نحوه ایجاد محصول مخفی ووکامرس

صاحبان فروشگاه های ووکامرس همیشه قصد دارند از طریق استراتژی های مختلف فروش زیادی را به دست آورند. هرچه سفارشات بیشتری از فروشگاه شما دریافت شود ، درآمد بیشتری نیز دریافت خواهید کرد. با این حال ، شایان ذکر است که هدایت مشتریان به فروشگاه شما کار ساده ای نیست. برخی از فروشگاه ها محصولات خود را در کانال های متعدد یا ارائه خدمات وابسته تبلیغ می کنند ، در حالی که برخی دیگر محصولات خود را از طریق فروش محرمانه انتخاب می کنند.

فروش ووکامرس راز این امکان را به مشتریان خاصی می دهد که برخلاف فروش استاندارد که برای همه تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است ، محصولات خاصی را با قیمت پایین تری خریداری کنند.

در این آموزش مختصر ، نحوه ایجاد فروش محرمانه در فروشگاه ووکامرس خود را خواهید آموخت. این امر با محافظت از رمز عبور محصولات فروش انجام می شود.

محصول محرمانه ووکامرس

با این حال ، قبل از شروع ، اجازه دهید دلایل اصلی ایجاد فروش پنهان را بررسی کنیم.

دلایل ایجاد فروش پنهان

فروش محرمانه ووکامرس مزایای زیادی دارد. می توانید از آنها برای پاداش مشتریان وفادار استفاده کنید ، که راهی عالی برای ایجاد وفاداری به نام تجاری است. علاوه بر این ، به شما کمک می کند تا با مشتریان برتر ارتباط برقرار کرده و خریداران معمولی را در سطح بالا جذب کنید.

به عنوان مثال ، می توانید محصولات خصوصی خود را در اختیار اعضای فروشگاه خود قرار دهید که برای همه نوع خریدار در دسترس نیست. در صورت دسترسی به محصولات ، آنها می توانند این محصولات را با هزینه یا کاهش قیمت خریداری کنند.

متناوبا ، می توانید فروش های مخفی را در سایت خود نمایش دهید تا خرید را برای کاربران خاص راحت کند. می توانید هر دسته ، از جمله محصولات فروش ، را با رمز عبور قفل کنید. فقط مشتریانی که رمز عبور صحیح را وارد کنند ، دسته بندی و فروش های مخفی را برای افزودن به سبد خرید مشاهده می کنند.

مراحل ایجاد یک محصول مخفی

قفل کردن محصولات ووکامرس ساده است ، زیرا وردپرس دارای یک ویژگی پیش فرض است که به شما امکان می دهد گذرواژه را به صفحات محصول ووکامرس اختصاص دهید ، همانطور که برای یک صفحه یا پست استاندارد انجام می دهید.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید انجام دهید:

  • وارد سایت وردپرس خود شوید و به عنوان کاربر مدیر به داشبورد دسترسی پیدا کنید.
  • از منوی داشبورد وردپرس ، روی محصولات کلیک کنید ، سپس به صفحه ویرایش محصول مورد نظر خود بروید.
  • در قسمت Visibility page گزینه Password Protected را فعال کنید.
  • رمز عبور خود را مانند تصویر زیر وارد کنید:

  • به یاد داشته باشید که برای ذخیره تغییرات ایجاد شده ، روی به روز رسانی کلیک کنید.
  • تصویر زیر نتیجه را در قسمت جلویی نشان می دهد. برای خرید این محصول ، باید رمز عبور را مانند تصویر زیر اضافه کنید:

  • هنگامی که کاربر رمز عبور صحیح را وارد کرد ، صفحه محصول باز می شود:

نتیجه

به طور خلاصه ، این پست به شما نشان می دهد که چگونه می توانید محصولات خاصی را در فروشگاه ووکامرس خود برای فروش مخفی پنهان کنید. فروش محرمانه برای فروشگاه ووکامرس شما و مشتریان ارزش بی نهایت به همراه دارد. علاوه بر این ، اگر از فروشگاه عضویت استفاده می کنید ، خریداران ممتاز می توانند محصولات نسخه محدود را خریداری کنند. این باعث ایجاد وفاداری به نام تجاری با مشتریان می شود. برای افزایش عملکرد ، می توانید از افزونه ای مانند Password Protect WordPress Pro استفاده کنید که می تواند به شما در ایمن سازی محصولات و صفحه فروشگاه کمک کند. در حال حاضر ، من مطمئن هستم که می توانید یک فروش مخفی در فروشگاه ووکامرس خود ایجاد کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه ایجاد محصول مخفی ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۰
۰
۲ دی ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۲
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۱
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۲
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹