نحوه تنظیم محصولات مرتبط سفارشی در ووکامرس

آیا به دنبال راهی آسان برای افزودن محصولات مرتبط سفارشی در ووکامرس هستید؟ در این مقاله یاد می گیرید که چگونه محصولات مرتبط خاص را اضافه کنید و به شما نشان می دهیم که چگونه محصولات مرتبطی را که در این بخش از صفحات محصول شما نشان داده می شوند کنترل کنید!

محصولات مرتبط سفارشی در ووکامرس

در حال حاضر، روندی وجود دارد که به شدت رو به افزایش است و بسیاری از افراد به خرید آنلاین اقلام می‌پردازند. این بدان معناست که اگر شما یک فروشگاه ووکامرس را راه اندازی می کنید، باید پیشنهادات جذابی به مشتریان خود داشته باشید و یک راه عالی برای انجام این کار این است که هر زمان که کاربر صفحه محصولی را باز می کند، بخش محصولات مرتبط را اضافه کنید.

با این حال، استراتژی‌های بازاریابی سنتی هنوز هم کار می‌کنند، اما هنگام راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین باید روی رفتار مصرف‌کننده تمرکز کنید. این می تواند به شما کمک کند تا فروشگاه خود را مطابق با آن بسازید. این بدان معناست که شما باید دسته‌ها، برچسب‌ها و ویژگی‌های محصولات ووکامرس را بدانید که به شما در رتبه‌بندی فروشگاه خود در صفحه نتایج موتور جستجو و نمایش محصولات مشابه در فروشگاه ووکامرس کمک می‌کنند.

ووکامرس یکی از بهترین پلتفرم‌های فروشگاهی است که 42 درصد از فروشگاه‌های تجارت الکترونیک را تامین می‌کند. نسخه پیش فرض ووکامرس به شما امکان می دهد محصولات مرتبط را بر اساس دسته بندی داشته باشید. با این حال، گزینه ای برای تعیین محصولات خاص برای مرتبط بودن با محصولات دیگر به شما ارائه نمی دهد. مراحل زیر شما را راهنمایی می کند که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

این بدان معنی است که هر زمان که بازدیدکننده از صفحه جزئیات هر محصول بازدید می کند، می تواند چند محصول مرتبط دیگر را ببیند زیرا همه آنها متعلق به یک دسته هستند.

مراحل تنظیم محصولات مرتبط خاص در فروشگاه ووکامرس شما

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد، روی Plugins > Add new کلیک کنید. در نوار جستجو، باید یک افزونه به نام «محصولات مرتبط سفارشی برای ووکامرس » را جستجو کنید. این یک افزونه رایگان است که در انجمن وردپرس موجود است. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است باید آن را دانلود کرده و تنها با چند مرحله آن را فعال کنید:

  • پس از نصب، از طریق داشبورد > محصولات بروید، سپس روی هر محصولی روی بخش ویرایش محصول در بخش داده‌های محصول کلیک کنید. این جزئیات را در مورد آن محصول به ارمغان می آورد، اما تمرکز اصلی ما بر روی بخش محصول خواهد بود. سپس به محصولات پیوندی بروید، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، “محصول مربوط به سفارشی” را خواهید دید:

  • سپس باید محصولاتی را انتخاب کنید که می‌خواهید محصولات مرتبط را برای آن محصول در اقلام فروشگاه خود تنظیم کنید. پس از تایپ سه حرف در فیلد متن، یک منوی کشویی برای انتخاب محصولاتی که می‌خواهید نمایش داده شوند، ارائه می‌شود.
  • پس از آن، تغییراتی که ایجاد کرده اید را ذخیره یا به روز کنید. به همین سادگی است. نتیجه در زیر نشان داده شده است:

نتیجه

این مقاله نحوه افزودن یک محصول سفارشی مربوط به فروشگاه ووکامرس خود را برجسته می کند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، باید افزونه محصولات مرتبط سفارشی برای ووکامرس را دانلود کنید که به صورت رایگان در دسترس است. هیچ محدودیتی برای افزودن محصولات مرتبط سفارشی وجود ندارد. تنها محدودیت ممکن است موضوعی باشد که استفاده می کنید. ممکن است همه محصولات را نشان ندهد زیرا ممکن است محدودیت داشته باشند. با این حال، این را می توان با افزایش تعداد محصولات مرتبط برای نمایش در موضوع شما تغییر داد.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه تنظیم محصولات مرتبط سفارشی در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۴
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۴
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۶
۰
۲ دی ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹