان کردن عنوان برگه توضیحات را در صفحه تک محصول به اشتراک می گذارد. علاوه بر این ، من یک قطعه کد پاداش برای تغییر عنوان توضیحات اضافه کرده ام. با این حال، اگر با مدیریت کد آشنایی ندارید، لطفا با یک توسعه دهنده واجد شرایط وردپرس تماس بگیرید تا سایت خود را خراب نکنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه مخفی کردن توضیحات محصول عنوان ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۳۶
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۱۲
۰
۲ دی ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۵۱
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۳۹
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹