نحوه تنظیم حمل و نقل جدول ووکامرس

آیا می خواهید حمل و نقل جدول را در فروشگاه ووکامرس خود تنظیم کنید؟ حمل و نقل جدول ووکامرس می تواند تفاوت فوق العاده ای در کالاهای شما در خارج ایجاد کند. افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به شما در دستیابی به این هدف در فروشگاه آنلاین شما کمک کند.

برخی از آنها بسیار گران هستند و بلافاصله با قیمت بالا ناامید می شوید. به عنوان مثال ، نرخ بارگیری رسمی جدول ووکامرس 99 دلار قیمت دارد.

خوشبختانه یک راه حل رایگان برای این کار وجود دارد.

در این پست ، ما آموزش گام به گام نحوه تنظیم حمل و نقل انعطاف پذیر با استفاده از افزونه Table Rate for ووکامرس by Flexible Shipping را به اشتراک می گذاریم.

اما قبل از شروع ، اجازه دهید در مورد “حمل و نقل نرخ میز” بیشتر بدانیم.

حمل و نقل جدول چیست؟

حمل و نقل جدول تمام قوانین حمل و نقل بالقوه را در یک جدول قرار می دهد ، که می تواند برای محاسبه هزینه نهایی خرید و نمایش این هزینه برای مشتریان شما استفاده شود.

خدمات پیک بین المللی مانند هزینه UPS یا FedEx از نظر وزن/اندازه و حمل و نقل یکسان چیزی بیشتر از نگاه کردن به وزن یک کالا را شامل نمی شود.

اگر تعداد محدودی از اقلام را به همان منطقه حمل و نقل ارسال می کنید ، مانند نسخه های چاپی یک کتاب ، وزن هر محصول یکسان خواهد بود. این بدان معناست که نرخ حمل و نقل شما هرگز تغییر نخواهد کرد.

حمل و نقل جدول به شما کمک می کند تا قیمت شفاف را حفظ کرده و حتی از حمل و نقل به عنوان یک نقطه تبلیغاتی برای جلب مشتری استفاده کنید.

مراحل افزودن ارسال جدول به نرخ در ووکامرس

همانطور که قبلاً ذکر شد ، ما قصد داریم از افزونه Table Rate for ووکامرس by Flexible Shipping استفاده کنیم. این افزونه به شما امکان می دهد هزینه حمل و نقل را بر اساس قیمت یا وزن کل محاسبه کنید.

استفاده از آن بسیار آسان است و در مخزن وردپرس موجود است.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • سپس ، ما قصد داریم افزونه ای را که قبلاً نشان داده ایم نصب کنیم. برای بارگیری مستقیم آن در پنل مدیریت ، کافی است به مسیر افزونه ها> افزودن جدید بروید. پس از آن ، باید کلمه کلیدی افزونه “Table Rate for ووکامرس by Flexible Shipping” را جستجو کنید. مطابق شکل زیر باید آن را نصب و فعال کنید:

  • یک منطقه حمل و نقل جدید ایجاد کنید و نام و مناطق را وارد کنید.

  • وقتی صحبت از روش حمل و نقل می شود ، Table Rate Shipping را انتخاب کنید. بر روی روش افزودن ارسال کلیک کنید.

  • مطابق شکل زیر روی ویرایش کلیک کنید:

  • بر روی افزودن جدید کلیک کنید.
  • تمام جزئیات مورد نیاز مانند عنوان ، وضعیت مالیاتی ، نمایان بودن و نرخ جدول را پر کنید. شما باید بسیار خلاق باشید تا بتوانید بهترین نرخ ها را ارائه دهید. پس از اتمام کار ، تغییرات را ذخیره کنید.

  • این نتیجه در قسمت جلو است:

بسته شدن

در این آموزش شما آموخته اید که چگونه می توان نرخ ارسال جدول را در فروشگاه ووکامرس خود معرفی کرد.

این استراتژی به شما کمک می کند تا مشتریان زیادی را جذب کنید. با این حال ، توصیه می کنیم با بخش حمل و نقل خود مشورت کنید. این به تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند. اگر مشکلی دارید ، لطفاً با یک توسعه دهنده واجد شرایط وردپرس مشورت کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه تنظیم حمل و نقل جدول ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۳۸
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۵۹۸
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۵۴
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۴۳
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹