نحوه حذف عنوان صفحه قالب ووکامرس Store

آیا در مورد اینکه چگونه می توانید عنوان صفحه را در موضوع فروشگاه خود حذف کنید گیج شده اید؟ اگر بله، مطمئن هستم که روش های بی شماری را برای حذف عنوان صفحه امتحان کرده اید که موفقیت آمیز نبوده است. با این حال، شما نباید احساس بدبختی کنید. اگرچه ووکامرس یک پلت فرم فوق العاده قدرتمند است، اما محدودیت های خود را نیز دارد. تا آخر بچسبید، زیرا من راه حلی برای مخفی کردن عنوان صفحه در موضوع فروشگاه خود ارائه خواهم داد.

ویترین فروشگاه ووکامرس حذف عنوان صفحه

علاوه بر این، جستجوهای بی‌شماری و ویرایش‌های ناموفق در مورد نحوه حذف عنوان صفحه می‌تواند روز شما را خسته کند و شما را فرسوده و خسته کند. کدنویسی می تواند روز شما را خراب کند یا بسازد. در این پست کوتاه به شما کمک می کنم آن قطعات شکسته را جمع کنید و روز خود را بسازید. قطعات کدی که من به اشتراک خواهم گذاشت، مطمئناً منحنی لبخند را بر روی صورت شما خواهد گذاشت.

علاوه بر این، اگر شما یک مبتدی وردپرس هستید، من یک راه حل مبتدی دوستانه را به اشتراک خواهم گذاشت. این شامل استفاده از یک افزونه است، به این معنی که شما هیچ کدی را مدیریت نخواهید کرد.

چرا عنوان صفحه را در تم فروشگاه حذف کنیم؟

برخی از ویژگی هایی که با وردپرس ارائه می شود ممکن است با طراحی شما سازگار نباشد. عنوان صفحه ممکن است با طراحی شما مغایرت داشته باشد و می توانید آن را حذف کنید.

عنوان صفحه اهمیت زیادی دارد و این بدان معنی است که عنوان صفحه ای که با محتوای صفحه هماهنگ نباشد می تواند بلافاصله کاربران وب سایت را آزار دهد. مواقعی وجود دارد که به دلایل مختلف نمی خواهید توجه بازدیدکنندگان را از محتوای صفحه با قرار دادن آن «خانه» بزرگ یا هر عنوان دیگری منحرف کنید.

بنابراین، نیاز به حذف یا پنهان کردن کامل عنوان صفحه فروشگاه وجود دارد.

نحوه حذف عنوان صفحه در تم فروشگاه به صورت دستی

سریعترین روش برای حذف عنوان صفحه در مورد عنوان صفحه/پست خاص، قرار ندادن عنوان در جایی است که قرار بود اضافه شود. می توانید کادر عنوان را خالی بگذارید و در حال حرکت آن را منتشر کنید. این بدان معناست که شما یک صفحه بدون عنوان دارید.

در حالی که این روش بسیار آسان به نظر می رسد، اما می تواند مجموعه ای از مفاهیم خاص خود را در آینده داشته باشد، که خوب نیست. این بدان معنی است که ممکن است مجبور شوید بار سنگین استفاده از این میانبر را متحمل شوید. این به این دلیل است که ممکن است یافتن پست‌های خود بدون عنوان مشکل باشد و ممکن است مشکلات غیرمنتظره دیگری رخ دهد. بنابراین، اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه برنامه نویسی می تواند برای حل این مشکل معجزه کند.

نحوه حذف عنوان صفحه در تم فروشگاه با استفاده از کد PHP

به‌طور پیش‌فرض، موضوع Storefront عنوان H1 «Home» را به صفحه اصلی اضافه می‌کند. فرقی نمی کند که از الگوی صفحه استاتیک “پیش فرض” یا “صفحه اصلی” استفاده کنید.

با این حال، می توانید این کار را از طریق CSS، با یک «نمایش: هیچکدام» ساده انجام دهید. از طرف دیگر، می توانید با استفاده از PHP از بارگیری عنوان “Home” کاملاً خودداری کنید. این به این دلیل است که ممکن است روی سئو سایت شما تأثیر بگذارد. بهتر است H1 را بارگذاری نکنید تا اینکه آن را از طریق CSS پنهان کنید.

در اینجا یک راه حل سریع برای آن وجود دارد:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد، روی Appearance Menu > Theme Editor Menu کلیک کنید. وقتی صفحه ویرایشگر تم باز شد، به دنبال فایل توابع تم بگردید که در آن تابعی را اضافه می کنیم که عملکرد شماره GTIN را در محصولات در ووکامرس اضافه می کند.
  • کد زیر را به فایل php اضافه کنید:

 

  • عنوان صفحه اصلی را در طرح زمینه فروشگاهی حذف کنید (الگوی صفحه “صفحه اصلی”)
/**

 * Hide Homepage Title - Storefront Homepage Page Template

*/

add_action( 'wp', 'sevencloner_storefront_remove_title_from_home_homepage_template' );

function njengah_storefront_remove_title_from_home_homepage_template() {

   remove_action( 'storefront_homepage', 'storefront_homepage_header', 10 );

}
  • حذف عنوان صفحه اصلی در موضوع فروشگاه (الگوی صفحه “پیش فرض”)
/**

* Hide Homepage Title - Storefront Default Page Template

*/

add_action( 'wp', 'njengah_storefront_remove_title_from_home_default_template' );

function njengah_storefront_remove_title_from_home_default_template() {

if ( is_front_page() ) remove_action( 'storefront_page', 'storefront_page_header', 10 );
}
  • این نتیجه خواهد بود:

نحوه حذف عنوان صفحه در تم فروشگاه با استفاده از یک پلاگین

در این بخش، یک راه حل مناسب برای مبتدیان برای حذف عنوان صفحه به اشتراک می گذارم. در اینجا، من از Title Toggle برای افزونه Storefront Theme استفاده خواهم کرد. این برای کسانی است که با شخصی سازی سایت خود با کد آشنا نیستند یا شاید نمی خواهند ساختار کدنویسی سایت خود را به هم بریزند.

این افزونه حذف عنوان صفحه از صفحات یا پست های خاص را آسان می کند. این ساخته شده است تا فقط برای موضوع Storefront کار کند. علاوه بر این، گزینه ای برای حذف متای پست (تعداد برچسب ها و نظرات) برای پست ها نیز وجود دارد.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • سپس، ما قصد داریم افزونه ای را که قبلاً نشان داده ایم را نصب کنیم. برای دانلود مستقیم آن در پنل مدیریت، به سادگی به Plugins > Add New بروید. پس از آن، باید یک جستجوی کلمات کلیدی برای افزونه «Title Toggle for Storefront Theme» انجام دهید. مطابق شکل زیر باید آن را نصب و فعال کنید:

  • برای پنهان کردن عنوان یک صفحه خاص، در هر صفحه ای که می خواهید عنوان را پنهان کنید، روی ویرایش کلیک کنید.

  • در صفحه ویرایش، به پایین اسکرول کنید تا کادر متا Title and Toggle را ببینید. چک باکس “پنهان کردن عنوان” را علامت بزنید و صفحه خود را به روز کنید.

  • این نتیجه خواهد بود:

نتیجه

در این پست روش های مختلفی را به اشتراک گذاشته ام که می توانید از آنها برای حذف عنوان صفحه در موضوع فروشگاه استفاده کنید. راه حل اول یک روش سریع و میانبر برای حذف عنوان با قرار ندادن عنوان در جایی است که قرار بود اضافه شود. با این حال، در وهله اول وسوسه انگیز و آسان به نظر می رسد، اما بعداً همانطور که برجسته کردم مجموعه ای از مفاهیم را به همراه دارد.

روش دوم شامل استفاده از یک قطعه کد PHP است و بستگی به نوع قالبی دارد که برای صفحه اصلی استفاده می کنید. آخرین روش یک راه حل مبتدی است که شامل استفاده از یک افزونه است.

به همین سادگی است!

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه حذف عنوان صفحه قالب ووکامرس Store صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۲
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۲
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۰
۰
۲ دی ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۸۴
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹