نحوه بررسی نسخه ووکامرس Active Installation

اگر به دنبال راهی برای بررسی نسخه ووکامرس یا گزارش وضعیت سیستم ووکامرس حاوی طیف گسترده ای از اطلاعات هستید، این پست شما را در مسیر درست راهنمایی می کند. گزارش وضعیت سیستم اطلاعاتی از جمله نسخه های نرم افزار و تنظیمات سرور را در اختیار شما قرار می دهد. این شامل تمام اطلاعات مهم در مورد فروشگاه ووکامرس شما است.

وضعیت سیستم ووکامرس

وضعیت سیستم ووکامرس خلاصه ای از اطلاعات مربوط به فروشگاه ووکامرس شما را به شما می دهد. این به عنوان نوعی پشتیبانی برای نمایش اطلاعات مرتبطی که ممکن است در آینده به آن نیاز داشته باشید عمل می کند.

علاوه بر این، یک توسعه‌دهنده ووکامرس می‌تواند پس از بررسی خود وضعیت، منابع بسیاری از مشکلات را تشخیص دهد. توسعه‌دهنده می‌تواند نسخه PHP، نسخه افزونه‌ها یا محدودیت حافظه PHP را که باید هنگام درخواست پیوست شود، بررسی کند.

علاوه بر این، می توانید محیط سرور، اتصال پایگاه داده، تعداد پست ها، امنیت، افزونه های فعال در سایت خود، افزونه های غیر فعال و بسیاری موارد دیگر را بررسی کنید.

همچنین به شما اطلاع می دهد که آیا سایت شما از گواهینامه های SSL برای اهداف امنیتی استفاده می کند. علاوه بر این، می توانید بررسی کنید که آیا افزونه هایی که نصب کرده اید بر روی نسخه فعلی ووکامرس شما آزمایش شده اند یا خیر. اگر صفحه ای تنظیم نشده باشد، به شما نیز اطلاع خواهد داد.

با تمام آنچه گفته شد، در اینجا یک راه ساده برای بررسی وضعیت سیستم وجود دارد.

مراحل بررسی نسخه ووکامرس یا وضعیت سیستم نصب شما

در اینجا مراحل ساده ای وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیریت به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد، روی ووکامرس > Status کلیک کنید. با این کار صفحه ای با تمام جزئیات مربوط به فروشگاه شما باز می شود که می توانید هنگام تماس با پشتیبانی آن را کپی و در تیکت خود جایگذاری کنید. در اینجا یک اسکرین شات از آنچه باید ببینید آمده است:

در تصویر، می توانید تمام جزئیات مربوط به فروشگاه ووکامرس خود را مانند آدرس URL سایت، نسخه ووکامرس ، نسخه وردپرس، محدودیت حافظه و موارد دیگر مشاهده کنید.

علاوه بر این، همانطور که در تصویر نشان داده شده است، به شما اطلاع می دهد که آیا نسخه جدیدی از وردپرس وجود دارد.

  • برای دریافت سند کامل گزارش وضعیت، روی دریافت پشتیبانی سیستم کلیک کنید. شما باید این را ببینید:

نتیجه

در صورت نیاز به پشتیبانی آن را کپی کرده و جایگذاری کنید تا بتوانند تمام اطلاعات مربوط به سایت شما را دریافت کنند.

این درست به همون سادگیه! برای بررسی نسخه ووکامرس خود مجبور نیستید تنظیمات زیادی را پیمایش کنید. من همچنین به اشتراک گذاشتم که اگر می‌خواهید حمایت کنید به این اطلاعات نیاز دارید تا تیم پشتیبانی بتواند تمام اطلاعات مربوط به سایت شما را دریافت و درک کند. اگر می‌خواهید هر هشداری را در سایت خود بررسی کنید، این مکان برای بررسی است و به شما کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه بگیرید.

علاوه بر این، بررسی وضعیت سیستم به شما اطلاع می دهد که آیا نسخه جدیدی موجود است که باید به آن ارتقا دهید. علاوه بر این، می‌توانید محیط سرور، اتصال پایگاه داده، تعداد پست‌ها، امنیت، پلاگین‌های فعال در سایت، افزونه‌های غیرفعال، تنظیمات سایت، صفحات ووکامرس، تم، قالب‌ها، زمان‌بندی عمل و وضعیت عملکرد را بررسی کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه بررسی نسخه ووکامرس Active Installation صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۵
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۴
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۲
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹