نحوه حذف عنوان صفحه قالب WooCommerce Store

آیا در مورد اینکه چگونه می توانید عنوان صفحه را در موضوع فروشگاه خود حذف کنید گیج شده اید؟ اگر بله، مطمئن هستم که روش های بی شماری را برای حذف عنوان صفحه امتحان کرده اید که موفقیت آمیز نبوده است. با این حال، شما نباید احساس بدبختی کنید. اگرچه WooCommerce یک پلت فرم فوق العاده قدرتمند است، اما محدودیت های خود را نیز دارد. تا آخر بچسبید، زیرا من راه حلی برای مخفی کردن عنوان صفحه در موضوع فروشگاه خود ارائه خواهم داد.

ویترین فروشگاه ووکامرس حذف عنوان صفحه

علاوه بر این، جستجوهای بی‌شماری و ویرایش‌های ناموفق در مورد نحوه حذف عنوان صفحه می‌تواند روز شما را خسته کند و شما را خسته و فرسوده کند. کدنویسی می تواند روز شما را خراب کند یا بسازد. در این پست کوتاه، من به شما کمک می کنم آن قطعات شکسته را جمع کنید و روز خود را بسازید. تکه کدهایی که من به اشتراک خواهم گذاشت، مطمئناً منحنی لبخند را بر روی صورت شما خواهد گذاشت.

علاوه بر این، اگر شما یک مبتدی وردپرس هستید، من یک راه حل مبتدی دوستانه را به اشتراک خواهم گذاشت. این شامل استفاده از یک افزونه است، به این معنی که شما هیچ کدی را مدیریت نخواهید کرد.

چرا عنوان صفحه را در تم فروشگاه حذف کنیم؟

برخی از ویژگی هایی که با وردپرس ارائه می شود ممکن است با طراحی شما سازگار نباشد. ممکن است عنوان صفحه با طراحی شما مغایرت داشته باشد و می توانید آن را حذف کنید.

عنوان صفحه اهمیت زیادی دارد و این بدان معنی است که عنوان صفحه ای که با محتوای صفحه هماهنگ نباشد می تواند بلافاصله کاربران وب سایت را آزار دهد. مواقعی وجود دارد که به دلایل مختلف نمی خواهید توجه بازدیدکنندگان را از محتوای صفحه با قرار دادن آن «خانه» بزرگ یا هر عنوان دیگری منحرف کنید.

بنابراین، نیاز به حذف یا پنهان کردن کامل عنوان صفحه فروشگاه وجود دارد.

نحوه حذف عنوان صفحه در تم فروشگاه به صورت دستی

سریعترین روش برای حذف عنوان صفحه در مورد عنوان صفحه/پست خاص، قرار ندادن عنوان در جایی است که قرار بود اضافه شود. می توانید کادر عنوان را خالی بگذارید و آن را در حال حرکت منتشر کنید. این بدان معناست که شما یک صفحه بدون عنوان دارید.

در حالی که این روش بسیار آسان به نظر می رسد، اما می تواند مجموعه ای از مفاهیم خاص خود را در آینده داشته باشد، که خوب نیست. این بدان معنی است که ممکن است مجبور شوید بار سنگین استفاده از این میانبر را متحمل شوید. این به این دلیل است که ممکن است یافتن پست‌های خود بدون عنوان مشکل باشد و ممکن است مشکلات غیرمنتظره دیگری رخ دهد. بنابراین، اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه برنامه نویسی می تواند برای حل این مشکل معجزه کند.

نحوه حذف عنوان صفحه در تم فروشگاه با استفاده از کد PHP

به‌طور پیش‌فرض، موضوع Storefront عنوان H1 «Home» را به صفحه اصلی اضافه می‌کند. فرقی نمی کند که از الگوی صفحه استاتیک “پیش فرض” یا “صفحه اصلی” استفاده کنید.

با این حال، می توانید این کار را از طریق CSS، با یک «نمایش: هیچکدام» ساده انجام دهید. از طرف دیگر، می توانید با استفاده از PHP از بارگیری عنوان “Home” کاملاً خودداری کنید. این به این دلیل است که ممکن است روی سئو سایت شما تأثیر بگذارد. بهتر است H1 را بارگذاری نکنید تا اینکه آن را از طریق CSS پنهان کنید.

 

قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۴
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۷
۰
۲ دی ۱۳۹۹