نحوه تنظیم کلاسهای حمل و نقل در ووکامرس

آیا می خواهید کلاس های حمل و نقل را در ووکامرس راه اندازی کنید؟ تا انتهای این مقاله را بخوانید، زیرا هدف اصلی این آموزش مختصر کمک به شما در ایجاد کلاس های حمل و نقل و نحوه افزودن محصولات به کلاس حمل و نقل تازه ایجاد شده است.

یک راه عالی برای راضی نگه داشتن مشتریان ارائه چندین گزینه حمل و نقل است. این به شما کمک می کند نرخ رها کردن سبد خرید در فروشگاه خود را کاهش دهید.

خوشبختانه ووکامرس به شما امکان می دهد تا گزینه های حمل و نقل متنوعی را برای مشتریان خود ایجاد کنید. این راه اندازی حمل و نقل داخلی به راحتی با هر سایت وردپرسی که دارای تم سازگار با ووکامرس است ادغام می شود.

اولین کاری که انجام می دهید این است که مناطق حمل و نقل خود را تعیین کنید تا مناطق خاصی را که در آن کالا ارسال می کنید ، مشخص کنید. مرحله بعدی افزودن روشهای استاندارد حمل و نقل و گزینه های مختلف نرخ در مناطق است. آخرین مرحله این است که کلاس حمل و نقل ووکامرس را به محصولات موجود در فروشگاه خود اختصاص دهید.

نحوه تنظیم کلاسهای حمل و نقل در ووکامرس

در پست امروز ، ما به بررسی نحوه ایجاد کلاس های حمل و نقل ووکامرس می پردازیم. به عنوان مثال ، برخی از محصولات ممکن است مقدار حمل و نقل یکسانی داشته باشند. استفاده از کلاس های حمل و نقل بهترین راه برای گروه بندی محصولات مشابه برای حمل و نقل است. به عنوان مثال ، اگر اقلام بزرگ و حجیم را می فروشید ، باید آنها را با هزینه حمل و نقل منحصر به فرد در کلاس حمل و نقل خود قرار دهید.

گروه بندی محصولات مشابه در کنار هم به این ترتیب به شما امکان می دهد هزینه های حمل و نقل خاصی را برای اقلام تعیین کنید.

اجازه دهید ما ببینیم چگونه می توانید به این هدف برسید.

مراحل راه اندازی کلاس های حمل و نقل در ووکامرس

در اینجا مراحل ساده ای است که باید دنبال کنید:

  • ابتدا وارد حساب کاربری سایت وردپرس خود شوید و به پنل مدیریت کل بروید
  • از پنل مدیریت، به منوی ووکامرس > پیکربندی > حمل و نقل > کلاسهای حمل و نقل بروید.

  • در گوشه پایین ، گزینه افزودن کلاس حمل و نقل را انتخاب کنید.
  • مرحله بعدی این است که نام کلاس حمل و نقل خود را وارد کنید. می توانید قسمت نامک را خالی بگذارید زیرا به طور خودکار پر می شود و می توانید یک توضیح کوچک برای یادداشت ها اضافه کنید.

  • بر روی ذخیره کلاس حمل و نقل کلیک کنید.
  • برای افزودن هزینه کلاس حمل و نقل ، به مناطق حمل و نقل برگردید و تنظیمات نرخ ثابت را ویرایش کنید. بخشی را مشاهده خواهید کرد که می توانید هزینه کلاس حمل و نقل را اضافه کنید:

  • گام بعدی این است که کلاس حمل و نقل تازه ایجاد شده را به محصول موجود در فروشگاه خود اختصاص دهید. برای انجام این کار ، به منوی محصولات بروید و روی دکمه ویرایش محصول مورد نظر خود کلیک کنید.
  • به بخش داده های محصول بروید، و بر روی تب حمل و نقل کلیک کنید.
  • روی منوی کشویی کلاس حمل کلیک کنید و محصول را به کلاس حمل و نقل که ایجاد کرده اید اختصاص دهید.
  • اگر محصولات زیادی دارید ، این ممکن است بسیار خسته کننده باشد ، اما می توانید آنها را به صورت عمده اضافه کنید. برای انجام این،همه محصولات را انتخاب کنید شما می خواهید به کلاس حمل و نقل اضافه کنید و انتخاب کنید تحت اقدامات انبوه ویرایش کنید
  • کلاس حمل و نقل خود را از لیست کشویی انتخاب کرده و روی بروزرسانی کلیک کنید. همه محصولاتی که انتخاب کرده اید به آن کلاس حمل اختصاص داده می شوند.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه تنظیم کلاسهای حمل و نقل در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۸۱
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۲۷
۰
۲ دی ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۱۸
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۶۷
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹