نحوه به روز رسانی برنامه های افزودنی ووکامرس

آیا می خواهید افزونه های ووکامرس را به طور خودکار به روز کنید؟ ادامه مطلب را بخوانید ، زیرا ما نحوه دستیابی به این هدف را به شما نشان خواهیم داد. اخیراً ، یک مشتری با ما تماس گرفت و می خواست بداند آیا می تواند افزونه های ووکامرس را به طور خودکار به روز کند یا خیر. هنگامی که مجبورید پس از هر بار انتشار یک افزونه را به طور مداوم به روز کنید ، بسیار ناامید کننده خواهد بود.

به طور پیش فرض ، برخی از برنامه های افزودنی ووکامرس می توانند به طور خودکار هنگامی که یک به روز رسانی جزئی یا نسخه امنیتی است ، خود را به روز کنند. با این حال ، این در مورد نسخه های اصلی صدق نمی کند. این بدان معنی است که شما باید خود به روزرسانی را آغاز کنید.

مهم است که افزونه های ووکامرس را به روز نگه دارید تا ویژگی ها و رفع مشکلات جدید را دریافت کنید. این امر باعث می شود که فروشگاه شما بدون مشکل کار کند. با این حال ، برخی از افزونه ها باید تقریباً هفتگی به روز شوند.

این می تواند یک کار خسته کننده باشد ، به ویژه اگر مجبور باشید نقش دیگری در تجارت خود ایفا کنید.

نحوه به روز رسانی برنامه های افزودنی ووکامرس

در این آموزش مختصر ، ما نحوه به روز رسانی خودکار افزونه های ووکامرس را به شما نشان خواهیم داد. ما همچنین یک قطعه کد را به اشتراک می گذاریم تا به روزرسانی خودکار موضوع شما فعال شود.

بگذارید ببینیم چگونه می توانید به این هدف برسید.

مراحل به روز رسانی افزونه های ووکامرس

وردپرس دارای گزینه داخلی برای به روز رسانی خودکار افزونه ها و تم ها است. در وردپرس 5.5 معرفی شد و به شما امکان می دهد به روز رسانی خودکار افزونه ها و موضوعات وردپرس را مستقیماً از داشبورد فعال کنید.

اگر با دست زدن به کد آشنا هستید ، می توانید از راه حل جایگزینی که به اشتراک می گذاریم استفاده کنید. با این حال ، توصیه می کنیم قبل از ادامه ، یک تم کودک ایجاد کنید. این امر باعث می شود که تغییرات شما در حین بروزرسانی از بین نرود.

در اینجا مراحل ساده ای است که باید دنبال کنید:

  • ابتدا وارد حساب کاربری سایت وردپرس خود شوید و به پنل مدیریت کل بروید.
  • از داشبورد ، به مسیر افزونه ها> افزونه های نصب شده بروید
  • با این کار لیستی از همه افزونه هایی که در سایت خود نصب کرده اید باز می شود. روی پیوند “فعال کردن به روزرسانی های خودکار” در کنار هر افزونه کلیک کنید تا به روز رسانی خودکار را فعال کنید.

  • روش دیگر ، روی منوی ظاهر> منوی ویرایشگر تم کلیک کنید. هنگامی که صفحه ویرایشگر تم باز می شود ، به دنبال فایل توابع تم باشید که در آن ما تمام افزونه های نصب شده در سایت ووکامرس شما را به طور خودکار به روز می کنیم.
  • کد زیر را به فایل php موضوع کودک اضافه کنید:
add_filter( 'auto_update_plugin', '__return_true' );
  • اگر می خواهید همین کار را برای تم های خود انجام دهید ، می توانید کد زیر را در همان فایل اضافه کنید:
add_filter( 'auto_update_theme', '__return_true' );

نتیجه

به روز رسانی برنامه های افزودنی ووکامرس می تواند یک کار خسته کننده باشد. به یاد داشته باشید که همیشه سایت خود را به روز کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید به نسخه قبلی بازگردید. می توانید از افزونه ای برای خودکارسازی فرآیند برای خود استفاده کنید.

با این حال ، می توانید از افزونه ای مانند WP Rollback استفاده کنید که شامل گزینه بازگشت به عقب برای هر افزونه است. امیدواریم این پست به شما کمک کند تا افزونه های ووکامرسو موضوع نصب شده در سایت خود را به طور خودکار به روز کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه به روز رسانی برنامه های افزودنی ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۵۷
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۱
۰
۲ دی ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۲
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۱
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹