نحوه رفع مشکل ارسال ایمیل به مشتری در ووکامرس

اگر شما هم در ارسال ایمیل به مشتریان خود به مشکل برخورده اید این مقاله را تا انتها بخوانید، این مقاله با هدف رفع این مشکل و نشان دادن بهترین و درست ترین راه ساخته شده است. ارائه ایمیل های به موقع به کاربران در هر فروشگاه آنلاین بسیار مهم است. این عامل مهم کیفیت خدمات تجارت الکترونیکی شما را تعیین می کند.

 

ووکامرس چگونه ایمیل می فرستد؟

شایان ذکر است که ووکامرس نه تنها روند ارسال ایمیل را آسان می کند بلکه به شما امکان می دهد آن را به صورت خودکار انجام دهید. به عنوان مثال، می توانید تبلیغات، ایمیل های تراکنش، به روزرسانی سفارشات و موارد دیگر را به صورت خودکار انجام دهید.

این ایمیل ها توسط تابع wp_mail مدیریت می شود که بخشی از توابع اصلی فایل های وردپرس شما است. ووکامرس از این عملکرد برای ارسال ایمیل استفاده می کند ، و سپس سرور ارائه دهنده میزبانی شما این درخواست ایمیل را دریافت می کند و درخواست را با استفاده از ایمیل PHP پردازش می کند. در نهایت ، روتر ایمیل ارائه دهنده میزبانی ، ایمیل ها را به گیرندگان صحیح آنها هدایت می کند.

با این حال ، مواقعی وجود دارد که مشتریان ایمیل های شما را دریافت نمی کنند. به همین دلیل ما این پست را برای کمک به شما ایجاد کردیم.

 

نحوه رفع مشکل ارسال ایمیل در ووکامرس

اکنون که می دانید ووکامرس چگونه ایمیل های شما را ارسال می کند ، بیایید در مورد اینکه چرا ووکامرس به گیرندگان شما ایمیل نمی فرستد صحبت کنیم. ما این کار را با بررسی تنظیمات ایمیل و آدرس های ایمیل انجام می دهیم.

    1. تنظیمات ایمیل و آدرس ایمیل ووکامرس را بررسی کنید

وقتی تنظیمات ایمیل به درستی تنظیم نشده باشد ، مشتریان ایمیل های شما را دریافت نمی کنند. برای دسترسی به این تنظیمات ، به منوی ووکامرس > پیکربندی در داشبورد مدیریت وردپرس خود بروید.

پس از آن ، به برگه ایمیل ها در صفحه پیکربندی بروید. سپس، برای سفارشی کردن اقدامات کلی ایمیل، به پایین بروید. بررسی هر دو فیلد از نام و از آدرس ضروری است تا مطمئن شوید نام و آدرس ایمیل مناسب دارند. علاوه بر این ، می توانید با ارسال یک ایمیل آزمایشی ، بررسی کنید که آیا قالب های ایمیل به درستی کار می کنند یا خیر.

از طرف دیگر، می توانید گزینه های ایمیل را برای همه ایمیل های ارسال شده با کلیک بر روی دکمه مدیریت در سمت راست مدیریت کنید.

 

مطابق شکل پایین، باید مطمئن شوید که ایمیل های تراکنش را فعال کرده اید:

پس از اتمام کار، به یاد داشته باشید که تغییرات ایجاد شده را ذخیره کنید. پس از بررسی همه تنظیمات مربوط به هر نوع ایمیل، می توانید مطمئن شوید که تنظیمات ایمیل شما به درستی تنظیم شده است.

 

 

    2. آزمایش اسپم بودن

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است مشتریان ایمیل دریافت نکنند این است که ووکامرس قادر به ارسال ایمیل های اسپم نیست. ایمیل شما ممکن است به عنوان هرزنامه پرچم گذاری شود، به خصوص اگر بیش از حد ایمیل ارسال کنید. این بدان معناست که تمام ایمیل های شما به طور خودکار به پوشه های اسپم منتقل می شوند.

سایر عوامل در مورد اینکه ایمیل های شما به عنوان هرزنامه علامت گذاری می شوند یا خیر شامل پیوندهای خراب ، لغو اشتراک بسیاری از افراد از لیست ایمیل شما، احراز هویت، قالب بندی و موارد دیگر است. و پیشنهاد میشود که از ابزارهای ارسال ایمیل رایگان استفاده کنید که پلاگین های آن برای ووکامرس وجود دارند.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه رفع مشکل ارسال ایمیل به مشتری در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۲
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۲
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۸۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹