نحوه صادر کردن محصولات در ووکامرس

آیا می خواهید چندین محصول را در فروشگاه ووکامرس خود صادر کنید؟ در این پست ، می خواهم قدم به قدم نحوه صادر کردن محصولات در ووکامرس را به شما نشان دهم. صادر کردن محصولات برای همه کاربران ووکامرس آسان است.

هنگامی که قصد دارید فروشگاه ووکامرس خود را به ارائه دهنده میزبانی دیگر منتقل کنید ، اولین چیزی که به ذهن می آید این است که چگونه همه محصولات را صادر می کنید؟

وقتی صحبت از صادر کردن محصولات از فروشگاه شما می شود ، باید انواع محصول ، تصاویر ، مشخصات مشتری ، نظرات و مقالات وبلاگ مربوط به محصولات را در نظر بگیرید.

ووکامرس همچنان به قدرت بسیاری از فروشگاه های جهان ادامه می دهد زیرا دارای ویژگی های مناسب بسیاری است ، همانطور که در این آموزش مختصر به سرعت متوجه خواهید شد.

نحوه صادر کردن محصولات در ووکامرس

در پایان این پست ، باید بتوانید همه محصولات را از فروشگاه ووکامرس خود صادر کنید.

توجه به این نکته ضروری است که ووکامرس یک گزینه داخلی برای دستیابی به این هدف دارد. می توانید از افزونه استفاده کنید ، اما روش داخلی بسیار مثر است.

قبل از ادامه کار ، باید بدانید فایل CSV چیست.

فایل CSV چیست؟

یک فایل مقادیر جدا شده با کاما یک فایل متنی ساده است که شامل لیستی از داده ها است. از فایلها برای تبادل داده بین برنامه های مختلف استفاده می شود.

آنها از شخصیت کاما برای جدا کردن داده ها و در نتیجه اصطلاحات استفاده می کنند.

هنگامی که یک فایل CSV را صادر کرده اید ، می توانید از طریق ویرایشگر متن دلخواه به آن دسترسی پیدا کنید. می توانید از طریق Microsoft Excel یا Notepad به آن دسترسی پیدا کنید.

بگذارید ببینیم چگونه می توانید محصولات را در ووکامرس صادر کنید.

مراحل صادر کردن محصولات ووکامرس

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد ، روی محصولات> همه محصولات کلیک کنید. با این کار همه محصولاتی که در فروشگاه خود دارید نمایش داده می شود.
  • مطابق شکل زیر بر روی Export کلیک کنید:

  • با این کار صفحه زیر باز می شود:

  • در این صفحه ، می توانید ستون ها ، انواع محصول و دسته بندی محصولاتی را که می خواهید صادر کنید ، انتخاب کنید. با کلیک روی هر فیلد ، مطابق شکل ، یک کشویی دریافت می کنید:

  • اگر می خواهید همه فیلدها و داده ها را صادر کنید ، صرف نظر از وجود داده ها در آن ، فقط روی “ایجاد CSV
  • با این حال ، اگر فقط در چند فیلد انتخابی داده دارید ، توصیه می کنیم فقط آن گزینه هایی را که می خواهید صادر شوند انتخاب کنید.
  • اگر افزونه ای برای افزودن اطلاعات بیشتر برای محصولات خود از طریق هر افزونه متا نصب کرده اید ، می توانید قسمت “صادر کردن متای سفارشی؟” را بررسی کنید.
  • پس از اتمام این مراحل ، روی “ایجاد CSV” کلیک کنید.

شما با موفقیت تمام محصولات موجود در فروشگاه ووکامرس خود را صادر خواهید کرد و می توانید از این داده ها برای وارد کردن محصول ووکامرس در فروشگاه دیگر یا به عنوان پشتیبان از فروشگاه خود استفاده کنید.

نتیجه

در این آموزش مختصر ، نحوه صادر کردن محصولات با ایجاد یک فایل CSV را آموخته اید. این ساده ترین راه برای صادر کردن محصولات است ، اما می توانید از یک افزونه برای صادر کردن محصولات خود استفاده کنید.

پس از ایجاد فایل CSV ، می توانید آن را به فروشگاه جدید خود وارد کنید.

این فرآیند بسیار آسان است ، زیرا ووکامرس گزینه های داخلی را در اختیار شما قرار می دهد که کاربر پسند هستند.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه صادر کردن محصولات در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۷
۰
۲ دی ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۵
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹