نحوه مخفی کردن بارگیری ها از حساب من ووکامرس

با دسترسی آسان به سیستم عامل های تجارت الکترونیک مانند ووکامرس ، بسیاری از کارآفرینان از سراسر جهان در حال ورود به تجارت آنلاین هستند. توجه به این نکته ضروری است که فروش محصولات فیزیکی با مشکلاتی مانند مدیریت موجودی و انجام حمل و نقل همراه است.

متناوبا ، فروش بارگیری های دیجیتالی ممکن است در چنین سناریویی پیچیده تر به نظر برسد. با این حال ، چندین چالش فنی مانند تصمیم گیری در مورد نحوه ارائه محصولات و نحوه تعیین محدودیت بارگیری با توجه به نوع محصول وجود دارد.

ووکامرس بارگیری ها را از حساب من پنهان می کند

این آموزش مختصر بر نحوه پنهان کردن بارگیری ها از صفحه “حساب من” تمرکز دارد. ممکن است بارگیری های دیجیتالی را در فروشگاه خود نمی فروشید و ممکن است بخواهید این ویژگی را حذف کنید تا مشتریان هنگام دسترسی به صفحه حساب خود دچار سردرگمی نشوند.

ووکامرس ، به طور پیش فرض ، گزینه های جامعی برای بارگیری دیجیتالی دارد. هنگام راه اندازی محصولات دیجیتال در فروشگاه ووکامرس خود ، اولین قدم پیکربندی تنظیمات محصول دیجیتال است. این کار را می توان با رفتن به ووکامرس > تنظیمات> محصولات> محصولات قابل بارگیری.

با همه موارد گفته شده ، اجازه دهید به چگونگی پنهان کردن بارگیری ها از صفحه حساب من نگاه کنیم. به این ترتیب در قسمت جلویی نمایش داده می شود:

مراحل مخفی کردن بارگیری ها از صفحه حساب من

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد ، روی منوی ظاهر> منوی ویرایشگر تم کلیک کنید. وقتی صفحه ویرایشگر تم باز شد ، به دنبال فایل توابع موضوع باشید تا بارگیری ها از صفحه حساب من پنهان شود.
  • کد زیر را به فایل functions.php اضافه کنید:
function sevencloner_my_account_menu_items( $items ) {

    unset($items['downloads']);

    return $items;

}

add_filter( 'woocommerce_account_menu_items', 'njengah_my_account_menu_items' );
  • به ووکامرس > Settings> Advanced بروید و ورودی Downloads را در قسمت نقاط پایانی Account حذف کنید ، فقط آن را خالی بگذارید. منو دیگر قابل مشاهده نخواهد بود.

  • این نتیجه است:

نتیجه

به طور خلاصه ، شما راهی سریع و آسان برای مخفی کردن بخش بارگیری ها از صفحه حساب های من آموخته اید. به یاد داشته باشید که فایل functions.php را به روز کنید تا تغییرات منعکس شوند. علاوه بر این ، فراموش نکنید که ورودی بارگیری ها را در قسمت نقاط پایانی حساب حذف کنید. اگر می خواهید بخش دیگری را پنهان کنید یا این صفحه را سفارشی کنید ، لطفاً یک توسعه دهنده واجد شرایط وردپرس را استخدام کنید تا سایت خود را خراب نکنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه مخفی کردن بارگیری ها از حساب من ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۲
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۵
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹