نحوه تنظیم محصولات ویژه در ووکامرس

به دنبال راهی برای تنظیم محصولات ویژه در ووکامرس هستید؟ این مقاله به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه می توانید محصولات ویژه را در کمتر از یک دقیقه تنظیم کنید. انجام این کار بسیار ساده است و حتی یک مبتدی وردپرس نیز قادر به انجام این کار خواهد بود. این به این دلیل است که WooCommerce دارای برخی عملکردهای داخلی است که به شما کمک می کند به راحتی محصولات ویژه را در سایت خود اضافه کنید.

چرا محصولات ویژه را در فروشگاه ووکامرس تنظیم کنید؟

تنظیم محصولات ویژه در سایت WooCommerce شما راهی عالی برای نمایش محصولات پرفروش یا محبوب فروشگاه شما است. این به شما کمک می کند تا موارد خاصی را در وب سایت خود تبلیغ کنید و مشتریان شما به راحتی می توانند این محصولات را شناسایی کنند.

علاوه بر این، هنگامی که این محصولات را راه اندازی کردید، می توانید به راحتی آنها را در سراسر وب سایت خود با یک کد کوتاه یا با یک ویجت نمایش دهید. این یک ویژگی عالی است که بسیاری از صاحبان فروشگاه ووکامرس از آن اطلاعی ندارند. این مقاله به شما کمک می کند تا نحوه تنظیم و نمایش آنها را بیاموزید.

افزودن یک محصول ویژه

این بسیار آسان است، زیرا فقط باید محصولاتی را که باید مشخص شوند علامت گذاری کنید.

  • برای انجام این کار، به سادگی در صفحه محصولات خود پیمایش کنید و محصولاتی را که می خواهید برجسته شوند پیدا کنید.
  • پس از آن، بر روی ستاره کلیک کنید تا آن محصول به عنوان یک محصول برجسته در تصویر زیر نشان داده شده است:

پس از تنظیم همه محصولات برجسته، ووکامرس به شما این امکان را می دهد که همه محصولات برجسته را با استفاده از یک کد کوتاه ساده نشان دهید که می توانید در هر نقطه از سایت خود اضافه کنید.

علاوه بر این، می توانید صفحه و ستون ها را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. در زیر نمونه ای از کد کوتاهی است که پس از افزودن محصولات ایجاد می شود:

[featured_products per_page=”10” columns=”2”]

علاوه بر این، راه دومی نیز وجود دارد که می توانید برای انجام این کار از آن استفاده کنید. ابتدا باید ماوس را روی عنوان محصول قرار دهید و روی گزینه Quick Edit کلیک کنید. با این کار منوی جدیدی باز می شود که گزینه های زیادی دارد که باید روی دکمه ویژگی ها کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

افزودن موارد ویژه به صورت انبوه

اگر با ووکامرس آشنایی دارید، گزینه ویرایش انبوه زمانی مفید است که باید همان کار را برای چندین پارامتر انجام دهید. به عنوان مثال، در مورد ما، ممکن است شما محصولات زیادی داشته باشید، و افزودن هر یک به عنوان یک محصول برجسته، کاری سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

بنابراین، شما باید تمام محصولاتی را که می خواهید به نمایش بگذارید، بررسی کنید. این چک باکس در کنار تصویر کوچک تصویر محصول قرار دارد.

پس از آن، باید ویرایش را در قسمت انبوه اقدامات انتخاب کنید. سپس بر روی اعمال کلیک کنید. این یک ویرایشگر را به ارمغان می آورد که گزینه های زیادی دارد. از منوی کشویی با کلمه featured گزینه Yes را انتخاب کنید و سپس همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است روی دکمه به روز رسانی کلیک کنید:

نمایش محصولات ویژه

نمایش این محصولات با استفاده از کد کوتاه ارائه شده در پست ها یا صفحات بسیار آسان است. به عنوان مثال، کد کوتاه زیر 8 مورد از محصولات ویژه شما را به صورت شبکه ای با چهار ستون و دو ردیف نشان می دهد که جدیدترین آنها اولین آنها ظاهر می شود.

[featured_products per_page=”8″ columns=”4″ orderby=”date” order=”desc”]

همچنین می‌توانید از پارامترهای دیگری مانند «orderby» و «order» در کد کوتاه استفاده کنید. اگر این کد کوتاه را دوست دارید، می توانید کدهای کوتاه مفید دیگری را نیز مشاهده کنید که به شما کمک می کند تا فروشگاه خود را بدون نوشتن کد سفارشی کنید.

نتیجه

برای تنظیم محصولات ویژه در ووکامرس کافی است به صفحه همه محصولات بروید که از منوی اصلی داشبورد وردپرس قابل دسترسی است. وقتی در این صفحه هستید، می‌توانید با کلیک بر روی نماد ستاره در ستون ویژه، محصولاتی را که قرار است به نمایش درآیند، انتخاب کنید.

در این مقاله ثصد داریم تا درباره نحوه تنظیم محصولات ویژه در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹