نحوه حذف Gravatar Storefront Blog ووکامرس

Gravatar به طور پیش فرض به عنوان پلتفرم آواتار اصلی برای وردپرس فعال است. آن‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا به پروفایل‌های آنلاین خود یک شخصیت قابل شناسایی فوری بدهند.

با این حال، در برخی موارد، ممکن است بخواهید این ویژگی را در فروشگاه آنلاین خود غیرفعال کنید. حذف گراواتارها بسیار آسان است. در این پست، نحوه غیرفعال کردن Gravatars را در وبلاگ ووکامرس Storefront خود به اشتراک خواهم گذاشت.

چرا Gravatars را غیرفعال کنیم؟

Gravatars سفارشی سازی و راحتی بیشتری را به پایگاه کاربر شما ارائه می دهد. با این حال، این روی سرعت سایت شما تأثیر می گذارد. اگر وب سایت بزرگی با بخش نظرات فعال دارید، کاهش سرعت زیادی را متوجه خواهید شد.

سرعت یکی از عوامل مهمی است که موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت ها از آن استفاده می کنند. بنابراین، مهم است که سریع بمانید.

Gravatar در بسیاری از وب سایت ها استفاده می شود و این اطلاعات در سرور Gravatar ذخیره می شود. اگر Gravatars را در وبلاگ ووکامرس خود فعال کرده اید، سایت شما باید با اطلاعات سرور Gravatar تماس گرفته و آن را بازیابی کند. با این حال، کاهش سرعت در سایت های کوچکتر که تعداد انگشت شماری نظرات دریافت می کنند، قابل توجه نیست.

برای وب سایت هایی که صدها نظر دریافت می کنند، بازیابی Gravatars در آن صفحه تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

مراحل حذف Gravatars در وبلاگ فروشگاه ووکامرس

وردپرس یک گزینه داخلی برای غیرفعال کردن Gravatars دارد. این بدان معناست که برای حذف آنها نیازی به افزونه اضافی ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تنظیم را تغییر دهید.

با این حال، راه‌های دیگری نیز وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید از Gravatars در مناطق خاصی از سایت وردپرس استفاده کنید.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد روی Settings کلیک کنید و Discussion را انتخاب کنید این صفحه تنظیمات Discussion باز می شود.
  • به پایین صفحه بروید تا قسمت آواتارها را پیدا کنید. برای غیرفعال کردن آواتارها، تیک کادر نمایش آواتار را مطابق شکل زیر بردارید:

  • پس از آن، بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” در پایین صفحه کلیک کنید.

این همه کاری است که باید انجام دهید. اکنون با موفقیت Gravatar را در وبلاگ فروشگاه ووکامرس خود غیرفعال کرده اید.

Gravatars را در بخش نظرات، ناحیه مدیریت وردپرس و صفحه نمایش کاربران نخواهید دید.

با این حال، در صورت نیاز، همچنان می توانید آنها را به صورت انتخابی نشان دهید. به عنوان مثال، آنها می توانند در ایمیل های کاربر یا جعبه اطلاعات نویسنده نمایش داده شوند.

علاوه بر این، شما باید همیشه سئو و راحتی کاربر را در نظر داشته باشید. این دو موضوع با هم تضاد دارند و شما باید تعادلی بین این دو پیدا کنید. وبلاگ فروشگاه ووکامرس شما باید کاربرپسند و راحت باشد.

نتیجه

در این پست، نحوه غیرفعال کردن Gravatars را در وبلاگ فروشگاه ووکامرس خود به اشتراک گذاشته ام. بسیار آسان است و حتی برای مبتدیان وردپرس نیز کار سختی نخواهند داشت. همچنین می‌توانید Gravatars را در ایمیل‌های کاربر یا جعبه اطلاعات نویسنده در هر نقطه از سایت خود نمایش دهید.

علاوه بر این، من تاکید کرده‌ام که باید بین SEO و راحتی کاربر تعادل برقرار کنید. این یکی از چالش برانگیزترین انتخاب ها است، زیرا به نظر می رسد این دو موضوع همیشه با هم تضاد دارند.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه حذف Gravatar Storefront Blog ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۳۵
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۲۸
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۳۸
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۵۱
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹