نحوه راه اندازی ووکامرس برای ورود به سیستم باید وارد سیستم شوید

چندین فروشگاه از مشتریان می خواهند که قبل از خرید ابتدا وارد سیستم شوند. ورود ووکامرس فرایندی است که در آن مشتریان وارد فروشگاه آنلاین شما می شوند. این اصطلاح کاملاً مبهم است و راههای مختلفی برای تنظیم آن وجود دارد. همه چیز بستگی به نحوه فعالیت فروشگاه ووکامرس شما دارد.

انواع ورود به ووکامرس

در اینجا انواع مختلف ورود به سیستم ووکامرس است که می توانید در فروشگاه ووکامرس خود پیاده سازی کنید:

  • فروشگاه عمومی ووکامرس با پرداخت مهمان – این تنظیمات ووکامرس به همه اجازه می دهد تا محصولات شما را مرور کنند و هیچ محتوای پنهان ووکامرس وجود ندارد. مشتریان می توانند محصولات را به عنوان مهمان بدون ورود به سیستم خریداری کنند یا به صورت اختیاری می توانند در هنگام پرداخت حساب ایجاد کنند.
  • فروشگاه عمومی ووکامرس با حساب های کاربری اجباری – این راه اندازی به همه اجازه می دهد تا محصولات را مرور کنند ، اما مشتریان باید برای خرید ثبت نام کرده یا به عملکرد خود وارد شوند. من نحوه تنظیم آن را در این آموزش به اشتراک می گذارم.
  • پورتال مشتری با دسته بندی محصولات محافظت شده – می توانید از قسمت های فروشگاه ووکامرس با رمز عبور محافظت کرده یا آنها را به کاربران خاص یا نقش های کاربر محدود کنید. فقط مشتریانی که اعتبارنامه صحیح دارند می توانند به دسته های محافظت شده شما دسترسی پیدا کنند.
  • 100٪ فروشگاه ووکامرس خصوصی – این تنظیم کل فروشگاه ووکامرس را از دید عموم پنهان می کند تا مشتریان برای دسترسی به آن باید وارد سیستم شده یا رمز ورود را وارد کنند.
  • پیوندهای ورود خودکار WooCommerce-مشتریان در این تنظیم می توانند با کلیک بر روی یک آدرس ورود شخصی شخصی وارد سیستم شوند. نیازی به نام کاربری و رمز عبور نیست.

مراحل افزودن ورود یا ثبت نام در صفحه پرداخت

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید
  • از منوی داشبورد ، روی ووکامرس > Settings کلیک کنید.
  • روی برگه Accounts & Privacy کلیک کنید.
  • کادری را که به مشتریان امکان می دهد در هنگام پرداخت به حساب موجود وارد شوند و علامتی را که به مشتریان امکان ایجاد حساب در هنگام پرداخت را می دهد ، مطابق شکل زیر علامت بزنید:

  • از منوی داشبورد ، روی منوی ظاهر> منوی ویرایشگر تم کلیک کنید. وقتی صفحه ویرایشگر تم باز شد ، به دنبال فایل توابع موضوع با پسوند functions.php بگردید. این فایل توابع را برای افزودن تابع برای افزودن ورود و ثبت نام در زیر بخش صورتحساب در صفحه ووکامرس Checkout باز کنید.
  • کد زیر را در پایین فایل functions.php اضافه کنید:
/**

*        Move Login @ WooCommerce Checkout

*/

remove_action( 'woocommerce_before_checkout_form', 'woocommerce_checkout_login_form', 10 );

add_action( 'woocommerce_after_checkout_billing_form', 'woocommerce_checkout_login_form' );
  • کاربران نمی توانند خرید کنند مگر اینکه وارد سیستم شده باشند. این نتیجه است:

نتیجه

به طور خلاصه ، شما آموخته اید که چگونه کاربران مهمان را مجبور کنید در صفحه پرداخت وارد سیستم شوند. این بدان معناست که کاربران برای خرید باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوند. اگر با مدیریت کد آشنا نیستید ، لطفاً یک توسعه دهنده واجد شرایط وردپرس را استخدام کنید.

در این جلسه قصد داریم تا درباره نحوه راه اندازی ووکامرس برای ورود به سیستم باید وارد سیستم شوید صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۴۲
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۵۹۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۳۸
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۲۸
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹