نحوه ایجاد یک فروشگاه فروشگاهی ووکامرس

بسیاری از وب‌سایت‌های برتر تجارت الکترونیک یک چیز مشترک دارند – همه آنها صدها محصول را می‌فروشند. با این حال، می توان یک فروشگاه اینترنتی موفق را راه اندازی کرد که تنها دارای یک کالا باشد.

ارائه یک محصول واحد برای فروش می تواند کل عملیات را ساده کند، زیرا رسیدگی به موجودی بسیار آسان است. علاوه بر این، مدیریت انتظارات محصول نیز کار آسانی است، زیرا نیازی به به‌روزرسانی کاتالوگ خود ندارید. علاوه بر این، داشتن یک فروشگاه آنلاین یک محصول، توسعه یک سایت اختصاصی برای محصول شما را ساده می کند.

فروشگاه ویترین فروشگاه ووکامرس یک محصول

این پست به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک محصول فروشگاه آنلاین با استفاده از موضوع Storefront ایجاد کنید. درک این آموزش گام به گام بسیار آسان است و حتی مبتدیان وردپرس نیز کار سختی نخواهند داشت.

منطق حکم می کند که اگر محصولات زیادی دارید، شانس بیشتری برای تبدیل بازدیدکنندگان دارید. با این حال، داشتن محصولات زیاد نیاز به کار بیشتری دارد. از طرف دیگر، ساخت و نگهداری یک فروشگاه تک محصولی آسان‌تر است.

اگرچه مدیریت یک فروشگاه تک محصولی آسان است، اما باید محصولی را انتخاب کنید که می‌دانید می‌فروشد. در غیر این صورت، فروش بسیار سخت خواهد بود.

فروشگاه‌های تک محصولی در موقعیت‌های خاص بهتر کار می‌کنند مانند:

  • محصولات دیجیتالی که نیازی به ساخت و ارسال ندارند
  • محصولاتی که برند قدرتمندی دارند
  • محصولات بسیار شیک که مشتری خاصی را هدف قرار می دهند

مراحل ایجاد فروشگاه ووکامرس تک محصولی

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • یک میزبان وب را انتخاب کنید و وردپرس را نصب کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک میزبان وب پیدا کنید. با این حال، از آنجایی که فروشگاه فقط یک محصول را ارائه می دهد، به این معنی نیست که شما باید ارزان ترین بسته هاست را انتخاب کنید. بهتر است یک ارائه دهنده خوب انتخاب کنید که عملکرد و پشتیبانی عالی را به شما ارائه دهد. علاوه بر این، باید وردپرس پسند باشد.

برخی از بهترین انتخاب هایی که من توصیه می کنم A2 Hosting و Bluehost هستند. پس از آن، وردپرس را تنها با چند کلیک نصب کنید. فرآیند ساده است.

  • راه اندازی و پیکربندی ووکامرس

وردپرس بسیار متنوع است اما قابلیت تجارت الکترونیک را شامل نمی شود. این بدان معنی است که شما باید ووکامرس را برای مدیریت موجودی و پردازش پرداخت ها دانلود کنید.

ووکامرس بهترین انتخاب است، زیرا دارای ویژگی های زیادی است. علاوه بر این، بسیار قابل تنظیم است و می توانید از آن برای فروش یک محصول یا صدها مورد استفاده کنید.

  • تم فروشگاه را دانلود کنید

تم Storefront به عنوان موضوع رسمی ووکامرس شناخته می شود و دارای ویژگی های بسیار خوبی است.

علاوه بر این، این موضوع رایگان است و برای ادغام هموار با ووکامرس ساخته شده است. این تم هیچ محدودیتی در تعداد محصولاتی که می توانید داشته باشید ندارد. همچنین ظاهری براق و بدون درهم ریختگی دارد که برای برجسته کردن یک آیتم عالی است.

باید تم را نصب و فعال کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید از سفارشی‌کننده وردپرس برای تغییر طرح‌بندی فروشگاه استفاده کنید.

به طور پیش فرض، ووکامرس دارای برخی از محصولات است، اما می توانید آنها را به صورت انبوه حذف کنید.

  • محصول خود را منتشر کنید

برای افزودن یک محصول جدید، به محصولات > زبانه افزودن جدید بروید. در اینجا نام و توضیحات محصولی را که می خواهید منتشر کنید تنظیم می کنید.

من به شدت توصیه می کنم چندین تصویر اضافه کنید زیرا آنها کلید فروش آنلاین هستند. می توانید تصاویر مورد را از زوایای مختلف، در حال استفاده و تغییرات متعدد اضافه کنید.

علاوه بر این، بخشی در زیر ویرایشگر وجود دارد که به شما امکان می دهد قیمت محصول، جزئیات حمل و نقل، وضعیت موجودی و موارد دیگر را تنظیم کنید.

از آنجایی که فروشگاه آنلاین شما فقط یک محصول را ارائه می دهد، به شدت توصیه می کنم جزئیات بیشتری را ارائه دهید. با این حال، بهتر است سفارشی‌سازی زیادی در طراحی انجام دهید تا فروشگاه شما بتواند بازدیدکنندگان را جذب کند.

علاوه بر این، از آنجایی که فقط یک محصول دارید، بخش ها و محتوای بیشتری اضافه کنید. همچنین می‌توانید سایر فروشگاه‌های تک محصولی را برای الهام گرفتن بررسی کنید.

بسته بندی

در این پست نحوه ایجاد یک فروشگاه تک محصولی با استفاده از ووکامرس و موضوع Storefront به اشتراک گذاشته شده است. با این حال، باید مطمئن شوید که عکس‌های عالی و دعوتی برای اقدام جلب توجه دارید. این امر مدیریت فروشگاه شما را ساده تر می کند.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه ایجاد یک فروشگاه فروشگاهی ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۴
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۷
۰
۲ دی ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹