نحوه حذف محصولات مرتبط در ووکامرس در 3 گزینه آسان

آیا به دنبال راهی سریع و آسان برای خاموش کردن محصولات مرتبط در صفحات محصولات ووکامرس هستید؟ در این پست، یک راه حل سریع برای حذف محصولات مرتبط در ووکامرس را با شما به اشتراک می گذارم که می توانید آن را در قالب یا افزونه پیاده سازی کنید

به طور پیش فرض، WooCommerce محصولات مرتبط را بر اساس دسته بندی در صفحات محصول نمایش می دهد. مواقعی وجود دارد که این ویژگی مفید نیست، به خصوص زمانی که یک محصول واحد دارید که در دسته بندی نیست یا برای اهداف زیبایی نمی خواهید.

ووکامرس  محصولات مرتبط را حذف می کند

برای جلوگیری از نمایش محصولات مرتبط در طرح زمینه، باید بدانید که چگونه یک قطعه کد را به فایل functions.php خود اضافه کنید. ده ها موضوع ووکامرس وجود دارد که با نمایش محصولات مرتبط در صفحه تک محصولی مانند تصویر زیر ارائه می شود:

نحوه حذف محصولات مرتبط در صفحه ووکامرس

اگر می خواهید محصولات مرتبط با ووکامرس را با افزودن یک قطعه کد به موضوع خود حذف کنید، مراحل زیر باید انجام دهید:

فایل تم Functions.php را پیدا کنید

مرحله 1: ابتدا باید functions.php را پیدا کنید. این فایل در فایل های تم شما قرار دارد. این یک فایل بسیار حساس است و همیشه باید قبل از ویرایش آن نسخه پشتیبان تهیه کنید، زیرا اگر خطایی رخ دهد سایت شما ممکن است خراب شود یا خطای صفحه سفید مرگ داشته باشد. اگر طرح زمینه شما دارای تم فرزند است، باید از فایل functions.php ارائه شده در تم فرزند به جای ویرایش فایل تم والد functions.php استفاده کنید.

قطعه کد 3 گزینه

//گزینه شماره 1 با استفاده از عمل حذف

remove_action( 'woocommerce_after_single_product_summary', 'woocommerce_output_related_products', 20 );

//گزینه شماره 2 با استفاده از عمل فیلتر

add_filter('woocommerce_product_related_posts_query', '__return_empty_array', 100);

// گزینه شماره 3 با استفاده از CSS

.related.products {

  display: none;

}

مرحله 2: یکی از دو قطعه کد به اشتراک گذاشته شده در بالا (اعم از remove_action یا add_filter) را اضافه کنید، از CSS نیز می توان با افزودن به فایل styles.css یا CSS اضافی Customizer استفاده کرد و تغییرات را ذخیره کرد.

صفحه تک محصول خود را مجدداً بارگیری کنید تا مطمئن شوید که تغییرات شما مؤثر بوده است. اگر در سایت خود خطایی دارید، باید فایل پشتیبان functions.php را کپی کنید و از مرحله اول دوباره شروع کنید.

توضیح کد قطعه

#1) remove_action موثرترین است زیرا برای حذف اکشن هوک طراحی شده است که محصولات مرتبط ووکامرس را به صفحه واحد اضافه می کند.

#2) فیلتر همچنین تمام محتوایی را که در یک صفحه نمایش داده می شود فیلتر می کند و برای جستجوی محصولات مرتبط با ووکامرس ، یک آرایه خالی برمی گرداند زیرا پارامتر دوم روی آن تنظیم شده است.__return_empty_array.

شماره 3) آخرین CSS ساده است که بلوک محصولات مرتبط را با استفاده از ویژگی نمایش CSS از دید پنهان می کند.

بسته شدن

یکی از تکه‌های کد را به موضوع ووکامرس خود اضافه کنید یا اگر توسعه‌دهنده افزونه ووکامرس هستید و می‌خواهید محصولات مرتبط را در افزونه خود مخفی کنید، یکی از این قطعه‌ها را امتحان کنید و اگر کار می‌کند به من اطلاع دهید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه حذف محصولات مرتبط در ووکامرس در 3 گزینه آسان صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

Feri Haeri

Feri Haeri (مشترک)

1 سال 2 ماه قبل

کدها اصلا کار نمیکند

ناصر خالدی

ناصر خالدی (مدیر کل)

1 سال 2 ماه قبل

کدها به درستی کار میکنند, از بخش گفتگوها یک سوال ایجاد کنید راهنمایی میکنیم.

مقالات پیشنهادی

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۷
۰
۲ دی ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۹
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹