نحوه مخفی کردن تغییرات موجود در ووکامرس

این یک آموزش مختصر در مورد نحوه غیرفعال کردن تغییرات موجود در فیلدهای انتخاب تنوع است. اگر با ووکامرس آشنا هستید، پس می دانید که به شما امکان می دهد محصولات متغیر را در فروشگاه خود بفروشید. اگر محصولات دیجیتالی را می‌فروشید که می‌توان آن‌ها را دانلود کرد یا به صورت چاپی فروخت، می‌توان از این تغییرات استفاده کرد. این می تواند یک استراتژی درآمد عالی باشد زیرا می توانید یک محصول را به اشکال مختلف بفروشید.

انقلاب دیجیتال اینجا باقی مانده است، زیرا بسیاری از محصولات از قفسه ها ناپدید شده اند تا در هارد دیسک های ما قرار بگیرند، به عنوان مثال، کتاب، موسیقی و عکس. انقلاب دیجیتال به حدی فراگیر شده است که حتی ماشین‌حساب‌ها، ساعت‌ها، صفحه‌گسترده‌ها و نوت‌بوک‌ها به اپلیکیشن‌هایی تبدیل شده‌اند که به صورت روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این، حتی برخی از خدمات نیز دیجیتالی شده اند. این را می توان در فروشگاه هایی مشاهده کرد که کارت های هدیه مجازی یا دوره های آنلاین ارائه می دهند.

علاوه بر این، داشتن محصولات دیجیتال مکان مناسبی را ایجاد می کند که کاربران می توانند به محصولات شما دسترسی داشته باشند. یک مثال خوب، فروشگاه iTunes است که توسط شرکت اپل ایجاد شده است، که راحتی یافتن موسیقی را فراهم می کند. کاربران همچنین حاضرند برای این راحتی هزینه پرداخت کنند زیرا این محصولات قابل دانلود هستند.

اکنون که اصول اولیه نحوه استفاده از محصولات متغیر را می دانید، باید بدانید که وقتی یک محصول موجود نیست چه کاری انجام دهید. شما باید از ناامیدی کاربران جلوگیری کنید، زیرا هرگز به آنها اجازه نمی دهید یک محصول یا محصولی را انتخاب کنند که موجودی نیست، اما بعدا متوجه می شوند که نمی توانند آن را خریداری کنند. ووکامرس به‌طور پیش‌فرض هیچ گونه تغییری را که موجود نیست خاکستری نمی‌کند. این فقط پس از انتخاب تنوع ابتدا به کاربر اطلاع می دهد که موجودی محصول تمام شده است. ظاهر پیش فرض صفحه محصول به صورت زیر است:

همانطور که در تصویر نشان داده شده است، یک محصول متغیر دارای یک “کاوشگر انتخاب” در صفحه محصول واحد است که مشتریان می توانند تنوع مورد علاقه خود را از آن انتخاب کنند. با این حال، تنها پس از انتخاب این، آنها از قیمت، وضعیت سهام مطلع می شوند و ممکن است بتوانند به سبد خرید اضافه کنند. این را می توان در تصویر زیر نشان داد:

با تمام موارد گفته شده، اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه می توانید گزینه های کشویی انتخاب شیلنگ را که موجود نیستند کاملاً غیرفعال یا خاکستری کنید تا کاربران وقت خود را تلف نکنند و فقط یکی از موارد موجود را انتخاب کنند. ابتدا به ما اجازه می دهد تا ببینیم چگونه می توانید بفروشید محصولات پیچیده قابل دانلود ووکامرس

الف) نحوه فروش محصولات پیچیده ووکامرس قابل دانلود

فروش محصولات دیجیتال یک چیز است، و گاهی اوقات ممکن است نیاز به فروش انواع مختلفی از یک محصول داشته باشید. برای مثال، اگر موسیقی می فروشید، ممکن است بخواهید نسخه های دیجیتال و فیزیکی محصول خود را بفروشید.

پیاده سازی این کار بسیار آسان است زیرا می توان آن را با استفاده از محصول متغیر ووکامرس انجام داد. این به شما کمک می کند تا چندین محصول را در داخل محصول دیجیتال داشته باشید به این معنی که می توانید انواع دیجیتال و مجازی محصولات معمولی را داشته باشید. تنظیم محصولات دیجیتال پیچیده ووکامرس بسیار آسان است و باید مراحل زیر را دنبال کنید:

مراحل اضافه کردن محصولات پیچیده قابل دانلود ووکامرس

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد، روی محصولات > افزودن جدید کلیک کنید. سپس، باید جزئیات محصول مانند قیمت، محدودیت های دانلود (در صورت وجود)، تاریخ انقضا را اضافه کنید و مطمئن شوید که گزینه های مجازی و قابل دانلود را بررسی کنید.
  • سپس، در زیر تب ویژگی ها، نسخه های مختلفی را که برای محصول خود در نظر گرفته اید، مطابق تصویر زیر اضافه کنید. در اینجا می توانید از مجوز، نوع رسانه، بسته ها و بسیاری از تغییرات دیگر استفاده کنید. همانطور که در زیر نشان داده شده است، اطمینان حاصل کنید که کادر “استفاده شده برای تغییرات” را انتخاب کنید.

  • در زیر تغییرات، برگه تغییرات مختلفی را که می خواهید اضافه می کند. هنگام ایجاد یکی، می توانید ویژگی های یک محصول ساده را برای آن انتخاب کنید. این به این معنی است که یک نسخه می تواند مجازی و قابل دانلود باشد، در حالی که بقیه اینگونه نیستند. در تصویر زیر مشاهده می کنید که متغیر دانلود به دلیل اینکه یک محصول مجازی است قابل دانلود است. به یاد داشته باشید که تغییراتی که ایجاد می کنید را به روز کنید.

ب) مراحل پنهان کردن تغییرات موجود در ووکامرس

اکنون که می دانید چگونه محصولات پیچیده قابل دانلود را بفروشید، در اینجا مراحل ساده ای وجود دارد که باید برای پنهان کردن تغییرات موجود در ووکامرس دنبال کنید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد، روی Appearance Menu > Theme Editor Menu کلیک کنید. وقتی صفحه ویرایشگر تم باز شد، به دنبال فایل توابع تم بگردید که در آن تابعی را اضافه می کنیم که تغییرات موجود در ووکامرس را مخفی می کند.
  • کد زیر را به فایل php اضافه کنید:
/**

 * @snippet       Disable out of stock variations @ WooCommerce Single

*/

add_filter( 'woocommerce_variation_is_active', 'njengah_grey_out_variations_out_of_stock', 10, 2 );

function njengah_grey_out_variations_out_of_stock( $is_active, $variation ) {

    if ( ! $variation->is_in_stock() ) return false;

    return $is_active;

}
  • برای مشاهده نتیجه، به سادگی صفحه محصول را بازخوانی کنید و خواهید دید که تغییر محصول در زمانی که موجودی موجود نیست غیرفعال شده است:

نتیجه

در این پست مشاهده کردید که داشتن تنوع محصول می تواند به شما در کسب درآمد بیشتر کمک کند. من همچنین نحوه اضافه کردن و فروش محصولات پیچیده را در فروشگاه ووکامرس خود و افزودن تغییرات به اشتراک گذاشته ام. علاوه بر این، من به اشتراک گذاشتم که چگونه می‌توانید یک تنوع محصول را زمانی که موجود نیست پنهان یا خاکستری کنید.

این به کاهش ناراحتی کاربران کمک می کند، زیرا آنها محصول را انتخاب نمی کنند تا بدانند موجود نیست یا خیر. علاوه بر این، پیاده سازی این راه حل در فروشگاه ووکامرس شما بسیار آسان است، زیرا فقط باید مراحل دقیق این پست را دنبال کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه مخفی کردن تغییرات موجود در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۳۵
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۱۲
۰
۲ دی ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۵۹۸
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۵۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹